Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej na potrzeby XIII Konferencji Naukowej Studentów, organizowanej przez Dział Studencki Politechniki Wrocławskiej w dniach 17-20 września 2015 roku.

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3202182,3203145 , fax. 71 3202143
  • Data zamieszczenia: 2015-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3202182,3203145, fax. 71 3202143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej na potrzeby XIII Konferencji Naukowej Studentów, organizowanej przez Dział Studencki Politechniki Wrocławskiej w dniach 17-20 września 2015 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi hotelarskiej polega na zapewnieniu trzech noclegów dla 90 osób w obiekcie o standardzie spełniającym wymogi dotyczące wyposażenia, urządzeń, zakresu świadczonych usług oraz kwalifikacji zatrudnionego personelu określone w Ustawie o usługach turystycznych (Dz. U. 2004 nr 223 poz. 2268 z późn. zm.). Zamawiający wymaga aby konferencja, usługa hotelarska i gastronomiczna odbyła się w jednym miejscu tj. w dniach 17, 18,19 i 20 września 2015 r. Ponadto usługa hotelarska obejmować musi rezerwację i udostępnienie na cały okres pobytu dwóch sal szkoleniowo-konferencyjnych: Osobno sala bankietowa dla minimum 90 osób. Przez cały czas trwania konferencji( 72 godziny) Zamawiający wymaga aby na terenie ośrodka były dostępne 2 osoby( pracownicy ośrodka) . Dodatkowo niezbędna będzie obsługa techniczna oraz osoba witająca gości. Z uwagi na indywidualny dojazd niektórych, uczestników konieczny jest także dogodny dostęp do przystanku autobusowego( PKS) . Przystanek taki powinien znajdować się nie dalej niż 500 metrów od ośrodka. Charakterystyka usługi gastronomicznej znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ. Sale muszą znajdować się w jednym miejscu (ośrodku) i być wyposażone, co najmniej w następujące media: 1 Rzutnik multimedialny 2 Ekran 3 Laptop 4 Tablica Flipchart + blok papierowy +pisaki +gąbka 5 Stoły/stoliki do pracy 6 Krzesła Usługodawca musi zapewnić obsługę techniczną tych sal podczas odbywającej się w nich sesji tematycznych. 1.3. Lista uczestników konferencji. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych pokoi i posiłków w stosunku do przewidywań o ile wystąpią uzasadnione okoliczności, których nie dało się przewidzieć przed rozpoczęciem niniejszego postępowania. 1.4. Miejsce świadczenia usług - Lokalizacja w Kotlinie Kłodzkiej - 90 miejsc noclegowych w terminie 17-20 września 2015 - dwie sale konferencyjne - basen oraz strefa spa/wellness na potrzeby członków konferencji - 10 pokoi jednoosobowych na potrzeby komitetu naukowego a dla pozostałych 80 uczestników pokoje 2 osobowe - ogród znajdujący się na terenie hotelu, dający możliwość przeprowadzenia kolacji typu ognisko/grill Uwaga Zamawiający wymaga aby usługa wykonywana była w obiekcie o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaliczanych do kategorii***.Usługa może być realizowana w obiekcie o standardzie równoznacznym ze standardem min. 3 gwiazdkowym, jednak w przypadku braku posiadania standaryzacji, Wykonawca winien udowodnić równoznaczność standardów - np przy pomocy zdjęć pokazujących standard pokoi, standard restauracji, łazienek itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: lokalizacja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach