Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Wieluń ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Okólna 7
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8434322 , fax. 043 8434322
  • Data zamieszczenia: 2014-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Wieluń
    ul. Okólna 7 7
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8434322, fax. 043 8434322
    REGON: 00527284900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-mgops.um.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieluniu, o których mowa w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej - tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 182 z późniejszymi zmianami, na terenie miasta i gminy Wieluń, w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2015r. Świadczeniem usług opiekuńczych będą objęte osoby, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy w zakresie: -pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, -opieki higieniczno-sanitarnej, -zapewnienia kontaktów z otoczeniem. Usługi opiekuńcze obejmują w szczególności: I. pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych 1. sprzątanie pomieszczenia użytkowanego przez osobę wymagającą opieki: a. kuchnia -mycie naczyń, sprzątanie po czynnościach gospodarczych na bieżąco po osobach wymagających pomocy usługowej, b. pokój i przedpokój - odkurzanie, mycie podłóg, pastowanie, c. pranie firan, mycie okien, d. gruntowne sprzątanie, e. łazienka - mycie wanny, sedesu, podłogi, f. palenie w piecu, przynoszenie węgla, wody 2. przygotowywanie posiłków z uwzględnieniem diety a. przygotowywanie śniadania, b. przyniesienie obiadu ze stołówki i podanie, c. w sytuacjach szczególnych np. niemożliwość spożywania posiłków ze stołówki ze względu na dietę - przygotowywanie posiłków w domu chorego, d. przygotowywanie kolacji 3. pomoc przy spożywaniu posiłków (karmienie) 4. zakup artykułów spożywczych i innych potrzebnych w gospodarstwie domowym, wykup leków osobie wymagającej pomocy 5. regulowanie bieżących opłat II. opieka higieniczno-sanitarna 1. mycie, czesanie, kąpiel 2. zmiana bielizny osobistej i pościelowej 3. układanie chorego w łóżku 4. podawanie leków zleconych przez lekarza 5. pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych 6. przesłanie łóżka 7. zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń 8. pranie bielizny osobistej i odzieży 9. pranie pościeli w pralce 10. zanoszenie bielizny, odzieży i pościeli do pralni III. organizowanie spacerów Zakres usług dostosowuje się do indywidualnych potrzeb podopiecznych i jest określany przez zamawiającego. Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania klientów, od poniedziałku do piątku - w uzasadnionych przypadkach także w soboty, niedziele i święta - w godzinach 6.00 - 22.00 Szacunkowa liczba godzin usług w 2015r. wyniesie ogółem 25.000, w tym w dni robocze - 21.000, a w soboty, niedziele i święta - 4.000. Ilość godzin może ulec zmniejszeniu. Szacunkowa liczba osób, na rzecz których będą świadczone usługi opiekuńcze wynosi miesięcznie - 55. Ilość osób, godzin oraz zakres usług opiekuńczych będzie ulegać zmianom wynikającym z potrzeb podopiecznych i możliwości zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium przez Wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie kadry
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-mgops.um.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach