Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 64-400 Międzychód, ul. Szpitalna 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 095 7482011 , fax. 095 7482711 wew. 122
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 10 10
64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
tel. 095 7482011, fax. 095 7482711 wew. 122
REGON: 00031024900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-miedzychod.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający dokonał podziału w/w asortymentu na pakiety (załącznik nr 2). Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych, nie dopuścił składania ofert wariantowych. Oferent może składać ofertę na poszczególne pakiety, przy czym dany pakiet musi być oferowany w całości, brak jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niekompletnej. Wyceniając asortyment każde opakowanie i jego odpowiednik winno być zaokrąglone w górę do pełnego opakowania (jego odpowiednika). Oferowany przez dostawcę w/w towar musi spełniać normy określone w Rejestrze Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych dopuszczonych do obrotu w Polsce - do potwierdzenia kopiami na życzenie Zamawiającego. Ponadto każdy preparat dezynfekcyjny powinien posiadać Kartę Charakterystyki, którą Oferent zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w przypadku wyboru jego oferty. Oferowany asortyment musi posiadać wszelkie niezbędne atesty lub certyfikaty lub zaświadczenia lub świadectwa dopuszczające do użytkowania w lecznictwie szpitalnym (o ile ustawy nakładają taki obowiązek). Wskazane byłoby zapewnienie przez Wykonawcę możliwości dostarczania faktur dodatkowo w formie elektronicznej (dyskietka, internet) zgodnej z formatem obsługującym Aptekę Szpitalną w SPZOZ Międzychód tj. oprogramowanie firmy Kamsoft. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Przewiduje się zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium, w zależności na który Pakiet złożona zostanie oferta. Wartości wadium na poszczególne pakiety podano w SIWZ. 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm. ). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie: Pekao S.A. I O Międzychód 13 1240 3565 1111 0000 4441 6571 z dopiskiem WADIUM - Leki Pakiet nr ...... Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, należy dołączyć do składanej oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku gdy wykonawca wybierze wadium w postaci niepieniężnej, oryginał dokumentu wadium należy złożyć w kasie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie przed upływem terminu składania ofert. Kasa wyda poświadczenie złożenia wadium. Kopię dokumentu wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do składanej oferty. 6. Zamawiający dokona zwrotu bądź zatrzymania wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczane za zgodność z oryginałem (przez upełnomocnionego przedstawiciela oferenta) ich odpisy lub kserokopie: 1. Formularz ofertowy zawierający oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 oraz Formularz oferty cenowej - Załącznik nr 2 (na wybrany - oferowany pakiet). 2. Aktualny wypis,odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Wykaz zamówień realizowanych i zrealizowanych przez oferenta w okresie ostatnich 3 lat (2006 - 2008) z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców - nie mniej niż 10, listy referencyjne potwierdzające prawidłowe wywiązywanie się z umów - nie mniej niż 3. 6. Koncesję, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Dowód wniesienia wadium lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. 9. Asortyment, który jest przedmiotem postępowania przetargowego musi posiadać odpowiednie: zaświadczenia lub certyfikaty lub atesty lub świadectwa dopuszczające do użytkowania w lecznictwie szpitalnym. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia Oferenta o posiadaniu świadectw rejestracji wszystkich oferowanych leków (innego asortymentu, o ile ustawy nakładają taki obowiązek) i udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-miedzychod.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup, dostawa produktów farmaceutycznych (leków) oraz wyrobów medycznych - 8 pakietów
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa leków do Apteki Szpitalnej
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa płynów, nici chirurgicznych i wyrobów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa leków, leków biorących udział w chemioterapii i programach lekowych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2016-07-22 - Zakup, dostawa produktów farmaceutycznych (leków) - 4 pakiety
Dodano: 2016-07-21 - DOSTAWY WODY STERYLNEJ
Dodano: 2016-07-20 - Zakup, dostawa produktów farmaceutycznych (leków) - 3 pakiety
Dodano: 2016-07-08 - Zakup, dostawa produktu farmaceutycznego (leku) Obinutuzumabum
Dodano: 2016-07-06 - Zakup, dostawa produktu farmaceutycznego (leku) Foscavir
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa leków-postępowanie uzupełniające
Dodano: 2016-07-01