Zarząd Powiatu Rawskiego ogłasza przetarg
- Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, pl. Wolności 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8144631 , fax. 046 8144631
- Data zamieszczenia: 2013-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Rawskiego
pl. Wolności 1 1
96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
tel. 046 8144631, fax. 046 8144631
REGON: 75014763300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa szkoleń: 1) Prawo pracy dla pracodawców i przełożonych dla 20 uczestników, 2) Archiwizacja i ochrona danych osobowych dla 60 uczestników, projektu STAROSTWO RAWSKIE - PRZYJAZNE OBYWATELOM, NOWOCZESNE I SKUTECZNE współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia uczestnikom szkolenia klimatyzowanej sali szkoleniowej w obiekcie zlokalizowanym na terenie powiatu rawskiego: 1.1) dla 2 grup liczących po 10 osób każda, w której zostanie przeprowadzone 3 dniowe szkolenie dla każdej z grup, 1.2) dla 3 grup liczących po 20 osób każda, w której zostanie przeprowadzone 2 dniowe szkolenie dla każdej z grup, zorganizowane przez Zamawiającego, przystosowanej do prowadzenia zajęć dydaktycznych, wyposażonej w co najmniej: a) miejsca siedzące oraz stoły dla wszystkich uczestników szkolenia oraz prowadzących szkolenie; b) swobodny dostęp do sanitariatów; c) ekran do projektora multimedialnego, nagłośnienie, mikrofony bezprzewodowe; d) warunki pracy osób szkolących się w trakcie trwania szkolenia zgodnie z przepisami BHP; e) oznaczenia sali szkoleniowej materiałami promocyjnymi projektu dostarczonymi przez Zamawiającego przed rozpoczęciem szkolenia; 2) zapewnienia uczestnikom, w każdym dniu szkolenia, dojazdu na miejsce szkolenia z siedziby Zamawiającego i z powrotem; 3) ubezpieczenia uczestników szkolenia na czas przejazdu; 4) zapewnienia dla każdej grupy szkoleniowej cateringu w każdym dniu szkolenia: 2 przerw kawowych oraz obiadu podczas przerwy obiadowej 45 min. w każdym dniu szkolenia.; 5) zapewnienie obsługi technicznej sali szkoleniowej; 3. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą propozycję cateringu dla uczestników szkolenia. Dopuszcza się, aby catering był taki sam dla każdej z grup. Wykonawca zapewni w ramach cateringu: 1) podczas 2 przerw kawowych po 15 min. w każdym dniu szkolenia na osobę minimum: -0,5 l kawy naturalnej, -0,5 l herbaty, -0,5 l wody mineralnej niegazowanej -3 rodzaje ciastek kruchych w ilości 0,20 dkg, -cukier, -śmietanka do kawy, -cytryna do herbaty; 2) podczas przerw obiadowych po 45 min. w każdym dniu szkolenia obiad z 2 dań: 1 danie - zupa, 2 danie - mięso, ziemniaki, bukiet surówek, sok lub kompot do picia, ciasto. Informacje niezbędne dla zapewnienia właściwej obsługi szkoleń: 1) szkolenia obejmują 6 dni szkoleniowych po 8 godzin lekcyjnych dziennie tj. 3 dni każda z dwóch grup 10-cio osobowych szkolenia Prawo pracy dla pracodawców i przełożonych dla 20 uczestników oraz 6 dni szkoleniowych po 8 godzin lekcyjnych dziennie tj. po 2 dni każda z trzech grup 20-to osobowych szkolenia Archiwizacja i ochrona danych osobowych dla 60 uczestników, zgodnie z godzinowym planem szkoleń: 8:30 - 10:00 wykład 10:00 - 10:15 przerwa kawowa 10:15 - 11:45 wykład 11:45 - 12:30 przerwa obiadowa 12:30 - 1400 wykład 14:00 - 14:15 przerwa kawowa 14:15 - 15:45 wykład/dyskusja Zamówienie należy wykonać w terminach: 1) Prawo pracy dla pracodawców i przełożonych dla 20 uczestników: 1 grupa uczestników w dniach 07-09.08.2013 r. - 10 osób 2 grupa uczestników w dniach 21-23.08.2013 r. - 10 osób 2) Archiwizacja i ochrona danych osobowych dla 60 uczestników, 1 grupa uczestników w dniach 29-30.08.2013 r. - 20 osób 2 grupa uczestników w dniach 05-06.09.2013 r. - 20 osób 3 grupa uczestników w dniach 12-13.09.2013 r. - 20 osób - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665121003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatrawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGA UBEZPIECZENIA Z TYTUŁU ZDARZEŃ MEDYCZNYCH.
Dodano: 2012-12-13 - USŁUGA UBEZPIECZENIA Z TYTUŁU ZDARZEŃ MEDYCZNYCH.
Dodano: 2012-06-11 - USŁUGA UBEZPIECZENIA Z TYTUŁU ZDARZEŃ MEDYCZNYCH
Dodano: 2012-04-30 - USŁUGA UBEZPIECZENIA Z TYTUŁU ZDARZEŃ MEDYCZNYCH.
Dodano: 2012-04-18 - Usługa ubezpieczenia z tytułu zdarzeń medycznych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi
Dodano: 2012-04-17 - USŁUGA UBEZPIECZENIA Z TYTUŁU ZDARZEŃ MEDYCZNYCH
Dodano: 2012-04-13 - USŁUGA UBEZPIECZENIA Z TYTUŁU ZDARZEŃ MEDYCZNYCH
Dodano: 2012-03-15 - Usługi ubezpieczenia na rzecz pacjentów ZOZ MSWiA w Łodzi z tytułu zdarzeń medycznych
Dodano: 2012-03-06 - USŁUGA UBEZPIECZENIA Z TYTUŁU ZDARZEŃ MEDYCZNYCH
Dodano: 2012-02-22 - Usługa ubezpieczenia z tytułu zdarzeń medycznych dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi
Dodano: 2012-02-14