Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w roku 2010 mundurów: wyjściowego, codziennego, terenowego oraz przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika,

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodziec ogłasza przetarg

  • Adres: 62-580 Grodziec, ul. Leśna 50
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 248-50-27 , fax. 0-63 248-50-05 wew. 115
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodziec
    ul. Leśna 50 50
    62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 248-50-27, fax. 0-63 248-50-05 wew. 115
    REGON: 31051188700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa- Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w roku 2010 mundurów: wyjściowego, codziennego, terenowego oraz przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w roku 2010 mundurów: wyjściowego, codziennego, terenowego oraz przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika, zgodnie z Zarządzeniem nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 roku oraz Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z 28.06.1999 roku z późniejszymi zmianami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 182000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości - 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków, o których mowa w punkcie 5 SIWZ b) Aktualny odpis z właściwego rejestru oraz aktualny wykaz osób uprawnionych do dokonywania czynności prawnych w imieniu dostawcy , jeżeli z tego dokumentu to nie wynika lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. W przypadku dostawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie kserokopii umowy spółki i dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników. c) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo właściwy dokument stwierdzający , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji tego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:grodziec.lasypanstwowe.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach