Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego podwozia do zabudowy beczki asenizacyjnej.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6624278 w, 35 , fax. 023 6624278
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 4 4
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6624278 w, 35, fax. 023 6624278
    REGON: 13031457400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego podwozia do zabudowy beczki asenizacyjnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Dane dotyczące podwozia: 1. samochód nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2014 roku, 2. podwozie i rama przeznaczone do zabudowy beczki asenizacyjnej, 4. dopuszczalna masa maksymalna 26 000 - 28 000kg, 5. podwozie trzyosiowe, 6. moc silnika 330 - 350 KM, 7. norma emisji spalin minimum EURO 5, 8. płomieniowe urządzenie rozruchowe, 9. skrzynia biegów półautomatyczna lub automatyczna, 10. układ kierowniczy lewostronny wspomagany hydraulicznie, 11. koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem, 12. kabina w kolorze białym, 13. kabina C kompaktowa, 14. kabina nie szersza niż 2 250mm i nie dłuższa niż 1 650 mm, 15. dwa miejsca siedzące, 16. długość ramy za kabiną nie mniej niż 7 000 mm, 17. fotel kierowcy pneumatyczny, 18. blokada mechanizmu różnicowego, 19. elektryczne szyby, 20. elektryczne lusterka, 21. hamulce osi przedniej i tylnej - tarczowe, 22. ABS, 23. sygnalizacja dźwiękowa dla biegu wstecznego, 24. tachograf cyfrowy, 25. główny wyłącznik akumulatorów, 26. 2 akumulatory nie mniejsze niż 155 Ah, 27. wielofunkcyjny wyświetlacz w kabinie kierowcy w języku polskim, 28. tylna belka zabezpieczająca, 29. osłony boczne przeciwnajazdowe, 30. nacisk na osie, a. oś pierwsza 7 500 kg, b. oś druga 11 500 kg, c. oś trzecia wleczona 7 500 kg 31. trzecia oś wleczona skrętna podnoszona pneumatyczne, 32. rozstaw osi 1-2 : 4 400 - 4 500, 2 - 3: 1 300 - 1 400, 33. rozmiar opon 315/80 R22,5, 34. światło ostrzegawcze na dachu. II. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu pogwarancyjnego: 1. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy udzielili zamawiającemu na przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości. 2. W ramach złożonej oferty, wykonawca zapewni zamawiającemu szybkość reakcji serwisu do 48 godzin. 3. W okresie trwania gwarancji, Wykonawca zapewni zamawiającemu czas naprawy do 48 godzin od momentu zgłoszenia usterki. III. Pozostałe wymagania zamawiającego: 1) Wraz z pojazdem, wykonawca dostarczy dokumenty homologacyjne, dokument potwierdzający normę emisji spalin oraz dokumenty umożliwiające rejestrację i eksploatację pojazdu bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego - karta pojazdu, książka pojazdu, instrukcję obsługi w jęz. polskim. 2) Wykonawca w ramach zamówienia przeszkoli pracowników zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i bezpiecznego użytkowania pojazdu. IV. Dodatkowe wyposażenie pojazdu: 1. Podnośnik hydrauliczny dostosowany do pojazdu. 2. Dwa kliny pod koła. 3. Apteczka. 4. Gaśnica zamontowana w kabinie pojazdu. 5. Trójkąt ostrzegawczy. 6. Klucz do kół. 7. Komplet kluczy naprawczych. 8. Przewód do pompowania kół. 9. Dywaniki gumowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341391001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 6 000,00 PLN. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego B.S. w Płońsku nr 26 8230 0007 0201 4386 2000 0002 z adnotacją Przetarg nr 7/PN/PB/2016. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć wraz z ofertą w postaci oryginału oraz kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oryginał dokumentu nie powinien być na trwale połączony z ofertą. 8. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 9. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 10. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.plonsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach