Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi.

Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, pl. Ratuszowy 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3547618 , fax. 094 3547618 w. 13
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
    pl. Ratuszowy 1 1
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3547618, fax. 094 3547618 w. 13
    REGON: 33092728200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem zgodnie z wymaganymi parametrami technicznymi. Zamawiający zamierza kupić następujący sprzęt komputerowy: 1)komputer, stacja robocza typu desktop - 4 szt., 2)monitor LCD - 4 szt.,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302312009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie pobiera się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszym ogłoszeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony formularz cenowy o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Opis przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 6.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkolobrzeg.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach