Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów włókienniczych do Domów Studenckich Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: Część I : dostawa ręczników; Część II: dostawa bielizny pościelowej Część III: dostawa poduszek, kołder, kocy

Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
    ul. Wieniawskiego 1 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
    REGON: 00001293330000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów włókienniczych do Domów Studenckich Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: Część I : dostawa ręczników; Część II: dostawa bielizny pościelowej Część III: dostawa poduszek, kołder, kocy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów włókienniczych do Domów Studenckich Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: Część I : dostawa ręczników; Część II: dostawa bielizny pościelowej Część III: dostawa poduszek, kołder, kocy 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia warz z ilością asortymentu oraz miejscem dostawy został ujęty w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy). 3. Asortyment winien być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia z Załącznika nr 2 (Formularz cenowy) do SIWZ i zawierać metkę ze szczegółowym składem materiałowym, trwale doszytą do asortymentu jako wszywka w wewnętrznej lub zewnętrznej stronie asortymentu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395120004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 2.wycenią przedmiotowe zamówienie i złożą ofertę cenową 3.złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust 2 pkt 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych 4.wskażą części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom 5. zaprezentują ofertę asortymentową 5.3 Ocena spełniania w/w warunków i wymogów dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie 9.11 SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy, w którym Wykonawca (na każdą część) : - podaje cenę; - potwierdza termin wykonania zamówienia; - akceptuje warunki umowy; - akceptuje termin związania ofertą; - deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z udziałem podwykonawców) zał. nr 1 2.Formularz cenowy zał. 2 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164 , poz. 1163 wraz z późniejszymi zmianami)-na każdą cześć zamówienia zał. 3 5.oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na postawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust. 2 pkt 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. zal. nr 3/1 6. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom zal. nr 4 7. Prezentacja oferty asortymentowej , tj. a. Wykonawca składający ofertę winien dokonać prezentacji i dołączyć do oferty następujący asortyment, tj: dla części I : - 1 kpl. ręcznika 2-częściowego o wym. 50x100 cm i 70 x 140 cm dla części II: - 1 kpl. pościeli z bawełny o wym. poszwa: 150x200 cm, poszewka 70x80 cm -1 szt. prześcieradło z bawełny o wym. 160x200 dla części III: - 1 szt. koc z anilany o wym. 150 x220 cm Zaprezentowany asortyment winien być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia z Załącznika nr 2 do SIWZ i zawierać metkę ze szczegółowym składem materiałowym, trwale doszytą do asortymentu, jako wszywka w wewnętrznej lub zewnętrznej stronie asortymentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach