Przetargi.pl
Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania : 1. RÓWNANIE Z PROFILOWANIEM ORAZ ULEPSZANIE NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH DRÓG MIESZANKĄ BETONOWĄ, 2. KRUSZENIE GRUZU BETONOWEGO

Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej
    Plac Jana Pawła II 1 1
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    REGON: 00059289700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania : 1. RÓWNANIE Z PROFILOWANIEM ORAZ ULEPSZANIE NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH DRÓG MIESZANKĄ BETONOWĄ, 2. KRUSZENIE GRUZU BETONOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia ( dla każdego zadania oddzielnie) jest zakres robót wyspecyfikowany w załączonych do niniejszej SIWZ Kosztorysach ślepych - opis robót i zakres tam zawarty stanowią podstawę do określenia ceny ofertowej dla danego zadania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości wykonywanych robót z zachowaniem cen jednostkowych. Wskazana w Kosztorysach ślepych podstawa wyceny służy oferentowi jedynie jako informacja dotycząca uściślenia opisu robót, natomiast nie zobowiązuje Wykonawcy do wyceny robót w oparciu o ustalone podstawy. Wielkość wydatków wynikających z podpisanych umów na poszczególne zadania nie może przekroczyć wielkości wydatków budżetowych na powyższe zadania w danym roku kalendarzowym. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Dla zadania nr 1 - równanie z profilowaniem ( w ilości ok. 150 000,00 m2 w roku 2009 i ok. 300.000,00 m2 w roku 2010 ) oraz ulepszanie nawierzchni gruntowych dróg mieszanką betonową, rodzaj i ilość robót wyspecyfikowano w załączonym kosztorysie ślepym. Dla zadania nr 2 - kruszenie gruzu betonowego w ilości szacunkowej do 2 500 m3 w rozbiciu na dwa etapy realizacji, pochodzącego z remontów dróg ( m.in. uszkodzone krawężniki, kostka betonowa, gruz betonowy, płyty betonowe, kamień ) na kruszywo do ponownego wykorzystania o frakcji max 0-50 mm. Produkt, którego obmiar zostanie dokonany po skruszeniu będzie stanowił podstawę do wyliczenia wynagrodzenia za realizację zadania. Skruszony beton usypywany będzie w pryzmy, tworząc haudę kruszywa, na placu PEC, w miejscu wskazanym przez zamawiającego w Żyrardowie. W cenie brutto wykonania robót ( przekruszenie gruzu ) należy uwzględnić wszystkie koszty dodatkowe ( m.in. pracę ludzi, transport kruszarki, taśmociągu i ładowarki na miejsce wykonania usługi tj. Żyrardów ul.Jodłowskiego 82, podatek VAT ) Roboty winny być wykonywane w porze dnia w celu minimalizacji uciążliwości dla mieszkańców. Zakres i ilość robót według załączonego kosztorysu ślepego może ulec zmianie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742315002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt.16 ppkt.16.3 SIWZ, jak również złożenie oświad-czenia określonego w pkt.16 ppkt.16.4, pkt 16 ppkt 8. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykonali w okresie ostatnich trzech lat min. 2 zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem, wartością robotom stano-wiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt 16 ppkt16.7, ppkt.16.8 SIWZ 3.posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, t.j. dysponują spraw-nym sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia dla poszczególnych zadań m.in. - dla zadnia nr 1 : równiarka, walec samojezdny, koparko -spycharka, samochód samowyładowczy, - dla zadania 2 : kruszarka, samochód samowyładowczy Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt.16 ppkt.16.9 SIWZ. 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z podziałem na 2 zadania, operator równiarki, operator walca, operator kruszarki, kierowca uprawniony do prowadzenia powyższego sprzętu. Osoby nadzoru posiadające odpowiednie uprawnienia, dla zadania nr 1 m.in. uprawnienia budowlane drogowe z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, osoby posiadające uprawnienia do kierowania specjalistycznym sprzętem koniecznym do realizacji przedmiotowych robót - dla każdego z zadań oddzielnie. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt. 16 ppkt. 16.8 SIWZ 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt.16 ppkt. 16.10 SIWZ 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentu określonego w pkt.16 ppkt 16.4 SIWZ Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 16 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz ofertowy - dla zadania-ń którym-mi wykonawca jest zainteresowany -wg załączonego druku - Załącznik Nr 1 2.jednostkowe kosztorysy ofertowe dla poszczególnych zadań sporządzone w oparciu o przedłożone Kosztorysy ślepe dla poszczególnych zadań, stanowiące załącznik do SIWZ - Załącznik Nr 2 3.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3; 5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub za-świadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 7.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat min. dwóch usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dla zadania nr 1 - min. 200.000,00 zł każda z usług, dla zadania nr 2 - min. 80.000,00 zł każda z usług, przedmiotu, oraz dat wykonania i nazw odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, wg zał.- Załącznik Nr 4, 8.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dla zadania nr 1- m.in. uprawnienia budowlane drogowe z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, informacja o posiadanych uprawnieniach do kiero-wania specjalistycznym sprzętem dla operatorów sprzętu -wg zał.- Załącznik Nr 5, 9.wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca dla określonego zadania -wg zał. Załącznik Nr 6 10.aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.00,00 zł .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach