Przetargi.pl
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ KOMPLETU DWÓCH PODNOŚNIKÓW FIGUR BOJOWYCH DLA SYSTEMU SZKOLNO-TRENINGOWEGO ŚNIEŻNIK

Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia ogłasza przetarg

  • Adres: 05-220 Zielonka, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7614425 , fax. 022 7614446
  • Data zamieszczenia: 2016-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
    ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7 7
    05-220 Zielonka, woj. mazowieckie
    tel. 022 7614425, fax. 022 7614446
    REGON: 01015399000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ KOMPLETU DWÓCH PODNOŚNIKÓW FIGUR BOJOWYCH DLA SYSTEMU SZKOLNO-TRENINGOWEGO ŚNIEŻNIK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego fabrycznie nowych: Figury bojowej nr 30 wraz z czujnikiem inercyjnym - 2 szt., Podnośnika do figury bojowej nr 30 - 2 szt., Testera do sprawdzenia funkcjonowania podnośników - 1 szt., Interfejs (sprzętowy i programowy) do podłączenia oraz zintegrowania podnośników z systemem szkolno-treningowym ŚNIEŻNIK-2 wer. CQC - 1 kpl. zgodnie z wymaganiami systemu ŚNIEŻNIK wg dokumentacji R74-1.00.0.0 Szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji Technicznej (Załącznik Nr 2A). Wymaga się, aby dostawcą zespołów był producent lub autoryzowany przedstawiciel. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego; (dopuszcza się dostawę częściową). Wykonawca musi wyrazić zgodę na realizację wymagań jakościowych pod nadzorem Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego w zakresie określonym w AQAP 2120 oraz musi posiadać i przedstawić Zamawiającemu certyfikat zarządzania jakością w organizacji ISO 9001 i certyfikat systemu zarządzania jakością w organizacji w zakresie produkcji urządzeń elektronicznych AQAP 2120 lub w zakresie projektowania i produkcji urządzeń elektronicznych AQAP 2110.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 347400006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium (Art. 45 ustawy Pzp) Składając ofertę, każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 30.05.2016 r. godz. 10.00 w wysokości: - 2 700,00 PLN. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Zasady wnoszenia wadium: 1.pieniądzu - na konto: PKO BP S.A. Zielonka Nr 10 1020 1042 0000 8302 0014 7793 z zaznaczeniem: Nr sprawy ZP.28.16.L3.R3.160.00; 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Jako potwierdzenia wadium w formach określonych w punktach 11 2.;3; 4 i 5 oryginały należy złożyć w wymaganym terminie w kasie WITU lub dołączyć do oferty. Potwierdzenie (dokument przelewu) wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach