Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
- Data zamieszczenia: 2015-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
al. Niepodległości 10 10
61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedłużenie świadczeń usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej firmy Alcatel-Lucent - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem umowy jest przedłużenie świadczeń usług serwisowych dla urządzeń sieci komputerowej firmy Alcatel-Lucent, zgodnie z /opisem przedmiotu zamówienia/ (stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ) oraz projektem umowy. 2.Oferowane wsparcie uprawnia do pomocy technicznej producenta, korzystania z nowych wersji oprogramowania oraz ukazujących się poprawek i uzupełnień. 3.Wsparcie techniczne na rzecz Zamawiającego będzie świadczone przez Wykonawcę we współpracy z producentem . 4.Realizacja przedmiotu umowy zostanie potwierdzona protokołem odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do umowy. 5.Podstawą podpisania protokołu odbioru będzie przekazanie Zamawiającemu na piśmie (dopuszczalny jest wydruk maila, faxu, strony www systemu serwisowego lub oświadczenie producenta) potwierdzenia objęcia przez producenta gwarancją i serwisem produktów ujętych w niniejszym zamówieniu. 6.Zamawiający wymaga również świadczenia usług serwisowych w poniższym zakresie: a)wsparcie serwisowe producenta będzie świadczone bez dodatkowych opłat przez 12 miesięcy; b)świadczenia gwarancyjne będą oparte na serwisie gwarancyjnym świadczonym przez serwis autoryzowany przez producenta; Zamawiający wymaga, by zapewniona była naprawa lub wymiana urządzeń lub ich części, na nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta, c)usługi serwisowe typu door to door, d)w przypadku wystąpienia usterki, naprawa lub wymiana urządzenia w ciągu 10 dni roboczych - licząc od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia awarii, do momentu dostarczenia sprawnego urządzenia, e)wsparcie przy rozwiązywaniu problemów związanych z działaniem oprogramowania w trybie 8x5, tj. co najmniej 8 godzin przez 5 dni w tygodniu, f)Wykonawca zapewnia możliwość zgłaszania problemów telefonicznie oraz za pomocą poczty elektronicznej, g)czas reakcji na zgłoszony problem - maks. 8 h, liczony w godzinach przyjmowania zgłoszeń, co najmniej 8 godzin przez 5 dni w tygodniu, h)przez czas reakcji rozumiemy okres, od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia serwisowego, do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przez Wykonawcę, i)Przez rozpoczęcie czynności diagnostycznych rozumie się: - nawiązanie kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem e-maila z pracownikiem Zamawiającego i przekazanie mu wskazówek dalszego postępowania, albo - wykonanie czynności zmierzających do usunięcia awarii/usterki przez samego Wykonawcę (osobiście albo zdalnie), j)dostęp za pośrednictwem Wykonawcy do centrum wsparcia technicznego producenta - Alcatel-Lucent TAC (Technical Assistance Center), k)dostęp (uprawnienie do pobierania i instalowania) do wszelkich aktualizacji oferowanego produktu w zakresie drobnych poprawek jak i nowych wersji oprogramowania, pełnej dokumentacji w zakresie instalacji, konfiguracji i utrzymania środowiska, l)dostęp do bazy wiedzy, budowanej i utrzymywanej przez producenta w zakresie oferowanego produktu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722500002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji serwisu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie prac serwisowych przy sterownikach drogowych sygnalizacji świetlnych (MSR Traffic oraz GT Systems) na terenie miasta Poznania
Dodano: 2016-02-29 - Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego Eskulap oraz Impuls dla SPZOZ w Szamotułach.
Dodano: 2015-08-20 - Wykonanie prac serwisowych przy sterownikach drogowych sygnalizacji świetlnych (MSR Traffic oraz Vialis Polska) na terenie miasta Poznania
Dodano: 2015-02-11 - Usługi serwisowe wraz z nadzorem autorskim systemu informatycznego IMPULS EVO w Wielkopolskim Centrum Onkologii.
Dodano: 2015-01-26 - Zakup dostępu do nowych wersji Szpitalnego Systemu Informatycznego ESKULAP oraz usług serwisowych związanych z eksploatacją tego oprogramowania dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2014-12-19 - PN 42/11/2014 - serwis serwera
Dodano: 2014-12-05 - Usługi wsparcia technicznego systemu PACS-RIS
Dodano: 2014-07-03 - Wsparcie serwisowe dla systemu Eskulap i Eskulap Administaracja.
Dodano: 2014-03-07 - Wykonanie prac serwisowych przy sterownikach drogowych sygnalizacji świetlnych Vialis Polska na terenie miasta Poznania
Dodano: 2014-02-05 - Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad systemem Eskulap na rzecz Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 3/14
Dodano: 2014-01-28