Przetargi.pl
Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dobromierz

Gmina Dobromierz ogłasza przetarg

  • Adres: 58-170 Dobromierz, Plac Wolności 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8586217 , fax. 074 8586460
  • Data zamieszczenia: 2013-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobromierz
    Plac Wolności 24 24
    58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8586217, fax. 074 8586460
    REGON: 89071834300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobromierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dobromierz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieużywanego, nieregenerowanego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem operacyjnym, biurowym, antywirusowym oraz jego instalacja i konfiguracja pod wskazanymi 30 adresami gospodarstw domowych w Gminie Dobromierz, dostawa fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieużywanego, nieregenerowanego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem operacyjnym, biurowym, antywirusowym, do 4 jednostek podległych Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis zamontowanych urządzeń (zestawy komputerowe oraz urządzenia sieciowe zapewniające dostęp do Internetu) przez okres 5-ciu lat, liczonych od momentu zakończenia wdrożenia projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Dobromierz. Szczegółowe warunki zamówienia znajdują się w opisie technicznym stanowiącym załączniki do niniejszej specyfikacji. Projekt jest współfinansowany z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w ramach złożonego wniosku Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Zamawiający wymaga, by poszczególne przedmioty zamówienia spełniały następujące wymagania: sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, nieużywany, nieregenerowany, nie obciążony prawami osób lub przedmiotów trzecich, sprzęt wraz z oprogramowaniem operacyjnym, biurowym i antywirusowym musi być dostarczony i zainstalowany pod wskazanymi adresami gospodarstwa domowe i jednostki podległe, zwanych dalej beneficjentami ostatecznymi. Wykonawca w ramach dostawy sprzętów komputerowych zobowiązany jest dokonać pierwszego uruchomienia dostarczonego zestawu i na miejscu udzielić użytkownikom podstawowego instruktażu użytkowania. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług serwisu gwarancyjnego sprzętu i oprogramowania. Poszczególne rodzaje dostarczonych urządzeń muszą być jednorodne pod względem producenta, modelu oraz parametrów. Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające legalność instalowanych programów oraz po jednym nośniku zaoferowanego oprogramowania zgodnie z wymaganiami producenta oprogramowania. W przypadku licencji zbiorczej Wykonawca dostarczy do Zamawiającego oryginał oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie licencji w ilości odpowiadającej ilości dostarczonego oprogramowania. Sprzęt musi być dostarczony do podmiotów beneficjentów ostatecznych w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie, rozładowanie, złożenie i uruchomienie dostarczonego sprzętu pod adres wskazany przez Zamawiającego. Ponadto obowiązkiem Wykonawcy będzie każdorazowe wcześniejsze ustalenie terminu planowanej dostawy oraz miejsca z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o gotowości dostarczenia zestawów komputerowych do beneficjentów ostatecznych wraz z listą zawierająca miejsca lokalizacji najpóźniej na 10 dni kalendarzowych przed planowanym terminem dostawy. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy sprzętu będącego na gwarancji w miejscu jego instalacji. W przypadku niemożności dokonania naprawy na miejscu i konieczności dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego wskazanego przez Wykonawce, koszty dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego oraz z punktu serwisowego do miejsca instalacji pokrywa Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań technicznych został umieszczony w załączniku nr 1a, 1b, 1c do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Opis równoważności : za oprogramowanie równoważne opisanemu w specyfikacji przy pomocy nazwy oraz źródła pochodzenia uznaje się oprogramowanie posiadające następujące cechy: zakres funkcjonalny oprogramowania jest w pełni zgodny z zakresem funkcjonalnym oprogramowania wskazanego, oprogramowanie równoważne musi być kompatybilne i w sposób niezakłócony współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego, w przypadku edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych i prezentacji, zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS Office, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń, bez konieczności dodatkowej edycji otwartego dokumentu, formaty danych wejściowych i wyjściowych odpowiadają przynajmniej liczbie i typowi formatów dla programów wskazanych, warunki licencji oprogramowania są nie mniej korzystne niż licencje programów wskazanych, oprogramowanie dostarczone jest na nośnikach CD lub DVD. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały umieszczone w załączniku nr 3 do SIWZ wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości nie większej niż 3 % wartości zamówienia tj. w kwocie 5000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobromierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach