Przetargi.pl
PRZEBUDOWA UBIKACJI OGÓLNODOSTEPNYCH zlokalizowanych na parterze i pierwszym piętrze w istniejącym budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Latoszynie

Zespół Szkół - Publiczna Szkoła Podstawowa w Latoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, Latoszyn 23
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 6815436 , fax. 014 6815436
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół - Publiczna Szkoła Podstawowa w Latoszynie
    Latoszyn 23 23
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 014 6815436, fax. 014 6815436
    REGON: 00119139600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zslatoszyn.jcom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA UBIKACJI OGÓLNODOSTEPNYCH zlokalizowanych na parterze i pierwszym piętrze w istniejącym budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Latoszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEBUDOWA UBIKACJI OGÓLNODOSTEPNYCH zlokalizowanych na parterze i pierwszym piętrze w istniejącym budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Latoszynie Zakres robót budowlanych do wykonania obejmuje: Roboty demontażowo-rozbiórkowe. - demontaż stolarki drzwiowej tj. skrzydeł wraz z ościeżnicami, - demontaż urządzeń tj. misek ustępowych, umywalek, wpustów podłogowych, grzejników, podgrzewacza elektrycznego i orurowania instalacyjnego po uprzednim odcięciu mediów, - demontaż instalacji elektrycznej, - skucie posadzek z płytek terakotowych wraz z podkładem wyrównawczym do poziomu płyty stropowej na pierwszym piętrze i do podkładu betonowego na parterze, - wyburzenie wszystkich ścian działowych oprócz ściany oddzielającej WC dziewcząt od WC chłopców, - skucie z pozostałych ścian okładzin z płytek terakotowych wykonanych obecnie do wys. 1,66 m od posadzki, - skucie wszystkich tynków w obrębie pomieszczeń tj. z pozostałych ścian i sufitów. - skucie tynków z pozostałych ścianek działowych, Roboty budowlane i instalacyjne: - wykonanie nowych nadproży z prefabrykowanych belek typu L19 nad otworami drzwiowymi w ścianie nośnej na parterze, - wykonanie poszerzenia otworów drzwiowych w ścianie nośnej na parterze, - wykonanie nowych ścian działowych , - wykonanie nowej instalacji elektrycznej - wg projektu branżowego, - wykonanie nowej instalacji wodociągowej - wg projektu branżowego, - wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej - wg projektu branżowego, - wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania - wg projektu branżowego, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych , - wykonanie podkładu cementowego pod posadzkę na parterze, - wykonanie podkładu cementowego pod posadzkę na stropie nad parterem, - wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych kat. III, - montaż kanałów wentylacyjnych przy zastosowaniu elastycznych aluminiowych przewodów wentylacyjnych - wykonanie posadzek z płytek gresowych antypoślizgowych, - licowanie ścian płytkami szkliwionymi do wysokości 2,05 m od posadzki oraz malowanie ścian w poszczególnych pomieszczeniach zgodnie z danymi na rysunkach, - wykonanie parapetów pod oknami z płytek szkliwionych analogicznych jak zastosowanych na pozostałej powierzchni ścian, - wykonanie montażu urządzeń sanitarnych , - montaż stolarki drzwiowej typowej drewnianej wzmocnionej płytą wiórową , z ościeżnicami stalowymi. Opis przedmiotu zamówienia stanowi : - dokumentacja projektowa- wykonana przez firmę KR Studio Rafał Owczarek, z siedzibą: 39-200 Dębica, ul. Ligęzów 44 , - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- wykonana przez firmę KR Studio Rafał Owczarek, z siedzibą: 39-200 Dębica, ul. Ligęzów 44 , - przedmiary robót - wykonane przez firmę wykonana przez firmę KR Studio Rafał Owczarek, z siedzibą: 39-200 Dębica, ul. Ligęzów 44 ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 ). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 81 1240 4764 1111 0000 4865 0331 w banku PEKAO SA Oddział w Dębicy. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się datę i godzinę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy Pzp) i wniesienia wadium w formie opisanej w art.45 ust.6 pkt 3 i 4 tj. gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych- Zamawiający żąda aby w treści gwarancji byli wskazani wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( np. w konsorcjum - wszyscy uczestnicy konsorcjum, w spółce cywilnej - wszyscy wspólnicy spółki cywilnej). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie pok. 17 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej WADIUM dołączonej do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli : a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26.ust.3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocnictw (jeżeli pełnomocnictwo jest wadliwe), b) Wykonawca, którego oferta została wybrana : - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - wykonał z należytą starannością minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu obiektów budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. : remont, rozbudowa, przebudowa, budowa obiektów budowlanych - budynków użyteczności publicznej zgodnie z definicją zawartą w § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. Dz. U. z 2002 r. Nr 75 poz. 690 z późn. zmianami) tj.- o wartości robót minimum 100 000,00 zł brutto każda, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Wykonawca winien wykazać, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj. : - minimum 1 osoba w specjalności konstrukcyjno budowlanej, , - minimum 1 osoba w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych ,wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych - minimum 1 osoba w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) wykonawca winien wykazać, że osoby na stanowiskach samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności : - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - oraz posiadają ważny wpis na listę członków odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.). 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie: 1) złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ), 2) dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - - metodą: -spełnia - nie spełnia. ZAMAWIAJĄCY WYKLUCZY WYKONAWCÓW, KTÓRZY: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych), - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji (z zastrzeżeniem zamówień udzielanych na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy), - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, - podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr 1 do SIWZ. 5.3. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ, w przypadku podkreślenia w pkt 2 oświadczenia zdania cyt.:- przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Wykonawca winien załączyć do oświadczenia zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont, rozbudowa, przebudowa, budowa obiektów budowlanych - budynków użyteczności publicznej zgodnie z definicją zawartą w § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. Dz. U. z 2002 r. Nr 75 poz. 690 z późn. zmianami) z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. - Załącznik nr 3 do SIWZ 5.5. a) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - Załącznik nr 4 do SIWZ . b) Jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.5.5 a) wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował należy przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.6. Dokumenty stwierdzające, ze osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności: - konstrukcyjno budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - oraz posiadają wpis na listę członków odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.). 5.7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to : - zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 5.1, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem terminu składania ofert . 5.8 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.7. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.9 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty wymienione w punkcie 5.1 , 5.2 , 5.3 muszą być złożone przez każdego z wykonawców osobno. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną w-w dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego wspólnika spółki cywilnej odrębnie tj. z wskazaniem imienia i nazwiska wspólnika .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zslatoszyn.jcom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach