Przetargi.pl
PRZEBUDOWA,REMONT I DOCIEPLENIE BUDYNKU WARSZTATOWO-SOCJALNEGO WRAZ Z ARCHIWUM PRZY UL. CIEPLICKIEJ 126A W JELENIEJ GÓRZE - I ETAP

Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-570 Jelenia Góra, Cieplicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 535 614, , fax. 757 535 614
  • Data zamieszczenia: 2018-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
    Cieplicka 126A
    58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 757 535 614, , fax. 757 535 614
    REGON: 108245400
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.999.jgora.pl; bip.999.jgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA,REMONT I DOCIEPLENIE BUDYNKU WARSZTATOWO-SOCJALNEGO WRAZ Z ARCHIWUM PRZY UL. CIEPLICKIEJ 126A W JELENIEJ GÓRZE - I ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia I Etapu obejmuje przebudowę, remont i docieplenie budynku warsztatowo-socjalnego i archiwum wraz z infrastrukturą oraz zmianę systemu ogrzewania budynku. W budynku znajdują się pomieszczenia warsztatowe -warsztat samochodowy oraz stacja diagnostyczna- wraz z zapleczem technicznym, magazynowym i socjalnym oraz dwoma garażami. W ramach robót budowlanych wykonana zostanie termomodernizacja, polegająca między innymi na ociepleniu ścian zewnętrznych, podłogi na gruncie i dachu budynku, wymianie zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, modernizacji instalacji wentylacyjnej, ciepłej wody użytkowej z zabudową solarów, wykonaniu energooszczędnej instalacji elektrycznej – oświetleniowej, modernizacji kotła centralnego ogrzewania i wymianie instalacji centralnego ogrzewania, wybudowana zewnętrzna instalacja gazowa z projektowanego przyłącza gazowego, zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej podłączona do istniejącego przyłącza, zewnętrzna instalacja teletechniczna monitoringu zewnętrznego, zewnętrzna instalacja wodna pomiędzy budynkiem a istniejącym sąsiednim budynkiem warsztatowym. W układzie funkcjonalnym budynku nastąpi zmiana lokalizacji kotłowni oraz przebudowa części socjalnej i magazynowej z wydzieleniem składnicy akt. Charakterystyczne parametry budynku: • powierzchnia zabudowy 1037,47 m2 • powierzchnia użytkowa 868,45 m2 • kubatura 4672,29 m3 • wysokość budynku 5,51 m • ilość kondygnacji 2. Zakres rzeczowy planowanych robót I Etapu obejmuje: a) przebudowę części budynku zawierającej kotłownię i część socjalną, w tym w szczególności: zmianę lokalizacji kotłowni, wydzielenie pomieszczeń magazynowych (składnicy akt), wydzielenie pomieszczenia archiwisty, połączenie części socjalnej z częścią warsztatową budynku, wyburzenie komina w kotłowni, nowe ściany działowe; b) docieplenie ścian zewnętrznych – ok. 596m2 i ok. 75m2 ościeży, w tym w szczególności: docieplenie metodą lekką-mokrą (bezspoinowy system ocieplenia) z użyciem styropianu fasadowego, wełny mineralnej w przypadku ściany oddzielenia pożarowego – ok.61,3m2, polistyrenu ekstrudowanego - do 50cm poniżej poziomu terenu; c) docieplenie podłogi na gruncie styropianem podłogowym, łącznie-ok.927m2 ; d) rozebranie pokrycia dachu budynku warsztatowego z płyt azbestowo-cementowych wraz z ich utylizacją – ok. 881m2; e) docieplenie dachu wraz z wymianą pokrycia: płytami dachowymi- warstwowymi z blachy stalowej z wypełnieniem ze styropianu- ok.881m2 styropapą – ok. 221m2; f) wymiana okien zewnętrznych oraz luksferów o współczynniku przenikania ciepła Umax ≤ 1,3W/m2K; g) wymiana drzwi zewnętrznych i bram garażowych oraz wstawienie dodatkowej bramy garażowej o współczynniku przenikania ciepła Umax ≤ 1,7 W/m2K; h) modernizacja kotłowni z wymianą na kotły gazowe, moc 90 kW i 40 kW; i) wykonanie nowych instalacji, w szczególności: centralnego ogrzewania ( grzejnikowe i aparatami grzewczymi); j) z montażem instalacji solarnej i ciepła technologicznego do nagrzewnicy w centrali wentylacyjnej; wodociągowej- wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji; kanalizacji sanitarnej i technologicznej; elektrycznej- oświetlenia, gniazd wtykowych ,instalacja ochronna przed porażeniem, instalacja odgromowa; sprężonego powietrzna; wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i wentylacji grawitacyjnej; gazu wewnętrzna i zewnętrzna przy czym z zamówienia wyłączone jest wykonanie przyłącza gazu średniego ciśnienia i stacja redukcyjno- pomiarowa o przepustowości do 40m3/h; k) monitoringu wizyjnego; l) roboty budowlane wewnątrz budynku w szczególności: oczyszczenie ścian, uzupełnienie ubytków, wykonanie okładzin z płytek, wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej, wymiana przeszklonych ścian na ściany działowe, wykonanie nowych stropów podwieszonych, malowanie; Uwaga: ww. ilości podane są w przybliżeniu/ orientacyjnie/ w szczególności i absolutnie nie mogą stanowić bazy przy ustalaniu umownej ceny. Przyjęcie ich – stanowi ryzyko wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216122-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium, w kwocie: dla części 1: 25 000zł ( słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy) dla części 2: 1 000zł ( słownie złotych: jeden tysiąc) w przypadku składania oferty na część 1 i część 2 - 26 000zł ( słownie złotych: dwadzieścia sześć tysięcy). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2014 r. poz.1804 z późn.zm.) 3. Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Koniecznym jest, żeby dokument ten obejmował odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust.4a i 5 upzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : Bank Millennium S.A. w Warszawie nr konta 97 1160 2202 0000 0000 4260 9024 z adnotacją w tytule wpłaty : Wadium- przebudowa –I Etap_ część …. _ ZP 3/2018 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna- wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Wniesione wadium w takiej formie winno obowiązywać od dnia składania oferty ( a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą zgodnie z art.85 upzp, 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 7. W przypadku, kiedy wnoszone wadium w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych dotyczy zabezpieczenia oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – w treści gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych muszą znajdować się wszystkie podmioty (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, partnerzy spółki joint venture) wymienieni jako wykonawcy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust.1 do ust.4 upzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i ust.3a upzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, których mowa w art.25 ust.1 upzp., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 (patrz: punkt XI.5 c) i d) ), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art.45 i art.46 upzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania części 1. i części 2. przedmiotu zmówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Postanowienia dotyczące „Podmiotów udostępniających zasoby”: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby Podmiotów udostępniających, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych Podmiotach udostępniających w oświadczeniu, b) jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji Podmiotów udostępniających, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tym Podmiotem udostępniającym gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty dołącza dokument/y dotyczące: b1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego, b2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, b3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Wymóg ten spełnia prawidłowo wypełniony Załącznik nr 6 – Wzór zobowiązania „innego podmiotu” , który w oryginale, podpisany przez Podmiot udostępniający musi być dołączony do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną