Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
- Data zamieszczenia: 2014-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59 37/59
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
REGON: 67089737900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa źródła ciepła dla potrzeb KMP KWP w Radomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa źródła ciepła dla potrzeb KMP/KWP w Radomiu w czynnym, użytkowanym obiekcie budowlanym. OPIS TECHNICZNY Podstawa opracowania zlecenie Inwestora obowiązujące normy i przepisy Opis obiektu Obiekt główny o dziesięciu kondygnacjach naziemnych, podpiwniczony. Stropodach wentylowany, kryty papa termozgrzewalną, obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej. W okresie wcześniejszym wykonano następujące roboty: wymieniono stolarkę okienną, termomodernizację obiektu budowlanego, wyremontowano dach. Obiekt budowlany wyposażony jest w następujące instalacje : wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, elektryczną, alarmową, telekomunikacyjną, p. poż. Próby i odbiory należy przeprowadzić zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w STWiOR. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z zaleceniami producentów materiałów i urządzeń, sztuką budowlaną, odpowiednimi normami oraz przepisami BHP oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z późniejszymi zmianami. Materiały powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobaty techniczne. Zakres robót - wymiana okien, - wymiana drzwi, - odbicie tynków, - wykonanie tynków kat. II na ścianach , - uzupełnienie tynków kat. III na ościeżach , - zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów, - ługowanie farby olejnej z tynków ścian , - gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, - wykonanie podłóg i posadzek , - licowanie ścian glazurą, - dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą lateksową z gruntowaniem - wywiezienie i utylizacja gruzu oraz materiałów z rozbiórki - demontaż rurociągów stalowych, - montaż rurociągów, - montaż armatury, - badania instalacji, - demontaż armatury, - montaż rurociągów stalowych - montaż armatury, - wykonanie izolacji termicznej, - regulacja działania instalacji - montaż pomp, - montaż wymienników płytowych, - montaż stabilizatorów c.w.u. 3.2. SPOSÓB WYCENY OFERTY: Podstawę do określenia całkowitej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w przedmiarze robót, STWiOR oraz w SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy szczegółowy w celach informacyjnych. Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności , które mogą mieć wpływ na cenę oferty. Poszczególne pozycje kosztorysu muszą zawierać : liczbę porządkową, podstawę wyceny, opis pozycji, jednostkę miary, cenę jednostkową, wartość pozycji. Przez cenę jednostkową należy rozumieć sumę kosztów bezpośrednich robocizny , materiałów i pracy sprzętu oraz kosztów pośrednich i zysku wyliczoną na jednostkę przedmiarową robót. Koszty roboczogodziny koszty pośrednie , koszty zakupu oraz zysk należy przedstawić na stronie tytułowej kosztorysu . Cena ryczałtowa określona w ofercie musi zawierać koszty związane z realizacją zadania wraz z wszelkimi kosztami towarzyszącymi jak ubezpieczenie budowy i inwentaryzacja powykonawcza. 3.3. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców, przygotowania obiektu i wymaganych dokumentów odbiorowych, Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić zgodnie z zapisami w umowie, zgłaszania robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach, zapewnienie kierownictwa nad robotami przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe, zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, utrzymania terenu robót w należytym porządku, zabezpieczenie placu budowy w czasie prowadzenia prac przed dostępem osób trzecich oraz przestrzegania przepisów BHP, zorganizowanie placu budowy oraz wszelkich czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, lecz nie później niż do daty dokonania odbioru końcowego. zapewnienie własnym staraniem i na swój koszt na czas budowy wszelkich mediów oraz ponoszenie kosztów tych mediów, ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją prac, skutki kradzieży i wandalizmu w okresie od dnia przejęcia placu budowy do odbioru końcowego usuwa i ponosi odpowiedzialność Wykonawca utrzymanie stałego kontaktu z przedstawicielami Zamawiającego tj. inspektorami nadzoru inwestorskiego, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. Zamawiający zaleca , aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy. Oferent, którego oferta zostanie wybrana przedłoży przed podpisaniem umowy kosztorys w celach informacyjnych. 3.4.WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI. Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu 5 lat (60 miesięcy) gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu Umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po bezusterkowym odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 500,00zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póżn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z zapisem art. 24 ust 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty na rzecz Zamawiającego od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Warunki zwrotu wadium: Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach i na zasadach o których mowa w art. 46 ustawy- Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.mazowiecka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja pomieszczeń budynku na Bibliotekę Gminną
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie robót zabezpieczenia ścian zewnętrznych od strony ul. Jagiellońskiej i ul. Okrzei w budynku przy ul. Okrzei 28 w Warszawie. Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/30/16.
Dodano: 2016-06-27 - Remont części budynku Zakładu Lecznictwa Otwartego (ZLO) przy ul. Abrahama 16 zlokalizowanego w Warszawie.
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie robót zabezpieczenia ścian zewnętrznych od strony ul. Jagiellońskiej i ul. Okrzei w budynku przy ul. Okrzei 28 w Warszawie. Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/22/16.
Dodano: 2016-06-08 - Naprawa uszkodzonej podłogi w Przedszkolu nr 381 Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 6 przy ul. Szobera 1/3
Dodano: 2016-05-24 - odtworzenie murków oporowych, remont bramy i elementów ogrodzenia z tyłu budynku Bursy Szkolnej nr 4
Dodano: 2016-05-20 - Remont szatni w Szkole Podstawowej 255 ul. Kamionkowska 36/44 w Warszawie
Dodano: 2015-06-09 - Remont szatni w Szkole Podstawowej 255 ul. Kamionkowska 36/44 w Dzielnicy Praga - Południe
Dodano: 2015-04-22 - adaptacja mieszkania służbowego na cele edukacyjne w Przedszkolu Nr 179 przy ul. Jarocińskiej 12/14 w Warszawie
Dodano: 2014-10-10 - adaptacja mieszkania służbowego na cele edukacyjne w Przedszkolu Nr 180 przy ul. Niekłańskiej 40 w Warszawie
Dodano: 2014-10-10