Przetargi.pl
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń w kompleksie sportowo rekreacyjnym Twardogórze

Gmina Twardogóra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-416 Twardogóra, ul. Ratuszowa 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3158251 , fax. 071 3158142
  • Data zamieszczenia: 2013-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Twardogóra
    ul. Ratuszowa 14 14
    56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3158251, fax. 071 3158142
    REGON: 93193482200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.um.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń w kompleksie sportowo rekreacyjnym Twardogórze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zamówienia do zadań oraz czynności wykonawcy należeć będzie wykonanie prac określonych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a w szczególności: przejęcie od Zamawiającego placu budowy, zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa mienia i osób trzecich; roboty przygotowawcze w tym: wydzielenie placu budowy od pozostałej części budynku w sposób umożliwiający, prowadzenie niezakłóconej eksploatacji i wykorzystania hali, w tym zabezpieczenie przed nadmiernym hałasem, zapyleniem itp., zapewnienie (w razie konieczności) przestawienia, wyniesienia i wniesienia mebli w pomieszczenia, w których będą realizowane prace, stałe utrzymywanie porządku w częściach ogólno dostępnych i wykorzystywanych do realizacji zadania; roboty ogólno budowlane i instalacyjne w tym: wykonanie ścian działowych nowoprojektowanych z pustaków wapienno, piaskowych SILKA 12 względem nowego układu pomieszczeń, adaptacja systemowych sufitów podwieszanych do nowego układu pomieszczeń poprzez wykorzystanie części sufitów istniejących, wykonanie nowych posadzek w pomieszczeniach projektowanych łazienek, wykonanie nowych otworów drzwiowych wraz z osadzeniem nadproży, wyposażenie nowych łazienek, wyposażenie projektowanego aneksu kuchennego, wyposażenie projektowanego pokoju hotelowego, montaż systemowych witryn szklanych wraz z drzwiami, montaż konstrukcji wraz z panelami z blachy perforowanej, wykonanie wentylacji wspomaganej mechanicznie oraz wykonanie wentylacji mechanicznej, montaż jacuzzi (obecnie zamontowanego na piętrze) w miejscu boksu natryskowego, wykonanie instalacji wod-kan oraz grzewczej w pomieszczeniach nowoprojektowanych poprzez wpięcie do instalacji istniejącej, wykonanie instalacji elektrycznej oraz uzupełnienie oświetlenia awaryjnego, montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej, montaż ceramiki sanitarnej w nowoprojektowanych łazienkach, wykonanie nowych elementów wykończenia wnętrz, pokrycia posadzek, malowanie sufitów i ścian, montaż płytek ceramicznych podłogowych i ściennych; inne prace w tym: wynikające z uzgodnień dokumentacji projektowej i sztuki budowlanej, wynikające z udzielonych wyjaśnień treści SIWZ - jeśli dotyczy, wbudowanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa, dopuszczenia i stosowania w budownictwie, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, prace porządkowe i zabezpieczające, wykonywanie obowiązków gwaranta w okresie uzgodnionym w umowie minimum 60 miesięcy, ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy, ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.twardogora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach