Przetargi.pl
Przebudowa z budową polegającą na rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku ośrodka zdrowia z instalacjami wewnętrznymi: wod. kan., C.O., elektryczną, gazową, budową parkingu, murów oporowych, kanalizacji opadowej, zbiornika retencyjno - odparowującego, wewnętrznej komunikacji pieszo - kołowej oraz przyłączem kanalizacji sanitarnej - etap 1

Gmina Lubień ogłasza przetarg

  • Adres: 32-433 Lubień, Lubień 50
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 82 017 , fax. 18 26 82 035
  • Data zamieszczenia: 2016-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubień
    Lubień 50 50
    32-433 Lubień, woj. małopolskie
    tel. 18 26 82 017, fax. 18 26 82 035
    REGON: 00053774000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubien.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa z budową polegającą na rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku ośrodka zdrowia z instalacjami wewnętrznymi: wod. kan., C.O., elektryczną, gazową, budową parkingu, murów oporowych, kanalizacji opadowej, zbiornika retencyjno - odparowującego, wewnętrznej komunikacji pieszo - kołowej oraz przyłączem kanalizacji sanitarnej - etap 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja etapu I tj. zadania pn. Przebudowa z budową polegającą na rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku ośrodka zdrowia z instalacjami wewnętrznymi: wod. kan., C.O., elektryczną, gazową, budową parkingu, murów oporowych, kanalizacji opadowej, zbiornika retencyjno - odparowującego, wewnętrznej komunikacji pieszo - kołowej oraz przyłączem kanalizacji sanitarnej - etap 1 w skład którego wchodzi wykonanie następujących prac: przebudowa suteren oraz parteru (wyburzenia i domurowania, wymiana drzwi wewnętrznych, skucie i wymiana posadzek na parterze, skucie i wyrównanie poziomu podłogi na gruncie w poziomie suteren, skucie i wykonanie tynków wewnętrznych, montaż nadproży nad wyburzonymi otworami, podbicie fundamentów, malowanie oraz okładziny wewnętrzne, montaż urządzeń sanitarnych oraz aneksów kuchennych wraz z zlewami),rozbudowa suteren oraz parteru, roboty ziemne - niwelacja terenu, montaż daszków zewnętrznych nad wejściami do budynku, wykonanie szybu windowego oraz montaż windy zewnętrznej, przebudowa klatki schodowej na poziomie sutereny - parter, zamontowanie systemu napowietrzania klatki schodowej (w tym montaż studni okiennej), wykonanie przewodów wentylacyjnych dla całości budynku oraz przewodu spalinowego z kotłowni, przebudowa istniejącego dachu w celu wybudowanie szybu windowego windy zewnętrznej, wykonanie izolacji przeciwwodnej dla całości budynku, wykonanie drenażu opasowego wokół budynku, wymiana systemu odwodnienia dachu, wykonanie termoizolacji całości budynku wraz z wymianą niezbędnych okien na wszystkich kondygnacjach ,wykonanie tynków zewnętrznych wraz z nadaniem kolorystyki zewnętrznej, montaż parapetów zewnętrznych na całości budynku oraz parapetów wewnętrznych na poziomie suteren i parteru, wykonanie robót ziemnych oraz miejscowych niezbędnych niwelacji terenu, tymczasowe utwardzenie terenu tłuczniem kamiennym, wykonanie kanalizacji opadowej (wpusty żeliwne) wraz z zbiornikiem retencyjno - odparowującym , wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, wycinka drzew owocowych, wykonanie murów oporowych, adaptacja pomieszczenia sutereny na nową kotłownię, montaż instalacji solarnej, wykonanie wewnętrznych instalacji Wod.-Kan. oraz C.O. dla całości budynku, wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej wraz z montażem hydrantów wewnętrznych, wykonanie instalacji elektrycznej dla parteru i suteren w postaci gniazd wtykowych oraz opraw oświetleniowych oraz wyprowadzenie WLZ elektroenergetycznego dla pierwszego piętra i drugiego piętra, wykonanie instalacji teletechnicznej (monitoring CCTV oraz alarmowej na zewnątrz budynku) dla całości budynku , wykonanie instalacji monitoringu CCTV oraz alarmowej wewnątrz budynku na poziomie suteren oraz parteru, wykonanie instalacji teletechnicznej oraz telewizyjnej i komputerowej i internetowej na poziomie suteren oraz parteru), rozbiórka miejsca gromadzenia odpadów stałych, rozbiórka szamba oraz studni kanalizacyjnych, rozbiórka komina zewnętrznego, montaż klapy oddymiającej oraz systemu sterującego klapą oraz napowietrzeniem klatki schodowej, wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej, montaż grzejników na poziomie suteren oraz parteru, docieplenie istniejącego stropu nad II piętrem pianką PUR, wykonanie schodów zewnętrznych oraz zintegrowanych z nimi murów oporowych, wykonanie schodów zewnętrznych, montaż bramy garażowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarach robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dokumentacji projektowej. 3. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z: - dokumentacją projektową - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - przedmiarami robót - należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w szczególności zawartymi w Prawie Budowlanym, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym (z zastrzeżeniem, iż ustalenia te nie mogą wykraczać poza przedmiot umowy i nie mogą być sprzeczne z dokumentacją przetargową). 4. W związku z koniecznością zapewnienia opieki zdrowotnej, budynek w trakcie wykonywania robót budowlanych powinien pozostać w ciągłym użytkowaniu. Jeżeli prace wykonywane będą na poziomie suteren parter powinien funkcjonować bez przeszkód. Po skończonych robotach budowlanych w suterenach, funkcje budynku, które dotychczas były na parterze powinny móc być wykonywane w suterenach. Wykonawca przed podjęciem robót budowlanych zobowiązany jest przekazać do akceptacji zamawiającego harmonogram robót budowlanych wraz z wyznaczeniem kolejno wykonywanych robót. Poszczególne kondygnacje budynku objęte robotami budowlanymi powinny być odpowiednio zabezpieczone przed osobami postronnymi zgodnie z prawem budowlanym i przepisami BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium przetargowego przed upływem terminu składania ofert w wysokości 20. 000,00 zł (słownie : dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) na konto Zamawiającego tj. Gmina Lubień, Bank Spółdzielczy w Mszanie Dolnej nr rach.: 24 88080006 0030 0300 1515 0020 oznaczenie sprawy IGK.ZP.271.3.2016 2. Wadium winno być : wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45.Ust.6 Ustawy tj. może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm. ). 2. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium, o którym mowa w ust.1 pkt 17 niniejszej Specyfikacji powoduje, iż Wykonawca zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innej niż pieniądz formie, oryginał zabezpieczenia winien być złożony u Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Lubień, adres: 32-433 Lubień 50 w terminie określonym w punkcie 17.1. niniejszej specyfikacji, a kserokopia zabezpieczenia winna być dołączona do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza Wykonawca obowiązany jest do dołączenia do Jego oferty, potwierdzonej przez bank, kopii przelewu kwoty wadium. Przelew winien być dokonany w terminie gwarantującym wpływ wadium na konto Zamawiającego w terminie określonym w ust. 1 niniejszego punktu specyfikacji. 4. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje na warunkach określonych w art.46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: rękojmia za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/uglubien
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach