Przetargi.pl
Przebudowa wykuszy w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2017-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 1327185500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wykuszy w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest przebudowa istniejących wykuszy w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Borzęcinie Dużym. 2. Przedmiot umowy opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej i obejmuje wykonanie m.in. następujących robót i czynności: 1) roboty rozbiórkowe zewnętrzne i wewnętrzne; 2) zabezpieczenie okien sal lekcyjnych w rejonie prowadzonych robót; 3) montaż rusztowań; 4) wykonanie obwodowych, betonowych nadlewek krawędziowych na wykuszach; 5) wykonanie montażu zabudów aluminiowych wykuszy wraz z wymianą izolacji cieplnej; 6) przebudowa czół i spodów dolnych płyt wspornikowych; 7) remont powierzchni ścian zewnętrznych w sąsiedztwie zabudowy wykuszy; 8) wymiana okien, 9) uzupełnienie posadzki wewnątrz pomieszczeń wykuszy; 10) remont powierzchni ścian i sufitów wewnątrz pomieszczeń wykuszy; 11) dostawa i montaż nowych podbitek dachowych drewnianych perforowanych; 12) uzupełnienie oraz wyprofilowanie istniejących dachowych obróbek blacharskich krawędziowych; 13) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej; 3. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 2) Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 3) Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia z Zamawiającym kolorystyki wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia elementów. 4) Na czas korzystania z pomieszczenia sali lekcyjnej strefa w okolicy wejścia do wykuszy musi być zabezpieczona przed pyłem i kurzem. 5) Lokalizację zaplecza budowy należy uzgodnić z Dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borzęcinie Dużym. 6) Wykonawca we własnym zakresie zapewni sanitariaty przenośne celem korzystania z nich przez pracowników; Zamawiający nie dopuszcza korzystania z sanitariatów w budynku szkoły. Lokalizację sanitariatów przenośnych należy ustalić z Zamawiającym; 7) Prowadzenie jakichkolwiek robót po godzinach pracy szkoły lub w dni wolne od pracy, należy uzgodnić z Dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borzęcinie Dużym. 8) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu budowy jak i jego zaplecza, w trakcie prowadzenia swoich prac. W szczególności należy zabezpieczyć teren prowadzonych robót przed dostępem dzieci. 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zabezpieczenie pomieszczeń, elementów budynku, wyposażenia itp. w trakcie prowadzenia prac. 10) Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. 11) Wykonawca będzie ponosił koszty utrzymania oraz konserwacji urządzeń i obiektów tymczasowych na terenie budowy. 12) Woda i energia elektryczna na potrzeby robót budowlanych mogą być pobierane z istniejących przyłączy budynku po uprzednim opomiarowaniu i ustaleniu rozliczenia z Użytkownikiem (Dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borzęcinie Dużym). 13) Zieleń znajdującą się na terenie budowy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem; rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych odtworzone zostaną przez Wykonawcę na jego koszt. 14) Wykonawca systematycznie (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 15) W przypadku uszkodzenia jakichkolwiek części budynku, wyposażenia, urządzeń infrastruktury technicznej lub innych elementów obiektu/nieruchomości Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia na własny koszt, według wytycznych i w uzgodnieniu z Zamawiającym; w przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić wykonanie tych czynności innemu Wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 16) Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren robót i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru; w zakresie uporządkowania Wykonawca musi usunąć wszelkie pozostałości po wykonanych robotach, a także sprzątnąć i zmyć wszystkie zajęte na czas robót pomieszczenia (w tym również pomieszczenia zaplecza, pomieszczenia składowe itp.); w przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 17) Należności za roboty zlecone przez Zamawiającego innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy będą potrącane z faktury Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. 18) Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca. 19) Wady ujawnione w czasie odbioru oraz wszelkie naprawy gwarancyjne będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 20) Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 21) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia a nadto za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek lub w trakcie wykonywanych prac. 22) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez podwykonawcę obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia. 23) Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) organizacji i wykonywania prac, b) zabezpieczenia interesów osób trzecich, c) ochrony środowiska, d) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e) organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, f) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, g) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach