Przetargi.pl
Przebudowa wraz z remontem drogi dojazdowej do gruntów rolnych Zaszków - Krążkówko - wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej

Gmina Kotla ogłasza przetarg

  • Adres: 67-240 Kotla, ul. Głogowska 93
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8318361 , fax. 076 8318308
  • Data zamieszczenia: 2016-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotla
    ul. Głogowska 93 93
    67-240 Kotla, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8318361, fax. 076 8318308
    REGON: 39064735700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wraz z remontem drogi dojazdowej do gruntów rolnych Zaszków - Krążkówko - wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa wraz z remontem drogi dojazdowej do gruntów rolnych Zaszków-Krążkówko. Zakres opracowania na całej długości mieści się w granicach istniejącego pasa drogowego. Opracowano badania nośności istniejącej nawierzchni (w załączeniu), które pozwalają ją zakwalifikować jako bardzo dobre podłoże dla nowej nawierzchni bitumicznej. W związku z powyższym na całym odcinku zaprojektowano jedynie profilowanie i wzmocnienie istniejącej podbudowy przed ułożeniem nowych warstw bitumicznych. Nawierzchnię z betonu asfaltowego gr. 6cm (warstwa wyrównawcza + ścieralna) na szerokości 4,0m. Spadek poprzeczny jednostronny 2%. Profilowanie i wzmocnienie podbudowy (istniejącej nawierzchni) warstwą kruszywa łamanego 0/31,5mm o śr. gr. 5cm w km od 0+128 do 1+120 zgodnie z przekrojem normalnym. Pobocza szerokości 0,50m, wykonane z kruszywa łamanego. Spadek poprzeczny 4%; Przebieg w planie pozostaje bez zmian. Na styku działki nr 6/2 z jezdnią drogi wojewódzkiej zastosować promień R=8m zgodnie z PZT. Zakres prac -wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej. Konstrukcja nawierzchni drogi w km od 0+000 do 0+128 oraz od 1+120 do 1+530:-warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11So gr.4cm; -warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W o gr.2cm; -pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5mm/destruktu bitumicznego na szer. 50cm o gr. 6cm. Konstrukcja nawierzchni drogi w km od 0+128 do 1+120: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11So gr.4cm; -warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W o gr.2cm; -wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm o gr. śr. 5cm; -pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5mm/destruktu bitumicznego na szer. 50cm o gr. 6cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdów: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11So gr.4cm; -podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm o gr. 15cm; -pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5mm/destruktu bitumicznego na szer. 50cm o gr. 6cm. Zestawienie projektowanych powierzchni: -powierzchnia jezdni w-wa ścieralna - 6.240 m2; -powierzchnia jezdni w-wa wyrównawcza bitumiczna - 6.240 m2; -powierzchnia warstwy wyrównawczej kruszywa łamanego - 3.970 m2; -powierzchnia zjazdów - 489 m2; -powierzchnia poboczy - 1.530 m2. Profil podłużny: Ze względu na jednostajny spadek podłużny terenu nie opracowano odrębnego profilu podłużnego. Nową niweletę należy wpasować w miejsca włączeń w drogi poprzeczne oraz zjazdów indywidualnych na posesje. Zachowanie wymaganego 2% spadku poprzecznego zapewni właściwe odwodnienie powierzchniowe. Roboty rozbiórkowe: Projekt przewiduje rozbiórkę fragmentu nawierzchni bitumicznej na styku działki nr 6/2 z jezdnią bitumiczną drogi wojewódzkiej zgodnie z PZT. Bilans mas ziemnych: Ukształtowanie terenu oraz przebieg projektowanej drogi minimalizują roboty ziemne. Nie przewidziano budowy dodatkowych nasypów. Urządzenia obce: Istniejące włazy kanałowe/zasuwy wodociągowe należy wyregulować do poziomu nowo projektowanej nawierzchni. Podane powyżej parametry są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie. Wykonawca będzie zobowiązany zagospodarować we własnym zakresie odpady powstałe w toku własnych robót oraz ponieść ewentualne koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji. Wykonawca w trakcie trwania robót zobowiązany jest do wykonywania badań sprawdzających jakość poszczególnych elementów wchodzących w skład zadania (grubość warstw konstrukcyjnych i szerokości itp.). Wykonawca na czas prowadzenia robót zobowiązany jest wykonać czasową organizację ruchu zastępczego oraz należycie zabezpieczyć teren budowy. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 3 lat od daty odbioru końcowego. Szczegółowy zakres ilościowy i jakościowy robót określają: uproszczony projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł. 1. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 poz. 359). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy we Wschowie Oddział w Kotli Nr 28 8669 0001 0180 8317 2000 0033 - a potwierdzenie operacji dołączyć do składanej oferty. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Kotla, a kserokopię dokumentu dołączyć do składanej oferty. 6. Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punkcie 7 litera a poniżej, b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zatrzymanie wadium: a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kotla.pl, www.kotla.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach