Przetargi.pl
PRZEBUDOWA WRAZ Z BUDOWĄ INFRASTRUKTURY DROGI POWIATOWEJ NR 1174 O I 1175 O ŁUKOWICE BRZESKIE - BRZEG - I ETAP ODC.ZIELĘCICE - BRZEG OD KM 6+000 DO KM 10+704,25

Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Wyszyńskiego 23
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4113840 , fax. 077 4113845
  • Data zamieszczenia: 2016-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu
    ul. Wyszyńskiego 23 23
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 4113840, fax. 077 4113845
    REGON: 53142223000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdpbrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA WRAZ Z BUDOWĄ INFRASTRUKTURY DROGI POWIATOWEJ NR 1174 O I 1175 O ŁUKOWICE BRZESKIE - BRZEG - I ETAP ODC.ZIELĘCICE - BRZEG OD KM 6+000 DO KM 10+704,25
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1174 O Łukowice Brzeskie - Brzeg na nw. odcinkach od km 6+000 do km 10+ 704,25 o długości 4 km 520,60 m z wyłączeniem odcinka przy wiadukcie kolejowym i skrzyżowania z drogą krajowa nr 94 . Zakres robót obejmuje m.in.: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - budowę i remont kanalizacji deszczowej z wbudowaniem separatora, - budowę zatok autobusowych z peronami, - przebudowę kolizji oświetlenia drogowego, - wymianę lamp oświetlenia drogowego - przebudowę linii teletechnicznych - budowę i przebudowę chodnika, - odbudowa rowów, - przebudowę zjazdów i przepustów pod drogą, - poszerzenie jezdni, - roboty nawierzchniowe w tym ułożenie warstwy ścieralnej z SMA, - ustawienie barier energochłonnych na przepustach i poręczy zabezpieczających przy chodniku, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu, - utwardzenie poboczy. Szczegółowy zakres robót związany z realizacją robót zawarty jest w przedmiarach robót, w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących załączniki do siwz. Zgodnie z art.30 ust.4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i pozostałych załącznikach do siwz pod warunkiem że oferowane materiały lub rozwiązania równoważne zagwarantują realizację robót w zgodzie z pozwoleniami na przebudowę oraz uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach przetargowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego(art.30 ust.5 ustawy Pzp). W takim przypadku Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie, że oferowane przez niego roboty budowalne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem kosztorysowym i ma charakter wstępny. Wykonawca dokonana wyceny oferty w oparciu o analizę wszystkich materiałów udostępnianych przez Zamawiającego tj. przedmiar robót , dokumentację projektową, STWiORB , obowiązki określone przez Zamawiającego uwzględniając w cenach jednostkowych wszystkie koszty związane z realizacją zadania w tym koszty organizacji placu budowy wynikające z uzgodnień koszty nadzorów branżowych wymaganych przez administratorów sieci i inne nie wymienione. Ostateczna wysokość wynagrodzenia ustalona zostanie na podstawie dokonanych obmiarów powykonawczych robót sprawdzonych przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzonych przez Zamawiającego przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym nie będą podlegały jakimkolwiek zmianom w trakcie trwania umowy. §Organizacja ruchu. Prowadzenie robót na drodze powiatowej zgodnie zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu drogowego z dnia 09.02.2016r. KD.7121.11.2016 Wykonawca ma obowiązek przesłania pisemnego zawiadomienia o terminie wprowadzenia czasowej i stałej organizacji ruchu Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego co w Brzegu, Komendy Powiatowej Policji w Brzegu co najmniej na 7 dni przed jej wprowadzeniem. W ramach wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do: 1) opracowania planu zapewnienia jakości PZJ i planu BIOZ, 2) opracowania harmonogramu rzeczowo- terminowo -finansowego uwzględniającego wykonanie przedmiotu umowy w terminie do 14 października 2016r. z podziałem na poszczególne elementy(części) do odbioru częściowego, łącznie z terminem wykonania tych części oraz ich cenami wynikającymi z załączonego do oferty kosztorysu i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia po zaakceptowaniu przez Inspektora Nadzoru w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy, 3) wykonania i utrzymania oznakowania robót oraz rozbiórki po ich zakończeniu robót, 4) organizacji placu budowy, 5) pokrycia wszelkich kosztów związanych z pełnieniem nadzorów branżowych wymaganych przez administratorów sieci wraz z ich powiadomieniem w terminach wynikających z uzgodnień o zamiarze rozpoczęcia robót , 6) wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego, 7) sporządzenia operatu kolaudacyjnego. Zaleca się , aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Materiały użyte (wbudowane) do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać co jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia o wyrobach budowlanych (tekst jednolity : Dz. U. z 2014r. poz.883 z późn.zm.) oraz wymaganiom określonym w dokumentacji oraz STWiORB. Dla zastosowanych materiałów Wykonawca przedkłada Zamawiającemu: certyfikaty zgodności z CE lub aprobaty techniczne do odbioru końcowego zadania. Utylizacja odpadów. W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz.21 z późn.zm.) Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres min. 36 m-cy od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: - minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 36 m-cy - maksymalny deklarowany okres gwarancji jakości wynosi 60 m-cy. Okres rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 58.000,00 PLN słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy 00/100 złotych. 1)wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu ; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r.poz.1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240). wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: w BS Grodków-Łosiów nr konta 48 88700005 2001 0031 8697 0001 z dopiskiem: Wadium na przetarg: Przebudowa wraz z budową infrastruktury drogi powiatowej Nr 1174 O i 1175 O Łukowice Brzeskie - Brzeg - I etap odc. Zielęcice - Brzeg od km 6+000 do km 10+704,25 Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2)wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę Pzp formach należy złożyć w: oryginał wraz z oryginałem oferty (nie spięte z ofertą).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdpbrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach