Przetargi.pl
Przebudowa wnętrza budynku biurowego mieszczącego się w Gdyni przy ulicy Opata Hackiego 14

Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-213 Gdynia, ul. Opata Hackiego 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 627 38 18 , fax. 58 663 16 66
  • Data zamieszczenia: 2015-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
    ul. Opata Hackiego 14 14
    81-213 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 627 38 18, fax. 58 663 16 66
    REGON: 19056363200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opecgdy.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wnętrza budynku biurowego mieszczącego się w Gdyni przy ulicy Opata Hackiego 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę wnętrza budynku biurowego mieszczącego się w Gdyni przy ulicy Opata Hackiego 14. Zakres robót budowlanych obejmuje wszystkie czynności umożliwiające prawidłową i zgodną z prawem oraz zasadami wiedzy technicznej realizację przedmiotowego zamówienia, na który składają się m.in. prace polegające na: a) wyburzeniu i zmianie w układzie poszczególnych ścian, b) wymianie stolarki drewnianej, posadzek oraz balustrad, c) wykonaniu sufitów (z wyłączeniem elementów oświetlenia), d) malowaniu ścian oraz sufitów, e) montażu płyt z betonu architektonicznego, f) renowacji biegu schodowego, g) robotach rozbiórkowych strefy wejściowej do budynku, h) zagospodarowaniu wytworzonych odpadów, i) bieżącym sprzątaniu remontowanych korytarzy oraz schodów. Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia zawarty został w Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych przewidzianych w Przedmiarze robót (załącznik nr 2 do siwz), natomiast część Dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do siwz) zawierająca wyspecyfikowane elementy aranżacji wnętrz (także w odniesieniu do oświetlenia), nie przewidziane w Przedmiarze robót - nie stanowią przedmiotu zamówienia (pozostają w gestii Zamawiającego). Prace związane z utrudnieniami komunikacyjnymi (np. na schodach, korytarzach itp.) oraz te generujące uciążliwy hałas i powodujące uciążliwości w wykonywaniu obowiązków zawodowych pracowników Zamawiającego winny być wykonywane: a) w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) poza godzinami 6:45 - 15:15, b) w soboty i dni świąteczne bez ograniczeń czasowych, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonywanie prac remontowych na korytarzach wymaga zastosowania kotar/plandek w celu odgrodzenia ich od pozostałych pomieszczeń. Kotary/plandeki winny być utrzymywane w czystości. Wykonywanie wszystkich prac remontowych wymaga zminimalizowania uciążliwości związanych z prowadzonym remontem (hałas, pył itp.) oraz bieżącego utrzymywania czystość w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie jednostki Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia koniecznych materiałów do wykonania zamówienia z wyłączeniem elementów aranżacji wnętrz, o których mowa w pkt. 3.5. specyfikacji. Zabezpieczenie wyposażenia znajdującego się w obiekcie jest obowiązkiem Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do powiadamiania Zamawiającego z 24-godzinnym wyprzedzeniem o planowanych czynnościach remontowych, celem zabezpieczenia przez Zamawiającego wyposażenia znajdującego się w przewidzianych do prac remontowych pomieszczeniach. Wykonawca nie może rozpocząć prac w przypadku zaistnienia możliwości zanieczyszczenia (zniszczenia) wyposażenia budynku. Wykonawca zobowiązany jest do skoordynowania wykonywanych prac z robotami elektrycznymi wykonywanymi przez służby Zamawiającego. W przypadku opóźnienia w wykonaniu przez Zamawiającego czynności, o których mowa w pkt. 3.10.siwz, okres o który wydłuży się wykonanie przedmiotu zamówienia dodany zostanie do terminu wykonania zamówienia. W okresie tym nie będą naliczane kary umowne, o których mowa w § 9 załączniku nr 4 do siwz. Powyższe ma zastosowanie także w przypadku braku możliwości wykonania prac spowodowanymi przez roboty, o których mowa w pkt. 3.13 siwz, potwierdzonego na piśmie przez pracowników Zamawiającego. Element prac zawarty w załączniku nr 2 do siwz pkt. 26 d.1 Zabudowa serwera dotyczy zabudowy szafy krosowej z możliwością otwarcia drzwi na oścież z co najmniej 2 stron (front + jeden z boków). Sufity w budynku winny być wykonane z podwieszanych kasetonów, a nie podano w Opisie (element załącznika nr 1 do siwz) w pkt. II Sufity podwieszane - z płyt gipsowo-kartonowych. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej, weryfikację dokumentacji projektowej i wykonanie niezbędnych pomiarów z natury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia razem z ofertą wadium przetargowego w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 0/100). Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PeKaO S.A. III/O Gdynia, Nr rachunku: 44 1240 3523 1111 0000 4334 8901. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w oryginale wraz ze składaną ofertą. Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 18.03.2015r. do godz. 11:30 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie brakujących lub wadliwych dokumentów oraz pełnomocnictw, nie złożył ich w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej w ciągu 14 dni na pierwsze wezwanie zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą zawierać w swojej treści nazwę oraz numer postępowania przetargowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://opecgdy.com.pl/index.php/aktualneprzetargi/aktualne-przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach