Przetargi.pl
Przebudowa Urzędu Gminy w Jasieńcu celem zwiększenia funkcjonalności obiektu i dostosowania go do odpowiednich standardów - Program Inwestycji Strategicznych Polski Ład

GMINA JASIENIEC ogłasza przetarg

  • Adres: 05-604 Jasieniec, ul. Warecka 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 661 35 70 , fax. 048 661 35 81
  • Data zamieszczenia: 2022-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JASIENIEC
    ul. Warecka 42
    05-604 Jasieniec, woj. mazowieckie
    tel. 048 661 35 70, fax. 048 661 35 81
    REGON: 670223729
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://jasieniec.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Urzędu Gminy w Jasieńcu celem zwiększenia funkcjonalności obiektu i dostosowania go do odpowiednich standardów - Program Inwestycji Strategicznych Polski Ład
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Inwestycja polegać będzie na opracowaniu dokumentacji projektowej i przebudowie Urzędu Gminy w Jasieńcu, przy ul. Wareckiej 42, celem likwidacji barier dostępności i dostosowaniu obiektu do: potrzeb osób niepełnosprawnych, wymogów przeciwpożarowych, aktualnych norm ochrony środowiska (w tym OZE). Planowany zakres inwestycji obejmuje przebudowę Urzędu (wraz z mieszczącymi się w nim innymi jednostkami organizacyjnymi Gminy Jasieniec). Obiekt zyska też dodatkowe piętro, co pozwoli rozwiązać problem ciasnoty, utrudniający obsługę mieszkańców zgodnie z wymogami RODO.2. Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa, rozbudowa i przebudowa Urzędu Gminy Jasieniec na działkach nr ewid. 119/1 i 119/3 obręb Jasieniec 2, jedn. ewid. 140606_2. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej (projektów budowlanych i wykonawczych) w branżach architektoniczno-budowlanej, konstrukcyjnej, elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2021 r. w prawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2021 poz. 462) i Prawa Budowlanego oraz wykonanie robót w oparciu o wykonane projekty. Realizacja zamówienia przewidziana jest w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy. 3. Należy wziąć pod uwagę konieczność funkcjonowania Urzędu w czasie trwania robót budowlanych.4. Opis zapewnienia niezbędnych warunków do korzystania z obiektów użyteczności publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne, o których mowa w art. 1 Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych, sporządzonej w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r., w tym osoby starsze: Istniejący obiekt w chwili obecnej jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych jedynie w parterze.Zakres zamówienia obejmuje:- Opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o koncepcję PFU i uzyskanie akceptacji Inwestora,- Uzyskanie wszelkich warunków, opinii, pozwoleń i uzgodnień, badań, w zakresie niezbędnym do opracowania pełnej dokumentacji projektowej,- Opracowanie projektu budowlanego zatwierdzonego przez Zamawiającego, uzyskanie pozwolenia na budowę,- Opracowanie i uzgodnienie z Inwestorem projektów technicznych oraz wykonawczych,- Wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji robót budowlanych,- Wyposażenie budynku i terenu w zakresie elementów stałych,- Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Oferta musi obejmować cały zakres prac niezbędnych do przygotowania inwestycji, jej wykonania oraz odbioru robót instalacyjnych, montażowych wraz z uruchomieniem obiektu. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania całego zakresu zamówienia i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego wBanku Spółdzielczym w Jasieńcu, na rachunek: 59 9130 0003 2001 0000 0198 0003z dopiskiem „Wadium – nr postępowania RG.271.28.2022 ”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w pzp;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jasieniec z siedzibą w Jasieńcu 05-604, ul. Warecka 42;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 pzp zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie niższą niż6 000 000,00 zł (słownie: sześć milionów złotych) wraz z dowodem zapłaty składki ubezpieczeniowej. W przypadku, gdy ważność przedłożonego dokumentu kończy się w czasie trwania umowy, Wykonawca jest zobowiązany do przedłużenia jego ważności do końca okresu na jaki zawarta jest umowa .b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił finansowanie Inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego (który stanowi 15% wartości oferty lub środków wnioskowanych), na czas poprzedzający wypłatę/wypłaty z Promesy, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru Inwestycji przez Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4 250 000,00 zł .4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej DWIE (2) roboty budowlane polegające na remoncie, budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, o zakresie podobnym do zakresu niniejszego zamówienia i o wartości minimum 2 500 000,00 zł, w procedurze „zaprojektuj i wybuduj” – załącznik nr 4 do SWZ;b) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy skierują do jego realizacji:1) Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który w ciągu ostatnich 5 lat pełnił funkcję kierownika budowy/ inspektora nadzoru przy budowie, przebudowie/remoncie budynków użyteczności publicznej, w ilości minimum 2 robót– załącznik nr 5 do SWZ (doświadczenie kierownika budowy – kryterium oceny ofert)2) Kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych, elektrycznych i gazowych – załącznik nr 5 do SWZ.3. Kierownik budowy i kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.4. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020.220 t.j.).Dopuszcza się uprawnienia równoważne – dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, lub którzy nabyli prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności w oparciu o przepisy prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, a kwalifikacje te zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach