Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Traugutta - etap I

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2017-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Traugutta - etap I
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ulicy Traugutta - etap I 1.Inwestycja finansowana ze środków własnych, realizowana jest na podstawie ważnego zgłoszenia zamiaru wykonania robót dotyczących przebudowy ulicy Romualda Traugutta oraz budowy kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem pasa drogowego w ulicy Wincentego Pola, przyjętego w Starostwie Powiatowym w Zduńskiej Woli w dniu 30 listopada 2016 roku znak AB.6743.1.840.2016 oraz Decyzji z dnia 12 stycznia 2017 roku znak: IT.OŚ.6131.196.2016.MS, wydanej na usunięcie drzew rosnących w pasie drogowym ulicy Romualda Traugutta, nr drogi 119316 E. 2.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy Romualda Traugutta – część I w zakresie: a) budowy kanalizacji deszczowej w ulicy Wincentego Pola wraz z odtworzeniem pasa drogowego z płyt Jomb, b) przebudowy ulicy Romualda Traugutta na odcinku od ulicy Wincentego Pola do ulicy K. I. Gałczyńskiego wraz z przebudową trzech sięgaczy, oraz budowa kanalizacji deszczowej. 3.W pasie drogowym występuje uzbrojenie podziemne wodociąg, kable energetyczne i telekomunikacyjne, kanalizacja sanitarna. W ramach zadania nastąpi przebudowa ulicy Traugutta do szerokości 5,00 metrów, budowa jednostronnego chodnika i przebudowa istniejących wjazdów na posesję oraz trzech sięgaczy do posesji zlokalizowanych w głębi ulicy. Na wysokości nieruchomości Traugutta 40 należy przewidzieć położenie rury osłonowej gładkościennej fi 75 mm do przełożenia pod wybudowaną drogą kabli pod potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego, które jest przewidziane do realizacji w przyszłości. W ramach zamówienia Wykonawca dokona: 1) robót demontażowych i rozbiórkowych oraz ich wywozu i utylizacji, 2) przebudowy pasa drogowego ulicy R. Traugutta na odcinku od ul. W. Pola do ul. K.I. Gałczyńskiego poprzez wykonanie jezdni asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm, chodników, wjazdów na posesje oraz sięgaczy z kostki betonowej gr. 8 cm; 3) budowy kanalizacji deszczowej z rur PVC-U fi 400 w ulicy Wincentego Pola ze studniami rewizyjnymi konstrukcji betonowej fi 1200, wraz z odtworzeniem pasa drogowego z płyt Jomb; 4) budowy kanalizacji deszczowej z rur PVC-U fi 315 w ulicy R. Traugutta na odcinku od ul. W. Pola do ul. K.I. Gałczyńskiego oraz w sięgaczach wraz z przykanalikami z rur PVC-U fi 200, wpustami deszczowymi fi 500 i studniami rewizyjnymi konstrukcji betonowej fi 1200 – kanalizację należy zakończyć na studni nr D 11; 5) robót związanych z wykonaniem i utrzymaniem tymczasowego oznakowania oraz wykonania oznakowania docelowego pionowego i poziomego grubowarstwowego; 6) wycinki drzew rosnących w pasie drogowym przebudowywanego odcinka ul. R. Traugutta - 9 sztuk. 4.Wycinka drzew będzie nadzorowana przez działającego na zlecenie Zamawiającego biegłego w zakresie ochrony przyrody oraz Inspektora nadzoru inwestorskiego. Przed przystąpieniem do wycinki Wykonawca w obecności biegłego dokona przeglądu drzew w zakresie gniazdowania ptaków. Wykonawca dokona wycinki oraz pocięcia drewna na odcinki odpowiedniej długości wg wytycznych biegłego. Wykonawca zobowiązany jest odkupić od Zamawiającego drewno pochodzące z wycinki, po cenach wynikających z wyceny drewna dokonanej przez biegłego. Do ustalonej przez biegłego ceny doliczony zostanie podatek VAT wg obowiązującej stawki. Zamawiający wystawi na rzecz Wykonawcy fakturę VAT z tytułu sprzedaży drewna po zakończeniu wycinki. Strony dopuszczają możliwość potrącenia należności z tytułu sprzedaży drewna z wynagrodzenia Wykonawcy. Powstałe w trakcie wycinki odpady organiczne Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 5.Informacje dodatkowe. 1)Prawidłowe zabezpieczenie terenu wycinki oraz robót budowlanych leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający posiada opracowany projekt organizacji ruchu na czas budowy. W przypadku potrzeby dokonania podziału zamknięcia pasa drogowego na inne odcinki niż wskazane w projekcie, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania własnego projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz uzyskać niezbędne uzgodnienia. Oznakowanie budowy i zamknięcia odcinków drogi winny być z odpowiednim wyprzedzeniem zgłaszane do Zarządcy drogi, w celu zatwierdzenia i dokonania odbioru oznakowania. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów zajęcia pasa drogowego (jeśli dotyczy) oraz dostawy i montażu oznakowania. 2)Materiały z rozbiórki: gruz z rozbiórek oraz ziemię z wykopów należy wywieźć i zutylizować (przyjęto odległość wywozu do 5 km). Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do umowy. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm /aprobat /specyfikacji technicznych /systemów odniesienia, pod warunkiem spełnienia tych samych lub lepszych właściwości technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymogi określone przez Zamawiającego, wyspecyfikować w ofercie równoważne rozwiązania i załączyć dane techniczne, atesty, dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania na drogach publicznych. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: 1) dokumentacji projektowej, 2) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) obowiązujących normach i warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, z uwzględnieniem poniższych warunków: - przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowane materiały budowlane, - materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru świadectwa dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. 7.Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem zamówienia, tj.: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty drogowe, d) roboty związane z wykonaniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu, e) roboty instalacyjne – kanalizacja deszczowa, f) wycinka drzew, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 8.Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały minimum 5 lat. 9.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę części zamówienia. 10.Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem zamówienia, tj.: a)roboty rozbiórkowe, b)roboty drogowe, c)roboty związane z wykonaniem trawników, d)wycinka drzew. o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach