Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Parkowej w Łochowie

Gmina Łochów ogłasza przetarg

  • Adres: 07130 Łochów, Al. Pokoju
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 437 800 , fax. 256 437 880
  • Data zamieszczenia: 2017-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łochów
    Al. Pokoju 75
    07130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 256 437 800, fax. 256 437 880
    REGON: 71158209000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Parkowej w Łochowie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na przebudowie ulicy Parkowej w Łochowie, w ramach zadania w budżecie pn.: „Budowa ulicy Parkowej w Łochowie”. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) przebudowę jezdni o powierzchni 806 m2 wykonanej z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm w kolorze szarym, układanej na podsypce cementowo-piaskowej wraz z przebudową ciągu pieszo-jezdnego z kostki brukowej betonowej grubości 8cm w kolorze szarym, układane na podsypce cementowo-piaskowej o powierzchni 213m2, 2) przebudowę chodników dla pieszych: 493 m2 wykonanych z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm, kolorowej, układanej na podsypce cementowo-piaskowej, 3) przebudowę zjazdów do posesji: 151+15=166 m2 wykonanych z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, kolorowej, układanej na podsypce cementowo-piaskowej, 4) przebudowę zieleńców: 88 m2, 5) przebudowę układu odwodnienia polegającą na wykonaniu: a) sieci kanalizacji deszczowej o średnicy kanałów: ­ 400 mm długości 10,11+136,98=147,09 mb, ­ 315 mm długości 10,68+54,73=65,41 mb, b) studni betonowych prefabrykowanych, połączeniowych i przelotowych łączonych na uszczelkę z osadnikiem: ­ średnicy 1400mm 1 sztuka, ­ średnicy 1200mm 4+2=6 sztuk, c) studzienek ściekowych betonowych prefabrykowanych z osadnikiem i wpustem ulicznym oraz przykanalikami: ­ średnicy 500mm 8+2=10 sztuk. 6) przebudowę układu odwodnienia polegającą na wykonaniu: a) sieci kanalizacji deszczowej w części ulicy Waryńskiego oraz na odcinku ulicy kolektora deszczowego przy ulicy Węgrowskiej o średnicy kolektora: ­ 400mm długości 20,65+29,65=50,30 mb, ­ 300mm długości 7,56mb, ­ 600mm długości 40,21mb, b) studni betonowych prefabrykowanych, połączeniowych i przelotowych łączonych na uszczelkę z osadnikiem: ­ średnicy 1500 mm 1 sztuka, ­ średnicy 1400 mm 1 sztuka, ­ średnicy 1200 mm 2 sztuki, ­ prostokątnej 2000 mm x 1000 mm 1 sztuka, c) studzienek ściekowych betonowych prefabrykowanych z osadnikiem i wpustem ulicznym oraz przykanalikami: - średnicy 500mm 4 sztuki. 7) w ramach prac odtworzeniowych w ulicy Waryńskiego należy wykonać roboty polegające na wykonaniu podbudowy oraz wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych AC11W 50/70 o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm i powierzchni 98 m2. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt budowlany – Załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Załącznik nr 9 do SIWZ, 4. Przedmiar robót – Załącznik nr 10 do SIWZ ma wyłączenie charakter dokumentu pomocniczego i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę – należy przyjąć, że wskazują one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 7. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 8. W trakcie realizacji prac należy stosować materiały i wyroby fabrycznie nowe, odpowiadające wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej, posiadające atesty i certyfikaty, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi świadectwami dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm, posiadające zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, złożoną ofertą, dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną. 10. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel i nadzór nad realizacją robót, umożliwiający wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie. 11. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z posiadaną odpowiednią wiedzą, doświadczeniem oraz potencjałem wykonawczym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, jakością i organizacją pracy. 12. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): minimum 36 miesięcy licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, maksymalnie 60 miesięcy licząc od dnia obustronnie podpisanego protokołu odbioru końcowego, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia. 14. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 15. Klauzula dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty w zakresie branży drogowej i sanitarnej. 2) Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób pozostaje w gestii Wykonawcy. 3) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę uregulowane zostały we wzorze umowy Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach