Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Młynowej i ulicy Żytniej w miejscowości Warpuny.

Gmina Sorkwity ogłasza przetarg

  • Adres: 11-731 Sorkwity, Olsztyńska 16A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 742 85 37
  • Data zamieszczenia: 2023-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sorkwity
    Olsztyńska 16A
    11-731 Sorkwity, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 742 85 37
    REGON: 510742741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminasorkwity.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Młynowej i ulicy Żytniej w miejscowości Warpuny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie ulicy Młynowej i ulicy Żytniej w miejscowości Warpuny. Inwestycja jest zlokalizowana w województwie Warmińsko - Mazurskim, Powiecie Mrągowskim, Gminie Sorkwity, na działkach o numerach ewidencyjnych odpowiednio: 238 i 241/1 dla ulicy Młynowej oraz 243 dla ulic Żytniej. Wszystkie działki obręb: 0019 Warpuny. Przebudowa ulicy Młynowej będzie realizowana na odcinku ok 691,79 m, zaś przebudowa ulicy Żytniej na odcinku ok 250,00 m. Na przedmiotowe roboty budowlane, w szczególności składają się: roboty przygotowawcze – m. in. rozbiórki istniejących nawierzchni, wykonanie robót ziemnych - wykopy i nasypy, wykonanie robót związanych z korytowaniem pod warstwy konstrukcyjne jezdni, wykonanie robót związanych z przebudową sieci teletechnicznej (w ramach odrębnego opracowania), wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, wykonanie poboczy umocnionych tłuczniem. W ramach zamówienia wymagana jest przebudowa urządzeń infrastruktury. Wykonawca na własny koszt opracuję projekt czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz uzyska wszystkie do tego niezbędne opinie i uzgodnienia. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów na terenie budowy, w okresie trwania realizacji zamówienia. Przebudowa wskazanych na wstępie tego ustępu ulic, będzie zrealizowana na podstawie zgłoszenia robót dokonanego w Starostwie Powiatowym w Mrągowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagane przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:1) Warunek określony w art. 112 ust. 2 pkt 3 uPzp, tj. sytuacja ekonomiczna lub finansowa zostanie spełniony jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion 00/100 złotych);2) Warunek określony w art. 112 ust. 2 pkt. 4 uPzp, tj. zdolność techniczna lub zawodowa zostanie spełniony gdy:2.1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane, obejmujące swym zakresem wykonanie, modernizację, remont lub przebudowę drogi o długości co najmniej 500 m każda , których wartość wynosiła co najmniej 500.000,00 zł każda;Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu robót i dowodów.2.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji:2.2.1. Kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i może pełnić funkcję kierownika budowy w myśl obowiązujących przepisów prawa. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie Prawa budowlanego, oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t. j. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Jeżeli Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, osoba ta musi legitymować się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646). Kierownik ma posiadać min. 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w specjalności drogowej. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imienia i nazwiska kierownika budowy wraz z informacją o jego kwalifikacjach zawodowych (wg Załącznika nr 6 do SWZ).2.2.2. Kierownik robót elektrycznych – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie unormowań prawnych i doświadczenia opisanych w ppkt. 2.2.1.2. UWAGA! Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez tę samą osobę przy założeniu że osoba ta spełnia wymogi niniejszej SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach