Przetargi.pl
„Przebudowa ulicy Leszczyce w Jarocinie wraz z budową oświetlenia ulicznego”

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63200 Jarocin, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 499 500 , fax. 627 472 225
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    Al. Niepodległości 10
    63200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 499 500, fax. 627 472 225
    REGON: 25085470200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa ulicy Leszczyce w Jarocinie wraz z budową oświetlenia ulicznego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Leszczyce w Jarocinie wraz z budową oświetlenia ulicznego. Zamówienie podzielono na dwa zadania: 5.1.1.ZADANIE NR 1: Przebudowa drogi gminnej, ulicy Leszczyce w Jarocin. Przebudowa dotyczy nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników oraz ścieżek rowerowych. Całkowita długość przebudowanej drogi gminnej wynosi 385 m (od km 1+800 do km 2+185). Ulice objęte niniejszym opracowaniem pełnią funkcję drogi dojazdowej do obiektów mieszkalnych, przedsiębiorstw i pól. Dane ogólne – charakterystyczne parametry techniczne: 1. Jezdnie: -Klasa techniczna: L - Obciążenie ruchem na drodze gminnej: KR 2 - Jezdnia ulicy głównej szerokości: 6,0 m - Jezdnie ulic bocznych szerokości: 5,0 - 6,0 m - Spadek poprzeczny daszkowy 2 % - Spadek podłużny ulicy głównej min. 0,17 %, max 0,4 % - Nawierzchnia z asfaltu betonowego dla KR2 2. Chodniki: - Szerokość chodnika 1,5 – 2,5 m - Spadek poprzeczny 2,0 % - Spadek podłużny zgodny z niweletą jezdni - Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej szarej gr. 6 cm 3. Ścieżka pieszo-rowerowa: - Szerokość ścieżki 2,5 m - Spadek poprzeczny 2,0 % - Spadek podłużny zgodny z niweletą jezdni - Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC5S, barwiony 4. Zjazdy: - Szerokość zjazdów istniejących (wg istniejących szerokości) zmienna - Szerokość zjazdów nowych 5,0 m - Spadek poprzeczny zgodny z istniejącą niweletą - Spadek podłużny na szerokości chodnika lub ścieżki max 3% na pozostałej długości dostosowany do istniejących rzędnych na wjeździe - Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej czerwonej gr. 8 cm 5. Znaki postojowe: - Szerokość zatoki 2,5 m - Długość zatoki 12,0 m - Spadek poprzeczny 2,0 % - Spadek podłużny zgodny z niweletą jezdni - Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej kolorowej gr. 8 cm UKSZTAŁTOWANIE W PLANIE: Przebudowywany ulicy Leszczyce obejmuje długość 385 m. Projektuje się drogę o przekroju ulicznym – jezdnię o szerokości 6,0 m z asfaltu betonowego wyposażoną w jednostronny chodnik oraz w ścieżkę pieszo-rowerową po lewej stronie o szerokości 2,5 m o nawierzchni z asfaltu betonowego barwionego (od km 1+800,00 do km 2+044,40). W km od 1+884,45 do km 1+905,03 projektuje się zatokę postojową dla dwóch stanowisk samochodów osobowych o szerokości 2,5 m i długości 12,0 m z betonowej kostki Ukształtowanie wysokościowe: Projektowane ukształtowanie wysokościowe jest pochodną istniejącego ukształtowania terenu, z dostosowaniem niwelety do poziomu projektowanej ulicy Leszczyce oraz niwelety ulic przyległych, skrzyżowań, a także w dostosowaniu do poziomu istniejących dojść do budynków i zjazdów. Projektowane spadki podłużne i poprzeczne umożliwiają sprawne odprowadzenie wód deszczowych. Z uwagi na optymalizacje robót nawierzchniowych należy zachować istniejące spadki podłużne uwzględniając jedynie korekty łuków pionowych i miejscowe wyrównanie profilu drogi. Niweletę projektuje się wyniesioną ponad istniejącą śr. 8 cm. W miejscu skrzyżowań należy dostosować się do istniejących spadków w taki sposób, aby zapewnić sprawne odprowadzenie wód deszczowych. W przekroju poprzecznym zaprojektowano na jezdni przekrój daszkowy ze spadkiem 2%, a na chodniku i ścieżce rowerowej spadek jednostronny 2% w kierunku jezdni. Odwodnienie nawierzchni: Odwodnienie nawierzchni realizowane będzie powierzchniowo spadkami poprzecznymi i podłużnymi, kierującymi wody opadowe do ścieków przykrawężnikowych i dalej do projektowanych wpustów deszczowych, podłączonych do kanalizacji deszczowej. Odwodnienie drogi wykonać poprzez wpusty deszczowe żeliwne D400. Wpusty nakładane są na studzienki Ø 500 mm. Rury spustowe podłączać do studzienek pośrednich przepływowych. Wpusty należy wykonać jako osadnikowe z osadnikiem piasku wysokości min.50cm. Wpusty osadnikowe uliczne posadowiono na warstwie betonu C10/15 o wys. co najmniej 15 cm. Podłączenia wpustów wykonano za pomocą rur PP Ø 160 klasy SN8. W elemencie przyłączeniowym zamontowane są fabrycznie przejście szczelne. Połączenia wpustów wykonano bezpośrednio do studni rewizyjnych lub za pomocą trójnika. Do połączenia króćca z rurą PVC użyto kształtki przejściowej. Rzędne wpustów dostosowane do istniejącej nawierzchni drogowej. Projektowane nawierzchnie: Projekt zawiera wykonanie następujących nawierzchni: • jezdnia z betonu asfaltowego AC11S dla ruchu KR2, • zjazdy z betonowej kostki brukowej kolorowej (czerwonej) gr. 8 cm, • chodniki z betonowej kostki brukowej szarej gr. 6 cm, • ścieżki pieszo - rowerowej z betonu asfaltowego AC5S barwionego, • zatoki postojowej z betonowej kostki brukowej kolorowej (czerwonej) gr. 8 cm, Projektowane elementy uliczne: • krawężnik betonowy uliczny typu lekkiego o wym. 15x30 cm, • krawężnik betonowy, wjazdowy o wym. 15x22 cm, • krawężnik betonowy drogowy o wym. 12x25 cm, • obrzeże betonowe o wym. 8x30 cm, • obrzeże betonowe o wym. 6x20 cm, • ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej szarej gr. 8 cm, układanej w dwóch • rzędach o szerokości 20 cm, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja techniczna pn.: „Przebudowa ulicy Leszczyce w Jarocinie” oraz „Przebudowa ciągu dróg – ulic Wodnej, Glinki i Leszczyce” (dotyczy usunięcia kolizji nr 1). 5.1.2. ZADANIE NR 2 Zakres realizacji branży elektrycznej: ” Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz ze słupami i oprawami - Jarocin ul. Wodna ,Glinki , Leszczyce – ETAP I dz. 703/1 , 2413/1 , 694/1 , 691 „ W niniejszym postępowaniu przetargowym inwestor przewidział do realizacji wybudowanie linii kablowej oświetlenia ulicznego znajdującego się na obwodzie I – YAKY 4x25mm2(kabel zasilający) + YKY 2x2,5 mm2 (kabel sterujący) długości około 385/429. W skład powyższego wchodzi wybudowanie słupów z oprawami w ilości 12 szt. Na mapce dołączonej do w/w dokumentacji (Oświetlenie ul. Leszczyce MAPKA) opisane symbolami - I/17, I/18, I/19, I/20, I/21, I/22, I/23, I/24, I/25, I/26, I/27 , I/28, ( 10 sztuk opraw drogowych + 2 sztuki opraw parkowych ). Zasilanie powyższej linii zostanie doprowadzone ze złącza tymczasowego budowlanego które zlokalizowane będzie na działce drogowej 703/1 w pobliżu słupa oświetleniowego oznaczonego symbolem I/28 . Dokładna lokalizacja złącza przedstawiona została na mapce dołączonej do dokumentacji. (Oświetlenie ul. Leszczyce MAPKA) Do potrzeb w/w zasilania należy pobudować szafkę modułową wolnostojącą wyposażoną zgodnie z kosztorysem ofertowym dodatkowo w zabezpieczenie obwodu, układ sterowania z zegarem astronomicznym , zabezpieczenie przed licznikowe oraz tablicę licznikową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja techniczna pn.: „Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz ze słupami i oprawami”. Kody CPV: 45233140-2 Roboty drogowe 45232452-5 Roboty odwadniające 45.23.14.00-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznej 45.31.61.10-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego. 5.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Tom III SIWZ Dokumentacja projektowa oraz Tom V SIWZ Przedmiar robót. 5.3. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy. 5.4. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: 5.4.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie prace i roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem Kierownika budowy, kierowników robót oraz osób posiadających kwalifikacje grupy E i D. 5.4.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawiony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.4.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.4.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/ umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/ umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1999 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenia pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5.4.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.4.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.4.1. czynności. 5.4.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.4.6. Postanowienia pkt. 5.4.1. – 5.4.5. stosuje się odpowiednio do podwykonawców. 5.5. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5.6. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy dokumentacja techniczna/projekt wykonawczy bądź SST/STWiOR zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów - równoważnych - jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze. 5.7. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10.8 Tomu I (IDW) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.1 Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP). Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 16.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej jako Beneficjenta należy wskazać: Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin. 16.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 16.3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na Przebudowa ulicy Leszczyce w Jarocinie wraz z budową oświetlenia ulicznego”. Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale wraz z ofertą - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny. 16.3.2. Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny. 16.4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 16.5. Zwrot wadium 16.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 16.5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16.5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16.5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w pkt. 16.5.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16.5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp. 16.6. Utrata wadium 16.6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16.6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta” wraz z załącznikami: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3) Kosztorys ofertowy. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach