Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-844 Bydgoszcz, Toruńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 5822723, , fax. 52 5822777
- Data zamieszczenia: 2018-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Toruńska 174 A
85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 5822723, , fax. 52 5822777
REGON: 9047697100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Celnej w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 2 pkt 8 UPZP w związku z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 199r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) polegające na przebudowie ulicy Celnej w Bydgoszczy. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia, szczegółowo określone zostały w załącznikach do SIWZ, stanowiących jej integralną część, tj.: 1.wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. dokumentacji projektowej (DP) w formie planów sytuacyjnych, rysunków i szkiców oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST), stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ; 3.wzorze kosztorysu ofertowego, zawierającego przedmiary robót, stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ, które dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania: www.zdmikp.bydgoszcz.pl . Realizacja robót budowlanych zgodna z opisem przedmiotu zamówienia,dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamówienie realizowane w ramach Programu Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego (Program BBO). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100). Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy. Bank Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.) Nr konta 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416 z adnotacją: WADIUM – „Przebudowa ulicy Celnej w Bydgoszczy. Nr sprawy 022/2018”. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być wystawione na Zamawiającego, tj. Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1. potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2. potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP – wyłącznie w formie oryginału dołączonego do oferty. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej, lub na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a UPZP w związku z art. 25a ust. 3 UPZP, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub jego części wraz z dowodami, że osoba podpisująca zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego. Pisemne zobowiązanie musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz w szczególności musi wskazywać: 1. nazwę i wskazanie siedziby podmiotu udostępniającego wykonawcy swój zasób; 2. nazwę i wskazanie siedziby wykonawcy, któremu podmiot trzeci udostępnił swoje zasoby: określenie zamówienia publicznego tj.: „Przebudowa ulicy Celnej w Bydgoszczy” . 3. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu w czasie realizacji zamówienia oraz okres ich udostępnienia (tj. informacje, jakie konkretnie zasoby zostaną udostępnione oraz okres udziału podmiotu w czasie realizacji zamówienia); 4. sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu przy realizacji zamówienia, (tj. informacje, jak zasoby te będą wykorzystywane przy realizacji zamówienia); 5. charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, (tj. informacje, na jakiej podstawie wykonawca będzie nimi dysponował); 6. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, z uwzględnieniem pkt 10.4 SIWZ. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale i dołączyć do oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3–ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 UPZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa drogi gminnej nr 051599C do Trzcińca
Dodano: 2023-11-16 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Osięciny
Dodano: 2023-08-25 - „Remont drogi powiatowej nr 2578C Bródzki – Głębokie na odcinku od km 3+238 do km 4+578”
Dodano: 2023-06-15 - Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kcynia
Dodano: 2023-05-16 - Przebudowa drogi gminnej – ul. Szkolna w m. Szczepanowo
Dodano: 2023-05-12 - Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr 81 obręb Czyste na odcinku od km 0+000,00 do km 0+417,42 – II postępowanie
Dodano: 2023-05-11 - Przebudowa drogi gminnej do miejscowości Kobelniki
Dodano: 2023-04-28 - Przebudowa nawierzchni ul. Kolejowej – łącznik pomiędzy ul. Kolejową a kempingiem wraz z budową oświetlenia w Ciechocinku
Dodano: 2023-04-24 - Przebudowa drogi gminnej Będzitowo - Pęchowo etap I
Dodano: 2023-04-12 - Rozbudowa drogi w miejscowości Słupowiec
Dodano: 2023-04-07