Przetargi.pl
Przebudowa ulic - drogi powiatowej Nr 3847W stanowiących drogi dojazdowe do obiektów mostowych tj. ul. Młynarskiej oraz Łąkowej w miejscowości Sochaczew

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 96-500 Sochaczew, ul. Gwardyjska 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8622568 , fax. 046 8622146
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Gwardyjska 10 10
    96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
    tel. 046 8622568, fax. 046 8622146
    REGON: 75015216600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic - drogi powiatowej Nr 3847W stanowiących drogi dojazdowe do obiektów mostowych tj. ul. Młynarskiej oraz Łąkowej w miejscowości Sochaczew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic - drogi powiatowej Nr 3847W stanowiących drogi dojazdowe do obiektów mostowych tj. ul. Młynarskiej oraz Łąkowej w miejscowości Sochaczew. Przebudowa drogi obejmuje: I odcinek ulica Młynarska o długości 151,5 m: - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR 3 grub. 5 cm, - oczyszczenie, skropienie i wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym, - rozbiórka istniejącego chodnika po obu stronach drogi, - budowa chodnika wraz ze zjazdami z kostki brukowej betonowej, - wykonanie regulacji wysokościowej studni kanalizacji deszczowej. II odcinek ulica Młynarska: - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR 3 grub. 5 cm na długości 73,0 m, - oczyszczenie, skropienie i wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym na długości 73,0 m, - rozbiórka istniejącego chodnika po jednej stronie drogi na długości 119,5 m, - budowa chodnika z kostki brukowej betonowej na długości 119,5 m. III odcinek ulica Łąkowa o długości 470 m: - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR 3 grub. 5 cm, - oczyszczenie, skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej, - wykonanie regulacji wysokościowej studni kanalizacji deszczowej i kratek ściekowych ulicznych. Przebudowa przedmiotowej drogi obejmuje również wykonanie oznakowania pionowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego n/w warunki: 1.1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2 Spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.2.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.3 Wiarygodność finansowa Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. Na potwierdzenie wymagane jest dołączenie informacji banku, w którym oferent posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Potencjał kadrowy 1.4.1.Oferent winien dysponować odpowiednio wykwalifikowanym kluczowym personelem, odpowiedzialnym za realizację zamówienia, posiadającym wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności w celu obsadzenia niżej podanego stanowiska: Stanowisko: Kierownik budowy Wymagane uprawnienia: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej Minimalne doświadczenie zawodowe: 2 zadania z zakresu budowy lub przebudowy dróg, porównywalne z przedmiotem zamówienia. Oferent zobowiązany jest do wykazania, że Kierownik budowy posiada uprawnienia w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.5 Potencjał techniczny Wykonawca winien dysponować sprzętem zapewniającym wykonanie robót, zgodnie ze specyfikacją techniczną. 1.6. Doświadczenie zawodowe Wymaga się, aby wykonawca wykonał z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączył dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.7. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków przez wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz oferty (zał. nr 1). 2. Kosztorys ofertowy (zał. nr 1A). 3. Ogólny harmonogram realizacji zadania (zał. nr 2). 4. Zaakceptowany projekt umowy - akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy. 5. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej, technicznej oferenta: (1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3. (3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (4)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zał. nr 4, 4A (do wykazu należy dołączyć wymagane uprawnienia oraz zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisie na listę). (5)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. (6)Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - na załączniku nr 5. (7)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6 wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował. (8)Wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia na załączniku nr 6 - Doświadczenie wykonawcy oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. (9)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (10)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (11)Polisa lub inny dokument potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (12)Informacja banku, w którym oferent posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w punkcie 5, oferent przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela oferenta. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający może zażądać przedłożenia przez oferenta oryginału dokumentu lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach