Przetargi.pl
Przebudowa ul. Zakopane w Konstancinie-Jeziornie - wraz z infrastrukturą

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975 , fax. +48 22 7564885, +48 222011975
  • Data zamieszczenia: 2016-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32 32
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, fax. +48 22 7564885, +48 222011975
    REGON: 01327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Zakopane w Konstancinie-Jeziornie - wraz z infrastrukturą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Zakopane, wraz z infrastrukturą, w Konstancinie-Jeziornie, na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej i opracowań wykonanych przez następujące firmy: a) TRANSMOST Sp. z o.o. Projektowanie Dróg i Mostów - Warszawa, b) GEOVIA Sp. z o.o. - Warszawa, 2. W skład dokumentacji wchodzą następujące części: 1) Decyzja Starosty Piaseczyńskiego pozwolenia na budowę nr 37/2016 z dnia 19 stycznia 2016 r.: 2) Projekt zagospodarowania terenu, 3) Projekt architektoniczno-budowlany drogowy, 4) Projekt budowlany kanalizacji deszczowej, 5) Projekt budowlany przebudowy sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, 6) Projekt architektoniczno-budowlany przebudowy urządzeń elektroenergetycznych, 7) Projekt architektoniczno-budowlany budowy oświetlenia, 8) Projekt architektoniczno-budowlany przebudowy urządzeń telekomunikacyjnych, 9) Opinia geotechniczna, 10) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 11) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) wszystkich branż, 12) Przedmiary robót wszystkich branż - tylko jako materiał pomocniczy. 3. Materiał nawierzchniowy z rozbiórki zjazdów i chodników leżących w gminnym pasie drogowym (nadający się do ponownego wykorzystania), jeśli stanowi własność właściciela przyległej do ulicy posesji, ma być zwrócony i złożony we wskazanym przez niego miejscu na posesji, przy przebudowywanej ulicy. W przypadku rezygnacji właściciela posesji z przejęcia materiału, ma być on złożony tymczasowo na odkład w Zakładzie Gospodarki Komunalnej (składowisko przy ul. Słowiczej 5 w Konstancinie- -Jeziornie). Należy uwzględnić transport materiału na odległość do 5 km. 4. Wszystkie roboty branżowe należy wykonać zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi zawartymi w dokumentacji projektowej. 5. Istniejące oprawy oświetleniowe, jeśli będą nadawały się do ponownego wykorzystania, w porozumieniu z kierownikiem Wydziału Dróg Gminnych należy przewieźć do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Konstancinie-Jeziornie (składowisko przy ul. Słowiczej 5). W przypadku gdyby oprawy nie nadawały się do dalszej eksploatacji, należy je zutylizować, zgodnie z właściwymi przepisami. O sposobie postępowania zdecyduje inspektor nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej. 6. Po zakończeniu wszystkich robót budowlanych należy wykonać inspekcję telewizyjną wybudowanej kanalizacji sanitarnej - zgodnie z wytycznymi projektu budowlanego branży sanitarnej. 7. Podczas wykonywania robót należy zabezpieczyć i zapewnić dojścia oraz, w miarę technicznych możliwości, dojazd do wszystkich posesji. 8. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną robót, w tym wykona geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wszystkich wykonanych robót. 9. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres minimum 48 miesięcy, licząc oba okresy od daty odbioru końcowego lub odbioru końcowego usunięcia usterek, jeśli takie będą stwierdzone. 10. Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na roboty ogrodnicze licząc od daty odbioru końcowego lub odbioru końcowego usunięcia usterek, jeśli takie będą stwierdzone. 11. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie. 12. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 14. W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów (o określonym standardzie) pomiędzy projektem a przedmiarami, nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja techniczna, tj. projekt budowlany i wykonawczy. W przypadku niezgodności między częścią opisową i rysunkową projektu wykonawczego Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po podpisaniu umowy, w czasie jej realizacji, w przypadku pojawienia się rozbieżności, Zamawiający będzie interpretował je na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. 15. Przygotowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) (dalej jako: ustawa Pb). 16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej zwanych STWiORB). Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i STWiORB za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej i STWiORB pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował materiały - rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie materiału równoważnego, jego cech i producenta. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materiałowa, itp.) wystawionych/publikowanych przez producenta danego materiału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000 zł. 1. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.). 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto 15 8002 0004 0200 1111 2002 0067 (liczy się data wpływu na podane konto). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 31, 05-520 Konstancin-Jeziorna, I piętro, pok. nr 6 - do upływu terminu składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 6. Wykonawca wnoszący wadium w postaci dokumentu, który ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiony na okres krótszy niż czas związania ofertą, jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jego ważności - w przypadku gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zawrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium. 9. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, gwarancja musi zawierać deklarację o nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłacie na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego kwoty zabezpieczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip. konstancinjeziorna. pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach