Przetargi.pl
Przebudowa ul. Sosnowej w Bugaju - etap II

Gmina Pobiedziska ogłasza przetarg

  • Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8977100 , fax. 061 8977124
  • Data zamieszczenia: 2015-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pobiedziska
    ul. Tadeusza Kościuszki 4 4
    62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8977100, fax. 061 8977124
    REGON: 00053044200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Sosnowej w Bugaju - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Sosnowej w Bugaju - etap II. 2. Ulica w chwili obecnej posiada nawierzchnię tłuczniową o szerokości około 5m. W pasie drogowym usytuowane jest uzbrojenie techniczne telekomunikacyjne, wodociągowe, energetyczne, gazowe i sanitarne. Projekt zakłada wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej, zamknięcie jej warstwą bitumiczną -ścieralną i regulację pionową studni i włazów infrastruktury technicznej. 3. Projektowana ulica ma długość 269 mb oraz 5m szerokości. 4. Konstrukcja nawierzchni w obrębie pasa drogowego wygląda następująco: a. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grubości 4 cm; b. Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16W średniej grubości 4 cm c. Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym średniej grubości 20 cm. 5. Odwodnienie powierzchniowe zabezpiecza się przez nadanie nawierzchniom spadków poprzecznych. Woda deszczowa przejmowana będzie przez tereny zielone oraz ściek przydrożny z odprowadzeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej na dotychczasowych zasadach. 6. Wykonawca robót ma bezwzględny obowiązek sprawdzenia położenia - lokalizacji punktów osnowy geodezyjnej oraz sprawdzenia lokalizacji reperów państwowych. Punkty te podlegają ścisłej ochronie i w przypadku kolizji z nimi poprzez prowadzenie robót należy je zabezpieczyć lub przenieść we inne miejsce. W/w czynności należy wykonać w uzgodnieniu i przy wiedzy stosownych służb geodezyjnych. Zgodnie z dokumentacją ochrona i zabezpieczenie punktów jest obowiązkiem Wykonawcy robót. 7. Opis przedmiotu zamówienia zawierają również następujące dokumenty: a) Projekty budowlane i wykonawcze b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót c) Przedmiar robót d) Wzór umowy. 8. Przedmiar robót ma charakter wyłączenie pomocniczy, przy sporządzeniu oferty z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach zaoferowanej ceny do wykonania wszelkich robót wynikających z załączonej i przekazanej Wykonawcy dokumentacji technicznej z materiałów i urządzeń własnych. 9. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie: a) Wytyczyć obiekt przez uprawnionego geodetę; b) Wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą; c) Uwzględnić i ponieść koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy obejmujące pomieszczenia socjalno-bytowe i sanitarne dla osób zatrudnionych biorących udział w procesie technologicznym budowy; d) Na własny koszt zabezpieczyć dostawy mediów, w tym wody, do procesów technologicznych budowy jak i socjalno-bytowych osób zatrudnionych; e) Pokryć koszty związane ze zużyciem mediów, w tym energii elektrycznej i wody, dla procesów technologicznych budowy i socjalno - bytowych osób zatrudnionych; f) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, wprowadzenie oznakowania terenu budowy oraz zapewnienie właściwej organizacji ruchu na czas budowy, g) poinformowanie mieszkańców i użytkowników o możliwych utrudnieniach, h) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, i) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód, usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci z terenu budowy, j) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, k) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót 10. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i posiadać gwarancję jakości min. 60 miesięcy. Dostarczone materiały/produkty powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami dopuszczenia do stosowania (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta. Powyższe dokumenty należy na żądanie inspektora nadzoru przedstawić przed wbudowaniem materiałów/produktów oraz przekazać Zamawiającemu przy odbiorze końcowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający rozumie przez termin wniesienia wadium, datę i godzinę zaksięgowania pieniędzy na koncie Zamawiającego. Czynność ta musi nastąpić przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy pzp, za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, należy załączyć do oferty w osobnej kopercie lub złożyć w sekretariacie przez terminem wyznaczonym na składanie ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PKO BP SA Poznań - 13 1020 4027 0000 1302 1108 0068 z dopiskiem nazwy procedury 6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pobiedziska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach