Przetargi.pl
Przebudowa ul. Sołtysów w Brzezince

Urząd Gminy Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Zamkowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 844 95 00 , fax. 33 844 95 10
  • Data zamieszczenia: 2018-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Oświęcim
    Zamkowa 12
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 844 95 00, fax. 33 844 95 10
    REGON: 54046900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Sołtysów w Brzezince
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa ul. Sołtysów w Brzezince na długości ok. 250 mb. W roku 2017 w ramach tego zadania została wykonana kanalizacja sanitarna od studni w ul. Zapłocie do studni znajdującej się na wysokości skrzyżowania ul. Dworską, kanalizacja deszczowa w całej ulicy z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Brzozowej oraz zabezpieczenie sieci uzbrojenia podziemnego. Zakres prac do wykonania : - rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni, zjazdów, poboczy, chodników; - rozebranie istniejących warstw podbudowy jezdni, zjazdów, poboczy, chodników; - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne dla konstrukcji jezdni, chodnika, poboczy, zjazdów wraz z wywozem gruntu; - regulacja wpustów deszczowych i studni deszczowych oraz regulacja studni kanalizacji sanitarnej - ułożenie krawężników wraz z odwodnieniem liniowym; - wymiana istniejącego kanału deszczowego wzdłuż ul. Sołtysów w kierunku wjazdu na plac do budynku OSP - wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni, chodnika, poboczy, zjazdów; - wykonanie nawierzchni jezdni, chodnika, poboczy, zjazdów; - wykonanie nawierzchni jezdni na całej szerokości w ul. Zapłocie w miejscu zabudowy studni kanalizacji sanitarnej; Szczegółowy zakres robót obejmuje dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Uwagi dodatkowe: 1) Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP i pod nadzorem osoby do tego uprawnionej, przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami niniejszej SIWZ. 3) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4) Zakłada się, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalnymi w jakich będą wykonywane roboty, w sposób szczegółowy zapoznał się z dokumentacjami projektowymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, sprawdził zakres i rodzaj z projektami, dokonał własnej weryfikacji przedmiaru robót w stosunku do przekazanego oraz proponowanej technologii robót i uwzględnił wszystkie powyższe elementy w oferowanej cenie. 5) Wykonawca zobowiązany na własny koszt i własnym staraniem wykonać projekt tymczasowej organizacji ruchu. Wprowadzić oznakowania wynikającego z zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a po zakończeniu jego demontaż. 6) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż ul. Sołtysów w trakcie prowadzonych robót . 7) Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie nie może być krótszy niż 5 lat i nie dłuższy niż 8 lat. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. 8) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. Rękojmia na warunkach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego z zastrzeżeniem zapisów SIWZ rozszerzających odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi. Rękojmia dotyczy wszystkich usterek i wad nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz powstałych w okresie użytkowania. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia jest tożsamy z okresem gwarancji o którym mowa w pkt. 8. 9) Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się licząc od dnia odbioru ostatecznego przedmiotu umowy lub potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy, a dla wymienionych materiałów z dniem ich wymiany. 10) Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 11) Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie niezbędne wykopy kontrolne w celu uniknięcia kolizji z istniejącymi sieciami zlokalizowanymi w drodze na własny koszt 12) Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci uzbrojenia o prowadzonych robotach wraz z pokryciem opłat za ustalenie nadzoru i odbiorów. 13) Wykonawca winien w ramach przedmiotu zamówienia wykonać dokumentację powykonawczą, zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 14) Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy wynagrodzeniem kosztorysowym, jedną fakturą wystawioną po odbiorze końcowym robót . 15) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z § 30 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2015.poz. 2164 z póź. zm.) wskazane przez Wykonawcę na etapie składania ofert, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych niż określone w Przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Użyte w dokumentacji projektowej nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: "lub równoważne". Mają one na celu tylko i wyłącznie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacji, gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia robót lub wprowadzenia robót zamiennych na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy. 17) Na mocy art. 29.3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia opisanego powyżej. Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy o których mowa wyżej będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późń. zm.) zgodnie z oświadczeniem złożonym w ofercie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp 18) Zadanie będzie dofinansowane w ramach programu wieloletniego pod nazwą "Oświęcimski Strategiczny Program Rządowy - Etap V 2016-2020" .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN). 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30.03.2018 r. do godz. 12:00. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrychowie, O/Oświęcim 73 8110 1023 2003 0310 7884 0007; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem Wykonawca dołącza do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać nazwę przedmiotu zamówienia. 6.Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7.Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty lecz nie zszywać z nią trwale. 8.Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa będąca formą wniesienia wadium musi spełniać następujące wymagania: a: ustalić beneficjenta gwarancji b: określać kwotę gwarantowaną w złotych polskich – określona w SIWZ c: określać termin ważności gwarancji – określony w SIWZ d: określać przedmiot gwarancji – określony w SIWZ e: być gwarancją nieodwracalną, bezwarunkową płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 9.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SIWZ Wykonawca składa Zamawiającemu Oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 4 do SIWZ Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór formularza oferty – załącznik nr 1 do SIWZ Pełnomocnictwo - Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilka Wykonawców składających ofertę wspólną. Kosztorys ofertowy Opracowany metodą kalkulacji uproszczonej z podaniem cen jednostkowych z narzutami. Kosztorys ma uwzględniać przedmiar robót, Specyfikację techniczną Wykonania i Odbioru Robót, dokumentację, opis przedmiotu zamówienia (pkt. 3) i opis sposobu obliczenia ceny (pkt. 17 SIWZ), istotne postanowienia umowy. Wadium: - wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać nazwę przedmiotu zamówienia; - wniesione w innej formie niż pieniądz należy w formie oryginału dołączyć do oferty lecz nie zszywać z nią trwale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach