Przetargi.pl
Przebudowa ul. Modrzejewskiej w Swarzędzu wraz z częściową wymianą sieci wodociągowej z przyłączami.

Gmina Swarzędz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-020 Swarzędz, Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000 , fax. (061) 65 12 211
  • Data zamieszczenia: 2016-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
    Rynek 1 1
    62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Modrzejewskiej w Swarzędzu wraz z częściową wymianą sieci wodociągowej z przyłączami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje przebudowę ul. Modrzejewskiej w Swarzędzu wraz z częściową wymianą sieci wodociągowej z przyłączami w zakres którego wchodzą: 1. przebudowa ulicy: - roboty drogowe; - roboty sanitarne - kanalizacja deszczowa w ul. Modrzejewskiej i odcinku ul. Staszica - roboty teletechniczne; - przyłącza wodociągowe do posesji nr 7, 45, 83; 2. roboty wodociągowe z przyłączami - częściowa wymiana sieci. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: - dokumentacje techniczne dla poszczególnych branż, - kosztorysy przedmiarowe dla poszczególnych branż, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż, - karta gwarancyjna, - załącznik do uchwały Zarządu nr 236/42/III/2015 z dnia 16.04.2014 r. - procedura przeprowadzania odbiorów sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w obszarze działania Aquanet SA. Obowiązki Wykonawcy: - Opracowanie projektu organizacji ruchu i sposobu zabezpieczenia robót w rejonie prowadzonych robót wraz z oznakowaniem objazdów związanych z prowadzonymi robotami. Projekt winien zostać zatwierdzony przez właściwe jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego od właściwego zarządcy drogi. - W przypadku wygaśnięcia terminu ważności warunków lub uzgodnień branżowych, wystąpienie oraz uzyskanie aktualnych. - W przypadku konieczności usunięcia kolidujących drzew lub krzewów, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Zamawiającego, wykona inwentaryzację zieleni kolidującej oraz na podstawie pełnomocnictwa uzyska decyzje zezwalające na usunięcie zieleni kolidującej (jeśli będzie wymagana). - Informowanie zarządców gruntów o rozpoczęciu robót i ponoszenie kosztów związanych z zajęciem terenu (uzyskanie zgód i opłat). - Informowanie zarządców mediów znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót, oraz ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb. - Informowanie mieszkańców terenów objętych inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami (w formie pisemnych ogłoszeń rozwieszanych w miejscach ogólnie dostępnych na co najmniej 3 dni przed ich wystąpieniem). - Organizacja placu budowy. - Każdorazowe, niezwłoczne (tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcie i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac. - Obsługa geodezyjna w trakcie budowy. - Dostawa materiału do realizacji zamówienia objętego postępowaniem. - Całkowite koszty zasilania placu budowy i robót w energię elektryczną i wodę. - Utrzymanie dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku (zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych - Dz. U. z 2015 r. poz. 460). Zamówienie do 5.225.000 Euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 60000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach