Przetargi.pl
Przebudowa ul. Leszczynowej w Jeżowie Sudeckim

Gmina Jeżów Sudecki ogłasza przetarg

  • Adres: 58-521 Jeżów Sudecki, ul. Długa 63
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 132 254, -255, -257 , fax. 757 132 254, -255, -257
  • Data zamieszczenia: 2016-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeżów Sudecki
    ul. Długa 63 63
    58-521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie
    tel. 757 132 254, -255, -257, fax. 757 132 254, -255, -257
    REGON: 23082168700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezowsudecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Leszczynowej w Jeżowie Sudeckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt przewiduje wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości od 3 do 5 m. W projekcie założono spadek poprzeczny jezdni jednostronny o wartości 2%. Niweletę projektowaną należy dowiązać do niwelety wjazdów i skrzyżowania. Przewiduje się utrzymanie istniejącej niwelety projektowanego odcinka w celu zapewnienia odpowiedniej równości i utrzymania spadków podłużnych, a także płynnego dojazdu do posesji. W tym także celu należy indywidualnie w zależności od potrzeby obniżyć krawężnik na wjazdach. Na odcinku AB zostaną podcięte krzaki aby uzyskać skrajnię drogową. Odprowadzenie wód opadowych następować będzie powierzchniowo poprzez zaprojektowane spadki podłużne i poprzeczne. Odwodnienie jezdni w rejonie na odcinku EF zaprojektowano do wpustów deszczowych podłączonych do istniejącej kanalizacji deszczowej. W rejonie posesji skrzyżowania z ul. Długą droga powiatowa zaprojektowano ściek z kostki kamiennej w celu prawidłowego odwodnienie przylegającej posesji. Na odcinku GJ woda będzie odprowadzana bezpośrednio do rowu melioracyjnego. Zostanie na tym odcinku wymieniona poręcz na przepuście. Na odcinku BD woda będzie odprowadzoną sączkiem do rowu. Wszystkie odcinki będą miały przekrój uliczny obwiednia krawężnikiem wystającym lub zatopionym za wyjątkiem odcinków CC pirm II prim H H prim. Wjazdy w obrębie działek drogowych zostaną wykonane jako bitumiczne natomiast część wjazdów musi zostać przebrukowana, do niwelety nowej drogi. Każdy wjazd należy rozwiązać indywidualnie. odcinek A-B-E-F, długość odcinka - 781 m, szerokość jezdni - 3-3,5 m,powierzchnia jezdni - 2603 m2, krawężnik zatopiony 15x22 - 280 mb, opornik - 1328 mb. Na odcinku A-B projektuje się przykrawężnikowy ściek z kostki betonowej o szerokości 40 cm w celu prawidłowego odwodnienia posesji nr 36. Na odcinku przewiduje się korektę krzaków leszczyna w celu zachowania skrajni drogowej. W km 0+271 należy wykonać przepust pod drogą o średnicy 600 mm i długości 10 m Wraz ze ścianami czołowymi z kamienia murowego formak 1 klasy. Na odcinku BE projektuje się wykonanie poszerzenia mijanki o szerokości 3 m. Na odcinku EF zaprojektowano na istniejącej kanalizacji deszczowej wykonanie 3 wpustów. Połączone będą ściekiem przykrawężnikowym z kostki betonowej prostokątnej o grubości 8 cm i szerokości ścieku 20 cm. Odcinek EE prim: długość odcinka 121 m, szerokość jezdni 3,5 m, powierzchnia jezdni - 411 m2, krawężnik zatopiony 15x 22 - 112 mb, opornik - 111 mb. Na odcinku zaplanowane jest wykonanie ścieku przykrawężnikowego o szerokości 20 cm, wodę będzie odprowadzał do istniejącego rowu w miejscu remontowanego przepustu. Remont polegać będzie na wydłużeniu przepustu o 1 m, umocnieniu wlotu i wylotu płytami ażurowymi typu JOMB o wymiarach 100x 75 cm i wykonaniu ścianek czołowych z kamienia murowego - formak 1 klasy a także wykonaniu balustrad pokazanych na schemacie poniżej. Odcinek BCD, długość odcinka 440,6 m, szerokość jezdni 5 m, powierzchnia jezdni - 2040 m2, krawężnik zatopiony 15x 22 - 412 mb, opornik - 439 mb. W celu prawidłowego odwodnienia wykonano sączek. W rejonie działki nr 667/23 wypływa woda gruntowa na istniejącą nawierzchnię drogi. W celu uniknięcia napływu projektuję się wykonanie wykopu gł. 60 cm ułożenie rury drenarskiej o średnicy 200 mm w geowłókninie i obsypaniu grysem 5-8 zawiniętym także w geowłókninę. Pozostałość należy wypełnić kruszywem naturalnym - żwir o uziarnieniu 6,3-20 mm. W ciągu sączka zaprojektowano 4 studzienki drenarskie w celu możliwości wyczyszczenia sączka. Wylot sączka zaprojektowano w km 0+271,56 w miejscu remontowanego przepustu pod drogą. Na całym odcinku po prawej stronie zaprojektowano ściek z kostki betonowej o grubości 8 cm i szerokości 20 cm. Ściek będzie odprowadzał wodę do istniejącego rowu odwadniającego drogę. Odcinek C-C prim: długość odcinka 68,70 m, szerokość jezdni 3 m, powierzchnia jezdni - 214 m2. Odcinek o przekroju drogowym bez wykonywania obwiedni z krawężnika. Pobocza z kruszywa po obu stronach o szerokości 0,5 m. Długość odcinka 433,6 m, szerokość jezdni 5 m, powierzchnia jezdni - 2207 m2, opornik - 861 m. Wymiana balustrad na przepuście. Wykonanie nowych ścian czołowych z kamienia. Umocnienie wlotu/wylotu płytami ażurowym Na początku odcinka planuje się remont istniejącego przepustu poprzez wykonanie 3 nowych ścian czołowych z kamienia murowego - formak 1 klasy wraz z umocnieniem wlotów i wylotów 40 m2 z płyt ażurowych typu JOMB. Wymienić należy także balustrady na przepuście, które pokazane są na schemacie poniżej. Odprowadzenie wody będzie następowało powierzchniowo poprzez spadek poprzeczny do istniejącego rowu. Rów należy oczyścić i wyciąć z niego krzaki. długość odcinka 94,70 m, szerokość jezdni 3 m, powierzchnia jezdni - 295 m2. Odcinek o przekroju drogowym bez wykonywania obwiedni z krawężnika. Pobocza z kruszywa po obu stronach o szerokości 0,5 m. długość odcinka 155 m, szerokość jezdni 3 m, powierzchnia jezdni - 475 m2. Odcinek o przekroju drogowym bez wykonywania obwiedni z krawężnika. Pobocza z kruszywa po obu stronach o szerokości 0,5 m. Nawierzchnię ulicy Leszczynowej oraz odcinka ulicy Polnej w Jeżowie Sudeckim zaprojektowano w następującej konstrukcji: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/11 gr. 4 cm - AC-0/11-S, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 4 cm - AC-0/16-W, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie warstwa górna gr. 15 cm tłuczeń 0-31,5, - warstwa stabilizacji Rm=1,5-2,5 MPa 15 cm, - mechaniczne wyprofilowanie istniejącego podłoża. W chwili obecnej ulice objęte niniejszym projektem nie posiadają oświetlenia ulicznego. W związku z projektowanym remontem nawierzchni ulic, Inwestor przewiduje budowę oświetlenia ulicznego z redukcją strumienia świetlnego w oprawach oświetleniowych ulic: Leszczynowej, Działkowej i Polnej. Szczegółowy zakres robót przedstawiają: dokumentacja techniczna i orientacyjne przedmiary robót, stanowiące integralne załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 66.000,00 PLN słownie: sześćdziesiąt sześć tysięcy i 00/100 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin udzielenia gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jezowsudecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach