Gmina Koniecpol ogłasza przetarg
- Adres: 42-230 Koniecpol, ul. Chrząstowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 35 51 881 , fax. 34 35 51 756
- Data zamieszczenia: 2021-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniecpol
ul. Chrząstowska
42-230 Koniecpol, woj. śląskie
tel. 34 35 51 881, fax. 34 35 51 756
REGON: 15139799000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koniecpol.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Kolejowej w Koniecpolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ul. Kolejowej zlokalizowanej na działce o nr ewid. 2480/9 w obrębie Koniecpol, droga gminna nr 624034S, na długości 888 m oraz drogi gminnej nr 624064S, na długości 40 m. Zakres robót obejmuje: • przebudowę w celu wzmocnienia konstrukcji jezdni ul. Kolejowej, o powierzchni jezdni bitumicznej 5 740 m2 o długości 928 m; • przebudowę nawierzchni chodników, o powierzchni 1 945 m2; • wykonanie zjazdów i miejsc postojowych dla samochodów osobowych, o powierzchni zjazdów z kostki betonowej 410 m2 oraz o powierzchni zjazdów bitumicznych 95 m2; • odmulenie istniejących rowów; • powierzchnia poboczy z kruszywa łamanego 790 m2 1.) Konstrukcja jezdni. Przyjęto szerokość jezdni bitumicznej 6,0 m z uwagi na wzmożony ruch pojazdów do znajdujących się wzdłuż drogi punktów przemysłowych i usługowych. Zaprojektowano obramowanie lewostronne jezdni krawężnikiem betonowym 15x30cm (PN-EN 1340) na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (PN-EN 206-1). Krawężnik powinien wystawać na 10cm ponad krawędź jezdni. a.) Na odcinku od km 0+317.70 do km 0+460.30 należy wykonać poszerzenia jezdni na łukach poziomych – poszerzenie prawostronne. Poszerzenia należy wykonać na prostych przejściowych o długości 20m. Jako podbudowę na poszerzeniu należy wykonać: - warstwa klinująca z betonu asfaltowego AC11W (wg PN-EN 13108-1) 4cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 15cm - warstwa odsączająca z pospółki (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm Podbudowę należy wykonać zgodnie z normą nr PN-S-06102:1997. b.) Na odcinku od km 0+000.00 do km 0+860.00 istniejącą nawierzchnię bitumiczną należy oczyścić mechanicznie. Na przygotowanym podłożu należy wykonać warstwę wyrównawczą z betonu asfaltowego AC11W (wg PN-EN 13108-1) w ilości 100kg/m2 (przyjęta średnia grubość warstwy wyrównawczej – 4cm). Na warstwie wyrównawczej należy wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC11S (wg PN-EN13108-1). Grubość warstwy ścieralnej – 4cm. Wszystkie mieszanki mineralno – bitumiczne należy wyprodukować bez zawartości destruktu. c.) Na odcinku od km 0+860.00 do km 0+927.59 należy wykonać pełną konstrukcję jezdni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S (wg PN-EN 13108-1), 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W (wg PN-EN 13108-1), 5cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 15cm - warstwa odsączająca z pospółki (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm Podbudowę należy wykonać zgodnie z normą nr PN-S-06102:1997. 2.) W ramach inwestycji zaprojektowano chodnik lewostronny o szerokości 2,0 m według planu sytuacyjnego. Konstrukcja chodnika: - kostka brukowa betonowa – kolor szary (wg PN-EN 1338), 6cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 (wg PN-EN197:2002 i PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 4cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm - warstwa odsączająca z pospółki (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm Podbudowę należy wykonać zgodnie z normą nr PNS-06102:1997 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (PN-EN 206-1). Krawędzie boczne należy ograniczyć obrzeżami betonowymi 8x30cm (PN-EN 1340) na ławie betonowej z oporem z betonu (PN-EN 206-1). 3.) Zaprojektowano zjazdy z kostki betonowej o szerokości według planu sytuacyjnego. Zjazd należy wykonać z kostki betonowej. Konstrukcja zjazdu: - kostka brukowa betonowa – kolor czerwony (wg PN-EN 1338), 8cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 4 (wg PN-EN197:2002 i PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 4cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 15cm - warstwa odsączająca z pospółki (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm 4.) W ramach inwestycji należy wykonać zjazdy bitumiczne o szerokości według planu sytuacyjnego. Konstrukcja zjazdu o nawierzchni bitumicznej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S (wg PN-EN 13108-1), 4cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W (wg PN-EN 13108-1), 5cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63mm (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 15cm - warstwa odsączająca z pospółki (wg PN-EN 13242), grubość po zagęszczeniu 10 cm Wymagany minimalny wtórny moduł odkształcenia podbudowy mierzony płytą 300mm, powinien wynosić E2=100MPa. Podbudowę należy wykonać zgodnie z normą nr PN-S-06102:1997. Przed wykonaniem warstwy ścieralnej oraz wiążącej należy oczyścić nawierzchnię i skropić ją kationową emulsją bitumiczną C60B3ZM, wg PN-EN 13808:2010. 5.) W ramach inwestycji zaprojektowano prawostronne pobocze o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubości po zagęszczeniu 10 cm. 6.) Czyszczenie rowów. Inwestycja obejmuje odmulenie dna rowu istniejących rowów bezodpływowych z wyprofilowaniem skarp. Rowy mają mieć szerokość dna 0,4 m oraz pochylenie skarp 1:1. Maksymalna głębokość rowów 0,75 m. 7.) Przewidziano również pasy zieleni. Na pasach zieleni, na przygotowanym podłożu humusowym wykonane zostaną trawniki dywanowe siewem. 8.) Należy wykonać również oznakowanie według projektu Stałej Organizacji Ruchu (dalej SOR). UWAGA: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WYKONANIA ODCINKA DROGI, NA KOŃCU ODCINKA - ŚLEPY WLOT NA SKRZYŻOWANIU. JEZDNIA O SZEROKOŚCI 5,0 M Z KOSTKI BETONOWEJ. Rozwiązania projektowe nie przewidują występowania kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu. Za ewentualne uszkodzenie mienia prywatnego w czasie prowadzenia robót koszty ponosi Wykonawca. Prace ziemne prowadzić z należytą starannością. Przed przystąpieniem do robót należy sprawdzić rzeczywiste posadowienie w terenie infrastruktury technicznej (punktowe odkrywki). Wykonawca zobowiązany jest ponadto do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji w celu wytyczenia robót i sporządzenia operatów geodezyjnych powykonawczych. UWAGA: Zamawiający zamieścił dodatkowo w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ przedmiar robót, który jest elementem pomocniczym i służy jedynie do celów informacyjnych. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny oferty Wykonawcy, którą należy podać w formie ryczałtu. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, STWiOR, SOR – stanowiące załączniki do SIWZ. W przypadku przedstawienia w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia materiałów, produktów ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy traktować je jako przykładowe. Zamawiający, dopuszcza oferowanie przez wykonawców materiałów lub produktów równoważnych, tj. materiałów i produktów o takich samych bądź lepszych parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ”Bieżące utrzymanie dróg i ulic administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie”
Dodano: 2024-03-06 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Chodniki w Kostkowicach i ul. Lipowa w Dębowcu
Dodano: 2023-09-26 - Przebudowa drogi Radoszewnica-Teresów w km. 0 +000 - 0 + 750 etap I
Dodano: 2021-08-30 - Remont odcinka ulicy Spółdzielczej w Łysinach
Dodano: 2021-02-26 - Modernizacja dróg na terenie miasta Czeladź
Dodano: 2020-09-01 - Przebudowa ulicy Zielonej w Stanisławicach, gm. Koniecpol
Dodano: 2020-06-04 - Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 923 w miejscowości Dzimierz”– etap VII końcowy - budowa zatoki w km 7+719,59 oraz wykonanie oznakowania poziomego i pionowego na odcinku od km 7 + 565,00 do km 8 + 140,00
Dodano: 2020-06-04 - ODTWORZENIE NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA WYBRANYCH ODCINKACH ULICY KOŚCIELNEJ I SZKOLNEJ W MESZNEJ W GMINIE WILKOWICE
Dodano: 2020-02-21 - Przebudowa drogi gminnej ul. Jagodowej w Bystrej
Dodano: 2020-02-04 - Przebudowa drogi gminnej ul. Lisiej w miejscowosci Garnek
Dodano: 2019-11-19