Przetargi.pl
Przebudowa ul. Hotelowej w Świdniku wraz z budową parkingu

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 468 66 25 , fax. 081 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2015-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15 15
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. (081) 468 66 25, fax. 081 751 76 08
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Hotelowej w Świdniku wraz z budową parkingu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ul. Hotelowej w Świdniku wraz z budową parkingu 4.2Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: -wycinka drzew kolidujących z inwestycją, -frezowanie istniejących warstw asfaltowych, -rozbiórkę istniejącej konstrukcji, -rozbiórkę istniejącego ogrodzenia przy boisku szkolnym, -wykonanie nowej konstrukcji o nawierzchni z kostki brukowej betonowej ograniczonej krawężnikiem betonowym, -ułożenie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej betonowej, -wykonanie parkingu o nawierzchni z płyt betonowych ażurowych o wym. 60x40x10 cm oraz kostki brukowej betonowej (miejsca parkingowe dla niepełnosprawnych) ograniczonego krawężnikiem betonowym, -wykonanie placu na kontenery o nawierzchni z betonowej kostki brukowej ograniczonego krawężnikiem betonowym, -wykonanie wjazdu na boisko szkolne, -ustawienie ogrodzenia wraz z bramą wjazdową na boisko szkolne, -wybudowanie chodnika przy przedszkolu, -wyprofilowanie terenów zielonych, humusowanie oraz obsianie trawą powierzchni objętych przebudową, -realizacja projektu Czasowej Organizacji Ruchu, -realizacja zatwierdzonego projektu Stałej Organizacji Ruchu, -rozbiórka istniejącego wpustu deszczowego, -wykonanie nowych studni deszczowych z wpustami, -wykonanie studni rewizyjnych, -wykonanie separatorów, -wykonanie studni chłonnych, -podłączenie studni chłonnych do istniejących studni kanalizacji deszczowej, -regulacja istniejących włazów do studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz zasuw hydrantów kolidujących z inwestycją, -przebudowę linii kablowej oświetlenia drogowego, -przebudowę latarni oświetleniowych, -zabezpieczenie istniejących kabli telekomunikacyjnych kolidujących z inwestycją, 4.3 Charakterystyczne parametry przedmiotu zamówienia: 4.3.1 Branża drogowa Zakres: - Przebudowa ulicy o pow. ok. 1600,00 m2, o długości ok. 193,00 m i szerokości 3,50 m - Budowa koryta ściekowego o pow. ok. 41,50 m2 - Budowa miejsc postojowych oraz miejsc postojowych dla niepełnosprawnych o pow. ok. 520 m2 - Budowa chodników o pow. ok. 150,00 m2 - Budowa opaski o pow. ok. 41,00 m2 - Budowa placu na kontenery o pow. ok. 26,00 m2 - Wykonanie ogrodzenia przy Gimnazjum Nr 1 o długości 42,00 m - Wykonanie bramy wjazdowej przy Gimnazjum Nr 1 - 1 szt. - Zakładanie trawników o pow. ok. 411 m2 - Realizacja projektu Czasowej Organizacji Ruchu, - Realizacja zatwierdzonego projektu Stałej Organizacji Ruchu Szerokość ul. Hotelowej za skrzyżowaniem z ul. Niepodległości (odcinek od km 0+003,87 do km 0+043,81) wynosi 3,50 m. W celu zapewnienia możliwości minięcia się dwóch pojazdów jadących w przeciwnych kierunkach zaprojektowano mijankę. NA DŁUGOŚCI ZAPROJEKTOWANYCH PARKINGÓW, ZE WZGLĘDU NA SPOSÓB PARKOWANIA (PARKOWANIE PROSTOPADŁE) SZEROKOŚĆ JEZDNI WYNOSIĆ BĘDZIE 5,00 M. NA POZOSTAŁEJ CZĘŚCI ULICY HOTELOWEJ W CELU ZAPEWNIENIA PORUSZANIA SIĘ W OBU KIERUNKACH ZAPROJEKTOWANO JEZDNIĘ SZEROKOŚCI 4,50 M. 4.3.2 Branża sanitarna - odwodnienie Zakres: -Wykonanie studni ściekowych z wpustami ulicznymi - 8 szt, -Wykonanie studni rewizyjnych - 8 szt, -Wykonanie separatorów koalescencyjnych - 3 szt, -Wykonanie studni chłonnych - 3 szt, -Wykonanie kanalizacji deszczowej- 117,00 m, -Wykonanie przykanalików - 31,00 m, -Regulacja istniejących włazów studni kanalizacji - 10 kpl, -Regulacja istniejących zaworów wody, zasuw hydrantów - 6 szt, -Regulacja istniejących pokryw studni kanalizacyjnych - 2 kpl, -Wypełnienie betonem istniejącej nieczynnej kanalizacji - 61,20 m. 4.3.3 Branża elektryczna - przebudowa oświetlenia Zakres: -Przebudowa linii kablowej oświetlenia drogowego o długości ok. 269,00 m, -Montaż nowych słupów oświetleniowych - 11 szt, -Montaż nowych opraw oświetleniowych - 11 szt, -Demontaż istniejących słupów oświetleniowych - 11 szt, -Demontaż istniejących opraw oświetleniowych - 15 szt, -Zabezpieczenie istniejących przejść telekomunikacyjnych rurami osłonowymi, -Dostosowanie istniejących studni kablowych do nowych rzędnych wysokościowych, Wzmocnienie zbrojeniem i betonem zewnętrznej, górnej części studni telekomunikacyjnej zlokalizowanej w parkingu. 4.3.4 Branża zieleń Zakres: -Ścinanie drzew - 17 szt, -Mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia, -Mechaniczne karczowanie pni - 19 szt, -Wywożenie karpiny, dłużyc i gałęzi. 4.4Opis przedmiotu zamówienia określa: a)dokumentacja projektowa b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót c)oferta przetargowa Wykonawcy Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja jakości prac i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach