Przetargi.pl
Przebudowa ul. Hantkego

Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, Popiełuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34)3664337 , fax. (34)3664337
  • Data zamieszczenia: 2017-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie
    Popiełuszki 4/6
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (34)3664337, fax. (34)3664337
    REGON: 150309847

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Hantkego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje między innymi: - Roboty rozbiórkowe nawierzchni z kostki brukowej, z płytek chodnikowych, nawierzchni bitumicznej, krawężnika ulicznego i rabatki z transportem i utylizacją urobku na odl. 15 km; - Ręczne uzupełnienie podbudowy po demontażu płyt drogowych. Wykonanie podbudowy dolnej gr. 20 cm kruszywem stabilizowanym mechanicznie o uziarnieniu 31,5 -63,0mm; - Ręczne uzupełnienie podbudowy górnej gr. 7cm kruszywem stabilizowanym mechanicznie o uziarnieniu 0-31,5 mm; - Ułożenie krawężników 15x30 cm, 15x22 cm na ławie betonowej C-12/15; - Nawierzchnia warstwa wiążąca gr. 5 cm AC-16W, o uziarnieniu 0/16 mm na bazie asfaltu 50/70 gr. 5 cm dla (KR-4); - Nawierzchnia warstwa ścieralna beton asfaltowy AC-11 S gr.4 cm o wg wym. techn. WT-2 z 2010r. o uziarnieniu 0/11, na bazie asfaltu 50/70 4 cm (KR-4); - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego; - Regulację wysokościową urządzeń PWiK na pierścieniach dystansowych; - Wymiana chodnika z płytek betonowych 35x35x5 cm na dł 24 mb; - Przywrócenie nawierzchni na zjazdach (materiał z odzysku ); - Przywrócenie nawierzchni na chodnikach (materiał nowy); - Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej; - Koszty oznakowania budowy na czas prowadzenia robót; - Przebudowa istniejącego odwodnienia. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie 72 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia. W zakresie zastosowania art. 29. ust 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeksu pracy, osób wykonujących następujące czynności: układanie bruku oraz mechaniczne układanie masy bitumicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000.00 PLN (słownie: sześć tysięcy 00/100 PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy-Pzp: 1. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Załącznik nr 3. Inne wymagane dokumenty:1-KOSZTORYSY OFERTOWE-Należy przedłożyć kosztorysy ofertowe w formie uproszczonej wraz z odrębnym wykazem czynników cenotwórczych (R, Kp, Z, M, S) wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, które powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione i złożone wraz z ofertą w dniu składania ofert. 2-PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ-Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru - przedstawiciel Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i złożone wraz z ofertą w dniu składania ofert. 3-DRUK OFERTA-Druk oferta należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną. Załącznik nr 7. 4-PEŁNOMOCNICTWO z art.23 ust.2 Pzp.-Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art.23 ust.2 Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i złożone wraz z ofertą w dniu składania ofert. 5-Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę -Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę należy podpisać przez osoby (osobę) uprawioną i w oryginale złożyć wraz z ofertą w dniu składania ofert Załącznik nr 9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach