Przetargi.pl
Przebudowa targowiska miejskiego w Zduńskiej Woli przy ul. Mickiewicza 11B - zmiana nawierzchni dróg dojazdowych

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2015-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 00059842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa targowiska miejskiego w Zduńskiej Woli przy ul. Mickiewicza 11B - zmiana nawierzchni dróg dojazdowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zmiana nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych na kostkę brukową gr. 8 cm typu Behaton na podbudowie betonowej gr. 25 o nacisku 6-9 MPa na targowisku miejskim w Zduńskiej Woli przy uli. Mickiewicza 11B, wykonanie robót budowlanych wraz z zakupem i montażem niezbędnych urządzeń i pozostałych elementów wyposażenia, celem zrealizowania zadania inwestycyjnego pn. /Przebudowa targowiska miejskiego w Zduńskiej Woli przy ul. Mickiewicza 11B - zmiana nawierzchni dróg dojazdowych/. Charakterystyczne parametry określające wielkość i zakres zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest: wykonać wszelkie roboty przygotowawcze, roboty ziemne, nawierzchnię z kostki brukowej gr. 8 cm typu Behaton na podbudowie betonowej gr. 25 o nacisku 6-9 MPa wykonać roboty budowlane, montażowe i remontowe zmierzające do wykonania zadania pn. /Przebudowa targowiska miejskiego w Zduńskiej Woli przy ul. Mickiewicza 11B - zmiana nawierzchni dróg dojazdowych/, o zakresie szczegółowym j.n., w oparciu o projekt budowlany i ostateczną decyzję administracyjną o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych, do obsługi geodezyjnej inwestycji, do opracowania dokumentacji powykonawczej inwestycji jeśli będzie konieczna. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za: dozór budowy i ochronę mienia, zagospodarowanie placu budowy, w tym: tymczasowe drogi technologiczne, ogrodzenie i oświetlenie placu budowy z niezbędnymi zabezpieczeniami bhp i ppoż., montaż tymczasowych urządzenia pomiarowych na dostawę wody i energii elektrycznej dla potrzeb placu budowy, utrudnienia związane z realizacją zadania. Stosownie do potrzeb należy uzyskać właściwe uzgodnienia i decyzje administracyjne. Uzyskanie stosownych opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji administracyjnych na rzecz Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. Zakres robót budowlanych obejmuje między innymi: Roboty ziemne (wykopy, wywóz ziemi itp.); Wykonanie podbudowy betonowej gr. 25 o nacisku Rm= 6-9 MPa pod nawierzchnię dróg dojazdowych; Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm typu Behaton o pow. ok. 2000 m2 (kolor szary) na podsypce cementowo-piaskowej gr 3 cm; Uksztaltowanie przekroju jezdni w sposób umożliwiający swobodny odpływ wód deszczowych do istniejącej kanalizacji deszczowej; Przywrócenie terenu zniszczonego podczas prowadzenia robót budowlanych do stanu pierwotnego i uporządkowanie terenu. UWAGA! Oprócz w/w robót należy uwzględnić: koszty geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, której 2 egzemplarze przekaże Zamawiającemu, koszty odtworzenia punktów osnowy geodezyjnej, które uległy zniszczeniu podczas prowadzenia robót, koszty badań i sprawdzeń, koszty wyłączenia i włączenia linii elektroenergetycznej (jeśli dotyczą). Miejsce wywozu ziemi i gruzu: Nadmiar ziemi z wykopów, gruz, gałęzie, pnie i inne materiały z rozbiórki Wykonawca zagospodaruje i zutylizuje we własnym zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie funkcjonalno-użytkowym będącym załącznikiem do SIWZ. Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania na drogach publicznych. Wymagany minimalny okres gwarancji 3 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131406
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275,z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale XI SIWZ. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach