Przetargi.pl
Przebudowa systemu grzewczego w Zespole Szkół w Węglińcu w systemie zaprojektuj i wybuduj wraz z dostawą gazu

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-940 Węgliniec, ul. Sikorskiego 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2012-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3 3
    59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa systemu grzewczego w Zespole Szkół w Węglińcu w systemie zaprojektuj i wybuduj wraz z dostawą gazu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Etap I - opracowanie dokumentacji projektowej i przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia wraz ze szczegółowym opisem robót uwzględniającym zapisy Programu Funkcjonalno - Użytkowego i niniejszej SIWZ w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, a następnie uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwolenia na budowę Zamawiający dysponuje Wypisem i wyrysem z ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz Mapą sytuacyjno-wysokościową w skali 1:500. Zamawiający dostarczy Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Etap II - wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym. Zakres robót: a) Palnik gazowy ze ścieżką gazową; b) Palnik gazowy do budynku świetlicy; c) Kocioł gazowy do budynku świetlicy; d) Instalacja w kotłowni; e) Instalacja w świetlicy; f) Budowa stacji gazowej wraz z przyłączami, g) Inwentaryzacja powykonawcza, h) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie ETAP III - dostawa gazu propan - butan do Zespołu Szkół w Węglińcu - średniorocznie 79 000 l. wraz z transportem i rozładunkiem. a) Dostawa winna odbywać się samochodami przeznaczonymi do przewozu gazu propan - butan. b) Dostawa gazu odbywać się będzie etapami, w terminach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego. c) Realizacja poszczególnych zamówień (etapów) winna nastąpić w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego zapotrzebowania przez Zamawiającego. d) Za termin wykonania zamówienia uważa się dzień dostarczenia przedmiotu umowy na miejsce wskazane przez Zamawiającego w zamówieniu i jego przyjęcia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. e) Dokumentem potwierdzającym odbiór przedmiotu umowy będzie WZ lub inny dokument podpisany przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego i Wykonawcy, stwierdzający ilość dostarczonego gazu oraz jego parametry techniczne f) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości gazu w granicach ok. 20%, w zależności od potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych lub z innych przyczyn, co spowoduje zmniejszenie/zwiększenie podanej ilości szacunkowej. g) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo przy dostawie dostarczyć certyfikat/ świadectwo jakości dostarczonego gazu. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 4.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia przy użyciu: 4.1.1. własnych materiałów, zgodnie z posiadanym przez Zamawiającego programem funkcjonalno - użytkowym, ustaleń z Zamawiającym. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego, tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy; wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania, 4.1.2. wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, 4.2. Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z: 4.2.1. uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń, pozwoleń (dotyczących zarówno opracowania dokumentacji projektowej jak i wykonywania robót budowlanych, wykonaniem niezbędnych prób, badań, sprawdzeń, itd. ) 4.2.2. koszty związane z ogrodzeniem terenu budowy, zajęciem pasa drogowego, oznakowaniem terenu budowy, 4.2.3. koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (naprawy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, dozorowanie, itp.) 4.3. Zabezpieczenie na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzeganie przepisów BHP, ochrona znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Roboty budowlane będą wykonywane w sposób nie powodujący kolizji z funkcjonowaniem sąsiednich obiektów. 4.4. Pełna odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w trakcie realizacji robót, 4.5. Naprawa na swój koszt urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót oraz przywróceniem terenu do stanu pierwotnego. 4.6. Zgłoszenie obiektu do odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru, a także niezwłocznego usunięcia stwierdzonych wad i usterek, 4.8. Doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, 5.Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 5.1.Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją przetargową. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu robót, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się w sposób szczegółowy ze stanem istniejącym, placem budowy i jego otoczeniem. Wątpliwości wynikające z wizji , wykonawca musi wyjaśnić z Zamawiającym przed złożeniem oferty. Zaniechanie wizji lokalnej przez Wykonawcę następuje na jego ryzyko i odpowiedzialność. 6. Ustala się następujące warunki płatności. 6.1. ETAP I i II a). Podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe. b) Wartość całkowita przedmiotu umowy ani ceny nie będą waloryzowane w okresie realizacji umowy. c) Należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne po zakończeniu robót i podpisaniu protokołu bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót. d) Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego 6.2. ETAP III a) Należne wykonawcy wynagrodzenie będzie płatne za faktycznie dostarczoną ilość gazu według stawek określonych w ofercie. b) Płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8. Wymagany okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegliniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach