Przetargi.pl
Przebudowa rowu J-1-2-3 w rejonie ul. Trombity.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
    REGON: 15259640000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa rowu J-1-2-3 w rejonie ul. Trombity.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa rowu J-1-2-3 w rejonie ul. Trombity. Celem inwestycji jest przebudowa istniejącego układu odwadniającego w rejonie skrzyżowania ulicy Trombity oraz otwartego koryta rowu melioracyjnego J-1-2-3 na odcinku do Jeziora Zgorzała. Istniejący system melioracyjny nie zapewnia obecnie właściwego odprowadzenia wód opadowych i roztopowych i zostanie przebudowany dla potrzeb uporządkowania gospodarki wodnej wzdłuż trasy rowu J-1-2-3. Rów J-1-2-3 na przebudowanym odcinku biegnie przez teren działek ewidencyjnych 9/1, 9/2, 50 z obr.1-09-57 oraz działek ewidencyjnych 8, 1/3, 7/4, 12 z obrębu 1-09-56 w Warszawie. Z właścicielami działek 9/1, 9/2 z obr.1-09-57 oraz 8, 7/4, 12 z obrębu 1-09-56 przez które biegnie rów J-1-2-3 zawarto porozumienie dot. wyrażenia zgody na udostępnienie działki dla potrzeb przebudowy. Działki ew. nr 50 z obr.1-09-57 oraz 1/3 z obrębu 1-09-56 stanowią własność m.st. Warszawy. Sprawnie funkcjonujące odwodnienie terenu poprawi stosunki wodno-gruntowe w rejonie ul. Trombity. Wody będą odprowadzane do istniejącego rowu. Przebudowa rowu znacznie ograniczy występowanie lokalnych podtopień. Przebudowa rowu poprawi jego parametry takie jak spadek dna czy przepustowość. Realizacja inwestycji poprawi stosunki gruntowo-wodne w zasięgu oddziaływania rowu. Teren, na który oddziałuje rów jest częściowo zurbanizowany. Obecnie stan techniczny rowu jest niedostateczny. Przeprowadzenie planowanej inwestycji w znaczący sposób poprawi funkcjonowanie rowu i jakość działania układu, którego rów J-1-2-3 jest częścią. Roboty obejmują: a) rozbiórkę istniejącego przepustu drogowego betonowego z przyczółkami w ul. Trombity DN-600mm i długości L=7,5m, b) rozbiórkę istniejących dwóch studni rewizyjnych DN 1000mm, c) usunięcie krzewów i drzew w rejonie ujścia rowu do Jeziora Zgorzała. d) wykonanie przepustu drogowego w ul. Trombity DN 600mm z rur żelbetowych typu wipro o długości L=7,5m wraz z przyczółkiem wylotowym, e) wykonanie umocnienia wylotu przepustu w ul Trombity z kamienia polnego o średnicy 10-20cm stabilizowanego cementem, opartego na palisadzie ze słupków drewnianych, f) wykonanie studzienki betonowej S1 DN 1200mm z osadnikiem 0,5m na trasie projektowanego rurociągu DN 600mm, g) wykonanie ciągu drenażowego A z rur drenarskich PVC DN 100mm w otulinie kokosowej o długości 36m, h) - wykonanie ciągu drenażowego C z rur drenarskich PVC DN 200mm o długości 125m, poprzez istniejącą Studnię DN 1000, i) wykonanie warstwy chłonnej ze żwiru płukanego 16/32mm o długości 5m opartego na rurze PVC ze szczelinami DN 400mm na geowłókninie , j) wykonanie umocnień wylotu rowu J-1-2-3 z materacy gabionowych na długości 2,4m zwieńczonych palisadą ze słupków drewnianych o średnicy 8cm, k) wykonanie koszy kamiennych–gabionów na wylocie rowu J-1-2-3 do Jeziora Zgorzała. l) wykonania rowu z umocnieniem skarp elementami prefabrykowanymi o dł. 4m na terenie działki nr 9/1, podłączonego do studni S1. m) - wykonanie odtworzenia rowu J-1-2-3 na długości 77mb po nowej trasie, wzdłuż linii hipotecznej (od wylotu przepustu w ul. Trombity do ujścia do Jeziora Zgorzała) wraz z profilowaniem koryta, umocnieniem stopy skarpy kiszką faszynową o średnicy 15cm obustronnie i obsiewem powyżej umocnień. n) podłączenie istniejących w rowie wylotów drenarskich szt. 1 Wykonawca dla potrzeb realizacji zadania opracuje, uzgodnieni i dokona wdrożenia projektu organizacji ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca dokona zgłoszenie zarządcy drogi ul. Trombity w Warszawie zajęcia pasa drogowego w celu realizacji prac. Prawidłowo zabezpieczy i oznakuje miejsca realizowanych robót. Wniesie należne opłaty na podstawie decyzji zarządcy drogi ul. Trombity i wypełni wszelkie niezbędne i wymagane przez zarządcę drogi procedury związane z realizacją Inwestycji. W razie wystąpienia konieczności zapewni obecność przedstawicieli gestorów poszczególnych sieci, jeśli ich udział będzie niezbędny. Przed złożeniem oferty Wykonawca może dokonać oględzin terenu, na którym będą realizowane roboty. W postępowaniu zastosowano klauzule społeczne, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w Zarządzeniu nr 1243/2015 r. Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 1 września 2015 r. w sprawie stosowania klauzul społecznych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w Urzędzie m. st. Warszawy i wybranych jednostkach organizacyjnych m. st. Warszawy. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę – w rozumieniu Kodeksu pracy – w pełnym wymiarze czasu pracy, osobę lub osoby realizujące następujący zakres robót: roboty ziemne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz:  Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ  Projekt przebudowy rowu melioracyjnego J-1-2-3 przy ul. Trombity – załącznik nr 8a) do SIWZ, stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy;  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8b) do SIWZ, stanowiąca równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy;  Przedmiar robót – załącznik nr 8c) do SIWZ, stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia;  Pozwolenie wodnoprawne – dot. przebudowy rowu J-1-2-3 – załącznik nr 8d) do SIWZ, stanowiące równocześnie załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia;  Zgłoszenie budowlane robót – załącznik nr 8e) do SIWZ, stanowiące równocześnie załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34930000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 złotych (dwadzieścia tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) oryginału potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. 13.2 lit. od b) do e) SIWZ, c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; e) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą - o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentu, o którym mowa w pkt 10.1) lit. f) SIWZ Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. c) i d) SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. c) i 10.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach