Przetargi.pl
Przebudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Golędzinowie

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Golędzinowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na: Przebudowie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Golędzinowie. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w zakresie: budowy budynku socjalno-biurowego, budowy wiaty magazynowania odpadów w kontenerach wraz z placem betonowym, - placem asfaltowym, - zbiornika bezodpływowego na ścieki bytowe o poj 10m3, - zbiornika na ścieki deszczowe, wykonania podłączeń kanalizacji deszczowej i sanitarnej, oświetlenia terenu, podłączenia wody ze zbiornika mobilnego do budynku socjalnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, W ramach robót przygotowawczych należy rozebrać nawierzchnię z płyt betonowych oraz gruzu i tłucznia oraz wbudować (po wcześniejszym przygotowaniu terenu, w tym korytowaniu i przemieszczeniu mas ziemnych na wskazane miejsce - działka obok) w północnej części działki w celu uruchomienia tymczasowego punktu przeładunkowego. 1. Projektowane zagospodarowanie działki. W ramach działki 1/26 wydzielono obszar opracowania, o powierzchni 3154 m2. Teren objęty opracowaniem w całości zagospodarowano na nowo. Do opracowania została włączona w całości działka nr 1/25 oraz 1/24 - jako wjazd. Projektowane obiekty wg oznaczeń na PZT - objęte wnioskiem o pozwolenie na budowę: Ob. nr B1 - Wiata do magazynowania odpadów w kontenerach Ob. nr B2 - Budynek socjalno-biurowy Ob. nr B3 - Plac betonowy ( w tym pod wiatą ) Ob. nr B4 - Plac asfaltowy Ob. nr B5 - główny wjazd z bramą Ob. nr B6 - wjazd na PSZOK Ob. nr B7 - wyjazd z PSZOK Ob. nr B8 - istniejąca droga - modernizacja, poszerzenie, zmiana nawierzchni Ob. nr B9 - zbiornik na wodę jednopłaszczowy 1200l, horyzontalny 1700x1070x1150, przenośny - obudowany termicznie Ob. nr B10- zbiornik bezodpływowy na ścieki sanitarne o pojemności 10m3 Ob. nr B11- zbiornik bezodpływowy na ścieki deszczowe o pojemności 70,0m3 z SEP - separatorem ropopochodnych Ob. - O - Ogrodzenie wraz z bramą rozwieraną Ob. - CH - Chodnik z kostki betonowej Ob. - Z1-Z2-Z3- Pasy zieleni istn. i projektowanej Ob. - Po - Parking na samochody osobowe - 3 miejsca Ob. - Pc - Parking na samochody ciężarowe - 1 miejsce 1.1. Obiekty kubaturowe Ob. nr B1 - Wiata do magazynowania odpadów w kontenerach Ob. nr B2 - Budynek socjalno-biurowy 1.2. Drogi, dojścia , chodniki , place, parkingi 1.2.1. Obiekty place. Ob. nr B3 - Plac betonowy ( w tym pod wiatą ) Warstwy wg projektu drogowego: - monolityczna płyta betonowa z hydrotechnicznego betonu cementowego C-30/37 (XC4 XD2 XF4 W8 na kruszywie łamanym); płyta dyblowana i kotwiona -23 cm - warstwa poślizgowa z folii PEHD gr. 1,5 mm - podbudowa zasadnicza z chudego betonu C8/10 grubości 15cm - warstwa podbudowy (mrozoochronna) z gruntu niespoistego stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa - warstwa grubości 20cm - podłoże gruntowe - wymiana do głębokości około 4 m, podłoże należy zagęścić wg wytycznych konstrukcyjnych Ob. nr B4 - Plac asfaltowy Warstwy wg projektu drogowego - warstwa ścieralna grubości 5cm z AC 11S 50/70 5cm - warstwa wiążąca grubości 13cm z AC 22W 35/50 13cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5 20cm - warstwa podbudowy (mrozoochronna) z gruntu stabili. cem. Rm=2,5MPa 15cm - podłoże gruntowe - wymiana do głębokości około 4 m, podłoże należy zagęścić wg wytycznych konstrukcyjnych 1.2.2.Chodniki: - kostka betonowa, wibroprasowana, typu H, czerwona, gr 6 cm - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5, gr. 10cm - podłoże gruntowe - lokalizacja - między wagą a wejściami do budynku socjalno - biurowego 1.2.3. Parking. Ob. - Po - Parking na samochody osobowe - 3 miejsca Ob. - Pc - Parking na samochody ciężarowe - 1 miejsce 1.2.4. Wjazd- wyjazd Ob. nr B5 - główny wjazd z bramą Ob. nr B6 - wjazd na PSZOK Ob. nr B7 - wyjazd z PSZOK - nawierzchnia asfaltowa, warstwy wg projektu drogowego 1.2.5. Droga - modernizacja Ob. nr B8 - istniejąca droga - modernizacja, poszerzenie, zmiana nawierzchni - nawierzchnia asfaltowa, warstwy wg projektu drogowego 2. Mała architektura i inne drobne elementy zagospodarowania terenu. 2.1. Ogrodzenie z bramą rozwieraną - ob. O. - ogrodzenie - systemowe z siatki stalowej na słupkach stalowych w rozstawie co 2,5m, h= 180 cm - brama rozwierana, szer. 600 cm, h= 195 cm Rozwiązania materiałowe: Ogrodzenia wykonać jako siatkowe systemowe: W skład ogrodzeń wchodzą : - siatka pleciona, - słupki ogrodzeniowe - profesjonalne akcesoria montażowe. Siatka ocynkowana-powlekana: Siatka ocynkowano-powlekana winna być wykonana z drutu stalowego gr.3,1 mm ocynkowanego i pokrytego warstwą tworzywa sztucznego - polietylenu. Przyjęto : Wielkość oczka 40x40 mm. Słupki ogrodzeniowe: Słupki ogrodzeniowe winny być wykonane z rur o średnicy 48,3 mm w rozstawie co 2,5 m. - wysokość od terenu h=180 cm. W skład ogrodzenia wchodzą również słupki pośrednie, jak i słupki wyposażone w skręcane wypory, stanowiące integralny element ogrodzenia siatkowego. Słupki na górze posiadają zaślepkę z tworzywa sztucznego. W projektowanym ogrodzeniu wykonać bramę. Kolor ogrodzenia - ciemno-zielony RAL 6005 2.2. Brama wjazdowa - rozwierana. - wymiary w świetle po otwarciu h=1950 mm, s= 6000 mm - konstrukcja ramiak stalowy z kształtowników 40x40x1,5cm - wypełnienie siatka z drutu stalowego 3mm o oczkach 50x50mm - słup bramowy rura 60,3mm x 2 - 3 mm - tuleja zawiasowa - komplet - zamek z wkładką - rygiel zamykający - 1 szt. - tuleja dystansowa - rura 70x3,6 mm Ilość sztuk - 1 ( kompletna ) LOKALIZACJA - Wjazd główny na teren PSZOK. Lokalizację zaznaczono na rys. nr PB-PZT_01 i 02 3. Obiekty inne. Ob. nr B9 - zbiornik bezodpływowy na ścieki sanitarne o pojemności 10m3 Ob. nr B10 - zbiornik na wodę jednopłaszczowy 1200l, horyzontalny, 1700x1070x1150mm, przenośny, obudowany termicznie, postawiony na płycie żelbetowej 2000x1200mm UWAGA: 1. Przed oddaniem zbiornika do użytkowania uzyskać z właściwej powiatowej stacji sanitarno - epidemiologicznej, stwierdzenie przydatności wody do spożycia. 2. Należy zapewnić w warunkach zimowych dodatnią temperaturę wody oraz wykonać obwodowe ocieplenie zbiornika matą izolacyjną. Ob. nr B11- zbiornik bezodpływowy na ścieki deszczowe o pojemności 70,0m3 z separatorem ropopochodnych. Szczegóły w branży sanitarnej. 4. Gospodarka zielenią. Ob. - Z1-Z2-Z3 - Pasy zieleni istn. i projektowanej W ramach nasadzeń zaprojektowano trzy obszary Z1, Z2 i Z3 z zielenią wysoką , żywopłotami i trawnikami. Przewiduje się : - 10 drzew liściastych - jarząb pospolity - 11 drzew iglastych - sosna czarna - 21 krzewów iglastych - cyprysik Lawsona w formie żywopłotu - w wyznaczonych miejscach przewidziano trawniki. Materiał szkółkarski musi być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej - Rośliny powinny być zdrewniałe, zahartowane i prawidłowo uformowane z zachowaniem charakterystycznych dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów, a także równomiernie rozgałęzione i rozkrzewione. - Materiał musi być zdrowy, bez śladów żerowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz bez odrostów podkładki poniżej miejsca szczepienia. - System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku roślin. - Bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta i odpowiednio duża w zależności od odmiany i wieku rośliny. Bryła powinna być dobrze zabezpieczona tkaniną rozkładającą się najpóźniej w ciągu 1,5 roku po posadzeniu i nie mającą ujemnego wpływu na wzrost roślin. Bryły drzew liściastych powyżej 3,0m wysokości i obwodzie pnia powyżej 20 cm muszą być dodatkowo zabezpieczone drucianą siatka lub metalowym koszem. - Rośliny pojemnikowe powinny posiadać silnie przerośnięta bryłę korzeniową i być uprawiane w pojemnikach o pojemności dostosowanej do wielkości rośliny. - Roślina musi rosnąć w pojemniku minimum jeden sezon wegetacyjny i nie dłużej niż dwa sezony. Ogólne wymagania jakościowe w odniesieniu do materiału szkółkarskiego drzew i krzewów iglastych są następujące: - drzewa i krzewy iglaste, podobnie jak liściaste, powinny być prawidłowo uformowane z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla danego gatunku i odmiany i wyprowadzone zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej; - przewodnik powinien być jeden lub więcej niż jeden, zależnie od wymagań szczegółowych prosty lub o dopuszczalnej krzywiźnie; - pączek przewodnika musi być wyraźnie wykształcony; - bryła korzeniowa powinna być prawidłowo uformowana i nieuszkodzona; - pędy korony powinny być nie przycięte lub przycięte zgodnie z wymaganiami szczegółowymi; - pędy boczne drzewa powinny być równomiernie rozmieszczone, chyba że dopuszcza się nierównomierne rozmieszczenie zgodnie z wymaganiami szczegółowymi; - poszczególne okółki powinny być równomiernie rozmieszczone (nie dotyczy to wszystkich roślin iglastych); - liczba pędów bocznych w okółku powinna być zgodna z normą szczegółową; - wymiary muszą być odpowiednie do określonego gatunku i odmiany. Ze względu na trudne warunki zaleca się sadzić duży materiał roślinny tylko najwyższej jakości, najlepiej pochodzący ze szkółek pojemnikowych. Drzewa i krzewy iglaste i zimozielone powinny być sadzone wyłącznie z bryłą korzeniową lub z pojemników. Drzewa liściaste w formie naturalnej powinny mieć prawidłowo rozbudowaną koronę oraz przynajmniej 150 - 200 cm wysokości (obwód pnia min 10/12) cm ( gatunki iglaste karłowate 40 - 50 cm) , minimum 2 razy szkółkowane, z bryłą korzeniową. 5. Projektowane sieci zewnętrzne uzbrojenia terenu. - Elektryczne eN: Z istniejącej szafki zasilającej ZK-1a - sieć zasilająca nn 0,4kV - instalacje elektryczne budynku socjalnego - instalacja uziemiająca i odgromowa budynku socjalnego - instalacja uziemiająca i odgromowa wiaty - zasilanie pompowni do podlewania przy zbiorniku na deszczówkę - instalacja do wagi najazdowej - oświetlenie terenu i monitoring - Teletechniczne - niskoprądowe - Wymiana kabla przesyłowego odczytu z wagi - Zasilanie w wodę: W związku z brakiem możliwości podłączenia obiektów do wodociągu, najbliższa nitka znajduje się ponad 1 km, zapewniono zasilanie ze zbiornika przenośnego - ob. nr B9 , za pomocą hydroforu. Zaprojektowano zbiornik o poj. 1200l, jedopłaszczowy, horyzontalny, d x s x h - 1,7 x 1,07 x 1,15 m. (zaizolowany termicznie).Woda będzie wykorzystywana tylko do celów bytowych. Punkty poboru wody - umywalka i zlew w jadalni, umywalka, miska ustępowa - Kanalizacja sanitarna bytowa: Projektuje się ujęcie ścieków sanitarnych bytowych z budynku socjalno-biurowego do Ob. nr B10 - zbiornik bezodpływowy na ścieki sanitarne o pojemności 10m3 - Kanalizacja deszczowa - ścieki z dachów : Przewiduje się ujęcie wód opadowych z placów oraz części dachu wiaty do kanalizacji deszczowej i dalej do zaprojektowanego ob. nr B11 - zbiornika na ścieki deszczowe, podziemnego. - Kanalizacja technologiczna odcieku: - brak, gdyż nie występuje odciek 6. Dostęp do drogi . Dojazd do terenu inwestycji zapewniony jest od strony północnej poprzez istniejący zjazd z drogi wojewódzkiej nr 342 na drogę gminną ( działki nr 1/7, 2/2, 1/19, i dalej drogę wewnętrzną.) 3. INFORMACJE DODATKOWE. 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zabezpieczenia terenu inwestycji. 2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy/robót był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu odstępstw od przyjętych rozwiązań technicznych i uzyskania jego zgody na wprowadzenie robót zamiennych. Inwestycja dofinansowana ze środków UE w ramach: RPO WD 2014-2020 Oś priorytetowa: 4 Środowisko i zasoby, Działanie :4.1 Gospodarka odpadami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz: - informacji zawartych w druku Wykaz robót budowlanych, w tym: zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych obejmujących swym zakresem: - wykonanie robót ziemnych i drogowych o wartości min. 500 000,00 zł łącznie, opatrzonych odpowiednimi poświadczeniami np. referencjami; - informacji zawartych w druku Wykaz osób, w tym dysponowanie co najmniej jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami będącymi przedmiotem postępowania zatrudnioną przez Wykonawcę na umowę o pracę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium. 4. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach