Przetargi.pl
Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 1792T na ul. Piłsudskiego w miejscowości Starachowice

Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, Ostrowiecka 15
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412730220 , fax. 412730228
  • Data zamieszczenia: 2023-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach
    Ostrowiecka 15
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 412730220, fax. 412730228
    REGON: 291019637
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-starachowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 1792T na ul. Piłsudskiego w miejscowości Starachowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie w szczególności obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, b) odtworzenie chodnika oraz umocnienie rowu, c) wykonanie azyli dla pieszych, d) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, w tym montaż znaków aktywnych, e) wykonanie doświetlenia przejścia dla pieszych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączony do niniejszego postępowania Przedmiar robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – rozdział IV SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w wysokości:1 500,00 zł słownie złotych: tysiąc pięćset 00/100.12.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a. pieniądzub. gwarancjach bankowychc. gwarancjach ubezpieczeniowychd. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz.U. z 2020r poz. 299t.j.).12.3. Gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa lub poręczenie wniesionego wadium musi:- zawierać w swej treści klauzulę o nieodwołalności gwarancji, jej bezwarunkowości orazdokonaniu zapłaty na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego;- obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przezwykonawcę (art.98 ust. 6 Ustawy).- beneficjentem jest Zarząd Dróg Powiatowych ul. Ostrowiecka 15 27-200 Starachowice.12.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy:11 1090 2590 0000 0001 4730 9043a. przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się terminuznania na rachunku bankowym Zamawiającego.b. w przypadku wpłaty wadium w pieniądzu przez Wykonawcę z siedzibą poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej w walucie innej niż PLN, należy upewnić się, czy na kontoZamawiającego wpłynęła cała kwota wadium, nie pomniejszona o koszty prowizjibankowych związanych z przeliczeniem walut obcych na PLN.W przypadku gdy wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej (dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.12.5. Brak wniesienia wadium spowoduje odrzucenie oferty.12.6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.12.7 Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięteodwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.12.8 Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt. 12.7, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, zrealizował co najmniej: - jedno zamówienie polegające nawykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchniminimum 30 m2 oraz montaż elementów BRD oraz oznakowania drogowego pionowego.Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia) legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone:Kierownik budowy – 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlanewymagane przepisami prawa do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie kierowania robotami budowlanymi, specjalność drogowa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (podstawa prawna Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach