Gmina Stare Babice ogłasza przetarg
- Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
- Data zamieszczenia: 2016-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
Rynek 32 32
05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
REGON: 01327185500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczenia technicznego na klub mieszkańców w budynku Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Starych Babicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczenia technicznego na klub mieszkańców w budynku Szkoły Podstawowej w Starych Babicach - powierzchnia ok. 150 m2. 2.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i obejmuje wykonanie m.in. następujących robót i czynności: 1)roboty rozbiórkowe zewnętrzne i wewnętrzne; 2)roboty budowlane związane z przebudową pomieszczenia i dostosowaniem go na klub mieszkańców; 3)roboty instalacyjne w zakresie instalacji wod-kan., C.O., wentylacji mechanicznej wywiewno-nawiewnej, elektrycznej, sygnalizacji pożaru i teletechnicznej; 4)dostawa i montaż wyposażenia; 5)w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do pełnej obsługi geodezyjnej zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej; 6)dokumentacja powykonawcza, którą Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu odbioru końcowego musi zawierać, co najmniej: a)projekty budowlano - wykonawcze będące załącznikiem do pozwolenia na budowę wraz z naniesionymi ewentualnymi zmianami; b)protokoły pomiarów, badań i sprawdzeń wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak i po jego zakończeniu; c)atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia; d)dziennik budowy i dokumentację budowy zawierającą wszelkie notatki, protokoły, ustalenia itp. e)geodezyjną inwentaryzację powykonawczą; Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu. 3.Warunki wykonania zamówienia: 1)Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 2)Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 3)Wykonawca w pierwszej kolejności wykona prace niezbędne do uruchomienia zewnętrznego wejścia do przebudowywanego pomieszczenia z jednoczesnym zamknięciem przejścia pomiędzy przebudowywanym pomieszczeniem a kotłownią tak, aby ograniczyć do minimum korzystanie z szkolnej kotłowni. Na czas korzystania z pomieszczenia kotłowni strefa w okolicy kotłów musi być trwale wydzielona i zabezpieczona przed pyłem i kurzem. 4)Lokalizację zaplecza budowy, miejsce składowania materiałów oraz sposób ich wygrodzenia i zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich w szczególności dzieci należy uzgodnić z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Starych Babicach. 5)Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Dyrektorem Szkoły Podstawowej sposobu dostępu do pomieszczenia technicznego oraz terminu rozpoczęcia robót. 6)Prowadzenie jakichkolwiek robót na terenie budynku szkoły w szczególności w dni wolne od pracy, należy uzgodnić z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Starych Babicach. 7)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu budowy jak i jego zaplecza przed dostępem osób trzecich w szczególności dzieci, w trakcie prowadzenia swoich prac. 8)Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. 9)Wykonawca będzie ponosił koszty utrzymania oraz konserwacji urządzeń i obiektów tymczasowych na terenie budowy. 10)Woda i energia elektryczna na potrzeby robót budowlanych mogą być pobierane z istniejących przyłączy budynku po uprzednim opomiarowaniu i ustaleniu rozliczenia z użytkownikiem budynku (Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Starych Babicach). 11)Wykonawca we własnym zakresie zapewni sanitariaty przenośne celem korzystania z nich przez pracowników. Zamawiający nie dopuszcza korzystania z sanitariatów w budynku szkoły. Lokalizację sanitariatów przenośnych należy ustalić z użytkownikiem budynku (Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Starych Babicach). 12)W przypadku uszkodzenia jakichkolwiek części budynku, urządzeń infrastruktury technicznej lub innych elementów obiektu Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego i Użytkownika oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia według wytycznych i w uzgodnieniu z Użytkownikiem. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić usunięcie usterek innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 13)Zieleń znajdującą się w obrębie terenu budowy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem; rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych odtworzone zostaną przez Wykonawcę na jego koszt. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić odtworzenie zieleni innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 14)Wykonawca systematycznie, (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji lub na żądanie użytkownika budynku) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 15)Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 16)Należności za roboty zlecone przez Zamawiającego innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy będą potrącane z faktury Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. 17)Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca. 18)Wady ujawnione w czasie odbioru oraz wszelkie naprawy gwarancyjne będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 19)Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 20)Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 21)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia a nadto za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek lub w trakcie wykonywanych prac. 22)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez podwykonawcę obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia. 23)Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a)organizacji i wykonywania prac, b)zabezpieczenia interesów osób trzecich, c)ochrony środowiska, d)warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e)organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, f)bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, g)ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 9 000 zł (dziewięć tysięcy zł) w formie określonej w SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia za wady
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie rozbiórki budynku Pawilonu Polski na Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie we Włoszech
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja toalet w Budynku Głównym Muzeum Narodowego w Warszawie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonywanie robót remontowych w 2016/2017 obejmujących bieżące konserwacje oraz drobne prace budowlane w budynkach Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie przy ul. Filtrowej 1 i Ksawerów 21
Dodano: 2016-07-26 - Rozbiórka trzech budynków przy ul. Hynka 10/12 i jednego budynku przy ul. Nadarzyńskiej 43 w Grodzisku Mazowieckim Nr. ZP.271.60.2016
Dodano: 2016-07-26 - Remont dachu nad salą konferencyjną, w budynku A Centrum Badań Kosmicznych, w Warszawie przy ul. Bartycka 18a
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja pomieszczeń szkoły, w ramach zadania inwestycyjnego C/WŁO/V/10/8 - modernizacja i rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 94 przy ul. Cietrzewia 22A w Warszawie
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie remontu WC na stacji A7 Wilanowska I linii metra w Warszawie
Dodano: 2016-07-13 - DSE Jarosław: Remont lekkich stropów ostatniej kondygnacji oraz przedłużenie kanałów wentylacji grawitacyjnej w skrzydle południowym i północnym, remont poszycia dachowego, remont drabiny prowadzącej na dach oraz remont świetlika w budynku nr 1 przy ulicy Żwirki i Wigury 103/105, 02-089 Warszawa
Dodano: 2016-07-08 - Częściowa wymiana pokrycia dachowego
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie nawierzchni jezdni Al. Chopina na odc. km 0+000 - 0+422 i km 1+271 - 1+679 w ramach zadania inwestycyjnego nr 2008/32 pn.: Budowa Al. Chopina oraz przebudowa ul. Paderewskiego na odc. km 0+180 - 0+400 w ramach zadania inwestycyjnego nr 2015/07 pn.: Przebudowa ul. Paderewskiego
Dodano: 2016-07-06