Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2019-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń i remont IIp budynku – etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń i remont IIp budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Matejki 50 - etap I wraz ze wszystkimi robotami ujętymi w dokumentacji projektowej i przedmiarze. Zamawiający dysponuje pozwoleniem na budowę nr 567/2019 z dnia 27.03.2019 roku, pozwoleniem nr 1180/2018 z dnia 19.12.2018 roku na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wypełnione i podpisane kosztorysy ofertowe; Kosztorysy ofertowe należy przedłożyć w wersji papierowej i elektronicznej zapisanej na nośniku CD/DVD w formacie ath (lub innym edytowalnym) oraz w PDF. c) Wypełnione i podpisane Oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ; d) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 i 5 do SIWZ – jeśli dotyczy; e) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
Dodano: 2024-05-30 - Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
Dodano: 2024-05-30 - REMONT DACHU BYŁEGO DWORCA KOLEJOWEGO W MIEŚCISKU
Dodano: 2024-05-29 - Utworzenie sprawnej sieci komunikacyjnej poprzez budowę i modernizację dróg na terenie gminy Pyzdry
Dodano: 2024-05-28 - Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A
Dodano: 2024-05-28 - Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
Dodano: 2024-05-27 - Przebudowa doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wykonanie nawierzchni dróg wewnętrznych i parkingów oraz rewitalizacja terenów zielonych
Dodano: 2024-05-27 - Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń.
Dodano: 2024-05-27 - rozbudowa ulicy Batorowskiej w Wysogotowie
Dodano: 2024-05-27 - termomodernizacja budynku komunalnego w Rumianku przy ulicy Parkowej 6
Dodano: 2024-05-27