Przetargi.pl
PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH URZĘDU GMINY WAŚNIÓW WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH: ELEKTRYCZNEJ, WOD-CAN I C.O. - ETAP II

Urząd Gminy w Waśniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-425 Waśniów, Rynek 24
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2646026 , fax. 041 2646028
  • Data zamieszczenia: 2015-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Waśniowie
    Rynek 24 24
    27-425 Waśniów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2646026, fax. 041 2646028
    REGON: 00055135500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH URZĘDU GMINY WAŚNIÓW WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH: ELEKTRYCZNEJ, WOD-CAN I C.O. - ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kompleksowego remontu kotłowni i instalacji C.O. budynku Urzędu Gminy w Waśniowie. W ramach zadania należy: 1. Zdemontować stare urządzenia grzewcze - demontaż istniejącej kotłowni i sieci C.O. a) Wymaga się zdeponowania zdemontowanej kotłowni i instalacji na placu wskazanym przez Zamawiającego (dotyczy elementów stalowych i żeliwnych); b) Zdemontowanie pieca c.o. należy przeprowadzić w sposób umożliwiający jego późniejsze wykorzystanie. 2. Wykonać instalację elektryczną w pomieszczeniach kotłowni; 3. Wyremontować pomieszczenia kotłowni budynku; 4. Zainstalować nowe urządzenie grzewcze wraz z kompletną instalacją C.O.; 5. Przeprowadzić rozruch techniczny kotłowni i instalacji; a) w ramach rozruchu należy dostarczyć 2 000 litrów oleju opałowego zgodnego z wymaganiami zapisanymi w SST (załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). II. Zadanie należy wykonać w oparciu o przedmiar robót (załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), oraz dokumentację projektową (załącznik nr 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). III. Zamawiający wymaga aby większość robót budowlanych była prowadzona poza godzinami pracy Urzędu Gminy. Roboty prowadzone w trakcie godzin pracy Urzędu należy każdorazowo uzgadniać z Zamawiającym. Godziny pracy Urzędu Gminy w Waśniowie to: od Poniedziałku do Piątku 730-1530. IV. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dokonania odbioru instalacji grzewczej przez Urząd Dozoru Technicznego przed zgłoszeniem robót do odbioru końcowego. V. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. VI. Wymagania dotyczące robót i materiałów: -Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. -Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pozostałymi wymogami niniejszej specyfikacji. -Wszystkie materiały zastosowane podczas budowy powinny posiadać obowiązujące świadectwa stwierdzające przydatność wyrobu do stosowania w budownictwie. -Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt realizacji zamówienia -Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia na okres wynikający z kwestionariusza ofertowego złożonego przez Wykonawcę, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia tj. od dnia odbioru końcowego. Zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego. Gwarancja jakości udzielona przez wykonawcę będzie niezależna od gwarancji udzielonych przez innych gwarantów (producentów, dostawców, autoryzowanych przedstawicieli itp.) Realizacja czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowane niezwłocznie na żądanie zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Wykonawca w ramach gwarancji będzie zobowiązany w okresie pierwszych trzech lat do realizacji do corocznych przeglądów gwarancyjnych. Na dostarczone i zamontowane urządzenia wykonawca zapewni serwis gwarancyjny z miejscem wykonania naprawy u Zamawiającego, chyba że zostanie uzgodnione to w innej formie z Zamawiającym. Czas reakcji w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym (czas reakcji serwisowej) wyniesie maksymalnie 48 godzin od pisemnego lub nadanego faxem zgłoszenia. Koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą części, w tym również wysyłką w okresie gwarancji ponosić będzie Wykonawca. VII. Zgodnie z SIWZ oferta ma stanowić cenę ryczałtową i winna obejmować wszelkie roboty objęte dokumentacją projektową oraz uwzględniać w szczególności: VIII. wykonanie zadania zgodnie z warunkami technicznymi, wymaganymi uzgodnieniami i opiniami, pozwoleniem na budowę oraz warunkami umowy i SIWZ, IX. wykonanie zadania w sposób należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone, w tym w szczególności, w zakresie niezbędnym do oddania inwestycji do użytkowania, rozliczenia zadania, należytego bieżącego funkcjonowania, X. Zamawiający informuje, że dołączone przedmiary robót z uwagi na przyjętą ryczałtową formę wynagrodzenia dla wykonawcy należy traktować, jako materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. W przypadku wystąpienia rozbieżności w ilościach robót pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarami robót, wiążące są ilości wynikające z faktycznego rozmiaru prac do wykonania zgodnie z dokumentacją techniczną. Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiarów z dokumentacją techniczną i stanem faktycznym poprzez analizę ww. dokumentów i ewentualną wizję w terenie przyszłej budowy. XI. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zamierzenie inwestycyjne opisane w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekty budowlane, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. XII. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie zmiany zgodę Jednostki Projektowania, a koszty związane z przeprojektowaniem poniesie Wykonawca i zrealizuje roboty w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Zamawiającego. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał uiszczenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wasniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach