Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń biurowych przy ul. Górnej 2 w Polkowicach

Gmina Polkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59100 Polkowice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 84 74 121 , fax. 076 72 46 780
  • Data zamieszczenia: 2017-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
    Rynek 1
    59100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ug.polkowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń biurowych przy ul. Górnej 2 w Polkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zadania: „Przebudowa pomieszczeń biurowych przy ul. Górnej 2 w Polkowicach”. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje : - Etap 1 – termomodernizację budynku Górna 2 – zakres robót objęty wynagrodzeniem ryczałtowym. Etap 1 obejmuje wydatki kwalifikowalne projektu przewidziane do dofinansowania przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020 (RPO WD); - Etap 2 – wykonanie przebudowy i remontu budynku Górna 2 w celu jego dostosowania do potrzeb funkcjonowania Urzędu Gminy – zakres robót objęty wynagrodzeniem kosztorysowym. Etap 2 obejmuje wydatki niekwalifikowalne projektu przewidziane do finansowania ze środków własnych gminy Polkowice, za wyjątkiem wymiany opraw oświetleniowych na energooszczędne, które kwalifikują się do dofinansowania w kwocie do 10% wartości wydatków kwalifikowalnych projektu. 2. Przedmiot zamówienia pod względem rzeczowym obejmuje : Etap 1 – roboty termomodernizacyjne : a) Wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, b) Ocieplenie metoda lekka mokrą ścian zewnętrznych budynku, c) Ocieplenie połaci dachowej z wymianą okien dachowych, d) Wymianę instalacji c.o. , e) Wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne, f) Wymianę instalacji wentylacji mechanicznej na nowa z rekuperacją i możliwością chłodzenia, g) objęcie wykonanych robót, dostarczonych i zamontowanych urządzeń gwarancją jakości oraz zapewnienie w czasie jej obowiązywania przeglądów serwisowych (gwarancyjnych). Etap 2 – przebudowa pomieszczeń biurowych a) Zmianę układu architektonicznego pomieszczeń biurowych - demontaż ścian działowych wraz z instalacjami wewnętrznymi : - sanitarnymi (wod. – kan.), - elektrycznymi (oświetlenia energooszczędnego, zasilania i teletechniki), - demontaż okładzin ściennych i podłogowych, sufitów podwieszonych, balustrad i wewnętrznej stolarki drzwiowej), - budowa ścianek działowych i remont ścian, - montaż nowych posadzek i sufitów, - montaż nowej stolarki wewnętrznej, - likwidacja progu wejściowego, - wykonanie nowej instalacji wod – kan., - wykonanie nowej instalacji elektrycznej (zasilającej, oświetleniowej i teletechnicznej), - inne roboty wykończeniowe, b) wzmocnienie więźby dachowej, c) przełożenie dachówek (bez wymiany), d) wymiana rynien i rur spustowych oraz innych obróbek blacharskich. 3. Parametry charakteryzujące przedmiot zamówienia : a) Budynek – 5 kondygnacji (piwnica, parter, 1 i 2 - piętro, poddasze użytkowe) b) Powierzchnia budynku : 907,03m2 c) Kubatura budynku : 4032 m3 d) Lokalizacja : dz. nr ew. 1287/1 e) Budynek nie jest zabytkiem, nie jest objęty ochroną konserwatora zabytków ale zlokalizowany jest na terenie historycznego układu urbanistycznego Starego Miasta Polkowic objętego ochroną na mocy ustaleń obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania terenu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu umowy został określony w dokumentach zadania, które składają się z : a) SIWZ b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych : - ST – Specyfikacji Technicznej – wymaganiach ogólne dla wszystkich branż (zwanej dalej ST) - SST – Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (zwanych dalej SST) dla poszczególnych branż : - budowlanej (SST10), - sanitarnej (SST 11) - elektrycznych (SST12), c) Opisów pozycji przedmiarów robót : Dla Etapu 1 – robót termomodernizacyjnych : - Przedmiaru nr 1 – ocieplenie - Przedmiaru nr 2 – branża instalacyjna - c.o.+ c.t. - Przedmiaru nr 3 – branża instalacyjna - instalacja wentylacji mechanicznej naw.- wyw. - Przedmiaru nr 4 – branża instalacyjna - instalacja chłodu (klimatyzacji) Dla Etapu 2 – przebudowy i remontu pomieszczeń biurowych - Przedmiaru nr 5 – branża budowlana - Przedmiaru nr 6 – branża instalacyjna – wod. – kan. - Przedmiaru nr 7 – branża elektryczna - Przedmiaru nr 8 – branża teletechniczna d) Dokumentacji projektowej opracowanej przez składająca się z następujących opracowań : - Projekt budowlany - Projekt wykonawczy – architektura - Projekt wykonawczy – konstrukcja - Projekt wykonawczy – aranżacja pomieszczeń - Projekt wykonawczy – instalacje sanitarne - instalacja c.o. - instalacja wod. – kan - instalacja wentylacji mechaniczna - Projekt wykonawczy – instalacje elektryczne - Projekt wykonawczy – instalacje teletechnicznej - Inwentaryzacja stanu istniejącego pomieszczeń – rzuty 5 kondygnacji - Audyt energetyczny budynku - Decyzja pozwolenia na budowę nr 469.2015 Magistrala światłowodowa opisana w projekcie wykonawczy instalacji teletechnicznej (od serwerowni w Ratuszu do studni oznaczonej 332 0913/32E) została wykonana przez Zamawiającego podczas wcześniej zrealizowanego zamówienia. W ramach obecnego zamówienia będzie wykonanie przyłącza światłowodowej od studni oznaczonej 332 0913/32D do budynku Górna 2, oraz całej wewnętrznej instalacji teletechnicznej w tym budynku. Organizacja robót oraz placu budowy powinna zapewnić dostęp do zamieszkałego terenu jego mieszkańcom oraz pojazdom komunalnym (wywóz nieczystości) i uprzywilejowanym (pogotowia ratunkowego, straży pożarnej, pogotowia gazowego itp.). Z uwagi na bezpośrednie sąsiedztwo lokali mieszkalnych realizacja robót może odbywać się w godzinach od 7.00 do 20.00 Projekt pn: „Przebudowa pomieszczeń biurowych przy ul. Górnej 2 w Polkowicach (termomodernizacja)”, zgodnie z Uchwałą nr 3489/V/17 Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 14 marca 2017 r., został wybrany do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 dla Działania 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałania 3.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - OSI (Nr naboru RPDS.03.03.01-IZ.00-02-063/16). Zamawiający informuje, iż od momentu podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie zadania przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 on i Wykonawca zobowiązani będą stosować logotypy na wszelkich wytworzonych dokumentach zadania (korespondencji, protokołach rozliczenia finansowego, protokołach konieczności i fakturach) celem realizacji obowiązków dotyczących informacji i promocji Projektu. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy a maksimum 60 miesięcy gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia i dostarczone urządzenia. Wykonawca udzieli rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane urządzenia na okres zgodny z okresem gwarancji jakości. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż wymaganych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów i urządzeń, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie wymagane
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W związku z zastosowaniem wynagrodzenia kosztorysowego do oferty należy załączyć kalkulację cene kosztorysowej oferty C2 (kosztorysy ofertowe nr 5 – 8) sporządzoną w formie uproszczonej na podstawie udostępnionych wraz z SIWZ przedmiarów robót nr 5 - 8 sporządzoną zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji określonej w art. 22a ustawy. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach