Przetargi.pl
Przebudowa placu zabaw w miejscowości Wierzbice, Gmina Kobierzyce – zadanie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55040 Kobierzyce, al. Pałacowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 111 215 , fax. 713 111 252
  • Data zamieszczenia: 2017-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1
    55040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 713 111 215, fax. 713 111 252
    REGON: 93193507500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa placu zabaw w miejscowości Wierzbice, Gmina Kobierzyce – zadanie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa placu zabaw w miejscowości Wierzbice, Gmina Kobierzyce – zadanie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj winna być wykonana na podstawie Programu Funkcjonalno Użytkowego stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zadaniem Wykonawcy (przedmiotem zamówienia) będzie zaprojektowanie (wraz z pozyskaniem wszelkich niezbędnych materiałów / podkładów mapowych / badań / opracowań / warunków technicznych / uzgodnień / decyzji / pozwoleń) oraz wybudowanie i oddanie do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zrealizuje zamówienia na podstawie Dokumentacji Projektowej opracowywanej przez siebie, zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego w zakresie zgodności z PFU, oczekiwaniami Zamawiającego, zawartą umową (pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym) oraz obowiązującymi przepisami prawa. Dokumentacja Projektowa zostanie przygotowana na podstawie niniejszego PFU oraz dokumentów, do których PFU się odwołuje. Wykonana przez Wykonawcę Dokumentacja Projektowa a następnie zrealizowane prace budowlane (Roboty) odpowiadać będą wymaganiom ujętym w niniejszym PFU, dokumentach, do których PFU się odwołuje oraz umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 4. Dokumentacja Projektowa opracowana przez Wykonawcę obejmować będzie swoim zakresem (uwzględni na podkładzie mapowym - projekcie zagospodarowania terenu oraz częściach rysunkowych i opisowych) zarówno istniejące urządzenia zabawowe, istniejące nawierzchnie bezpiecznej w strefach bezpieczeństwa w/w urządzeń, istniejące ogrodzenia terenu (elementy wykonane w I etapie zadania inwestycyjnego) jak również nowe urządzenia zabawowe wraz ze strefami bezpieczeństwa, nawierzchniami bezpiecznymi w w/w strefach oraz nawierzchnią bezpieczną pod istniejącym urządzeniem zabawowym - zjazdem linowym oraz bujakiem (huśtawką poziomą). 5. Dokumentacja Projektowa która podlegać będzie pozwoleniu na budowę lub zgłoszeniu robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę musi obejmować cały teren placu zabaw (zakres prac związany z utworzeniem całego placu zabaw). 6. Teren objęty opracowaniem zlokalizowany jest na fragmencie działki nr 158 Wierzbice położonej przy ul. Tarnopolskiej. Na przedmiotowej działce zlokalizowany jest między innymi istn. budynek świetlicy i biblioteki. Teren placu zabaw objęty przebudową zlokalizowany jest w zachodniej części działki od strony ul. Tarnopolskiej. Teren placu zabaw ma powierzchnię ok. 700m2, ogrodzony jest ze wszystkich stron systemowym ogrodzeniem stalowym panelowym. Wejście na teren placu zabaw odbywa się poprzez dwie furtki ogrodzeniowe zlokalizowane od strony zachodniej i wschodniej placu zabaw. 7. Na terenie placu zabaw zlokalizowane są zarówno urządzenia komunalne w postaci ławek, koszy na śmieci, tablicy informacyjnej, tablicy regulaminowej jak również istniejące urządzenia siłowni zewnętrznej oraz urządzenia zabawowe. 8. Urządzenia siłowni zewnętrznej zlokalizowane są na istniejącej nawierzchni trawiastej. Urządzenia zabawowe zlokalizowane są w głównej mierze na nawierzchniach bezpiecznych - syntetycznych z wyjątkiem urządzenia - zjazd linowy oraz bujak, które zlokalizowane są na nawierzchni trawiastej. 9. Na terenie placu zabaw występuje istniejące oświetlenie terenu w postaci latarni. 10. Przez teren opracowania - placu zabaw przebiega sieć infrastruktury technicznej -wodociągowa w90, kanalizacji deszczowej kd150i kd 250, energetyczne En i eANN, kanalizacji sanitarnej ks150. 11. Bilans powierzchni istniejącej: a) Powierzchnia całkowita terenu opracowania (placu zabaw) ok 700m2 b) Powierzchnia nawierzchni syntetycznej (bezpiecznej) ok 180m2 c) Powierzchnia nawierzchni trawiastej ok 520m2 12. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach. 13. Zamawiający informuje o możliwości dofinansowania zadania w ramach konkursu: „Odnowa Dolnośląskiej Wsi” finansowanego z budżetu Województwa Dolnośląskiego. 14. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę: a) Zamawiający wymaga, aby czynności związane z wykonywaniem montażu urządzeń i elementów nawierzchni bezpiecznej, były wykonywane przez osoby tj. pracowników minimum dwóch zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). b) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. b) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. d) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 1000 zł za każdorazowe nieprzedłożenie kopii umów na wezwanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach