Przetargi.pl
PRZEBUDOWA PLACU NIEPODLEGŁOŚCI WRAZ Z PRZEDMURZEM LO IM. B. CHROBREGO I ZAKONU JEZUITÓW W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: REWITALIZACJA TERENÓW PODZAMCZA – MŁODE – STARE MIASTO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM” REALIZOWANE WG ZASADY PROJEKTUJ I WYBUDUJ

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    Pasaż Karola Rudowskiego 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
    REGON: 590648468
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA PLACU NIEPODLEGŁOŚCI WRAZ Z PRZEDMURZEM LO IM. B. CHROBREGO I ZAKONU JEZUITÓW W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: REWITALIZACJA TERENÓW PODZAMCZA – MŁODE – STARE MIASTO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM” REALIZOWANE WG ZASADY PROJEKTUJ I WYBUDUJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie w/g zasady „zaprojektuj i wybuduj” polega na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych – Przebudowa Placu Niepodległości wraz z przedmurzem Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Chrobrego i Zakonu Jezuitów w Piotrkowie Trybunalskim w ramach zadania inwestycyjnego RIM-50/G/i pn.: „ Rewitalizacja terenów podzamcza – Młode – Stare Miasto w Piotrkowie Trybunalskim”. Zamawiający posiada prawo do dysponowania działkami o nr: 222, 223/1, 223/2, 224/1, 224/2, 224/3, 226, 168, 181/3, 227 w obrębie 22. Zakres zadania obejmuje: 1. Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych: 1.1. Projekt przebudowy układu komunikacyjnego skweru 1.2. Projekt rozbudowy oświetlenia ulicznego (parkowego i iluminacji murów) 1.3. Projekt budowy przyłącza wodociągowego 1.4. Projekt budowy przyłącza kanalizacji deszczowej 1.5. Projekt budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej 1.6. Projekt budowy przyłączy elektro-energetycznych (wiata, szalet, stacja Wifi) 1.7. Projekt rozbiórki szaletu miejskiego 1.8. Projekt budowy nowego samoobsługowego szaletu miejskiego 1.9. Projekt zieleni wraz z opinią ornitologiczną 1.10. Projekt stałej i czasowej organizacji ruchu 1.11. Projekt zieleni wraz z gospodarką drzewostanem 1.12. Projekt usunięcia ewentualnych kolizji. 2. Dla potrzeb w/w dokumentacji projektowo – kosztorysowej sporządzenie: mapy do celów projektowych, wykonanie badań geotechnicznych i opinii geotechnicznej. 3. Uzyskanie w imieniu zamawiającego opinii ornitologicznej i dendrologicznej. 4. Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych i uzgodnień wynikających z przepisów szczególnych w tym: decyzji przyrodniczych, pozwolenia wodnoprawnego, decyzji na podstawie ustawy o ochronie zabytków, decyzji na umieszczenie urządzenia w pasie drogowym , decyzji o pozwoleniu na budowę w tym dla potrzeb przedmiotowej decyzji uzyskanie, w imieniu zamawiającego, niezbędnych opinii wynikających z ww. ustaw, itp. 5. Sporządzenie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dla ww. branż. 6. Przedmiary i kosztorysy ofertowe dla ww. branż. 7. Aktualizację wydanych warunków technicznych do projektowania wydanych przez m.in.: ZDiUM, PGE, MZGK, PWiK, WUOZ w Łodzi. 8. Roboty budowlane: 8.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 8.2. Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą 8.3. Roboty instalacyjne: 8.3.1. budowa przyłącza kanalizacji deszczowej 8.3.2. budowę odcinka kanalizacji deszczowej – odwodnienie ciągów pieszych 8.3.3. regulacja urządzeń kanalizacyjnych/ wymiana uszkodzonych włazów 8.4. Roboty elektryczne: 8.4.1. budowa oświetlenia ulicznego wraz z regulacją istniejących latarni i budowy iluminacji murów obronnych 8.4.2. budowa przyłączy elektryczno-energetycznych 8.5. Roboty drogowe – brukarskie (uwaga: patrz: pkt 8.11): 8.5.1. roboty ziemne 8.5.2. alejki na głównych i bocznych ciągach pieszych 8.5.3. kolorowa nawierzchnia EPDM – plac zabaw 8.5.4. krawężniki i obrzeża 8.6. Samoobsługowy szalet miejski 8.6.1. rozbiórka istniejącego szaletu 8.6.2. budowa nowego szaletu miejskiego wraz z przyłączami wodno-kanalizacyjnymi 8.7. Zieleń 8.7.1. wycinka drzew i krzewów 8.7.2. przesadzenie drzew 8.7.3. nasadzenie drzew wg opisu-nasadzenie krzewów wg opisu 8.7.4. pielęgnacja istniejących drzew 8.7.5. tereny zielone -trawniki / trawnik „z rolki” / 8.8. Mała architektura wraz z placem zabaw 8.8.1. ogrodzenie placu zabaw 8.8.2. wyposażenie placu zabaw 8.8.3. ławki parkowe 8.8.4. kosze na odpadki 8.8.5. stojaki na rowery 8.8.6. stacja rowerowa- naprawcza 8.8.7. kraty pod drzewa 8.8.8. tablice informacyjne 8.8.9. montaż nowej wiaty autobusowej + montaż i zasilanie elektronicznej tablicy z rozkładami jazdy 8.8.10. urządzenia „Smart” – słup ogłoszeniowy 8.8.11. 2 x ładowarka do telefonów ze stacją WiFi 8.9. Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej wg wytycznych RPO 8.10. Wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej wg wytycznych RPO 8.11. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. robót drogowych – robót brukarskich 9. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do: 9.1. nadzoru: kierownik budowy, kierownicy robót 9.2. zapewnienia nadzoru archeologicznego 9.3. zapewnienia nadzoru ornitologicznego i dendrologicznego 9.4. uzyskania pierwszej opłaty za umieszczenie nowych urządzeń niezwiązanych z drogą 9.5. przeprowadzenia niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego 9.6. przeprowadzenia wizji stanu technicznego obiektów znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej 9.7. zabezpieczenia przed uszkodzeniami drzew, nie przeznaczonych do wycinki 9.8. wykonania stabilizacji na długości 50 cm wokół studni do wysokości warstwy ścieralnej (w tych miejscach zastępuje ona warstwę kruszywa) 9.9. bieżącego utrzymywania czystości przyległych terenów do placu budowy 9.10. odtworzenia do stanu pierwotnego nawierzchni dróg, po których odbywał się transport materiałów budowlanych 9.11. zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi (bieżące ich inwentaryzowanie na trasie budowanych sieci) 9.12. przeprowadzenia kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików po ich ułożeniu oraz dodatkowo przed wykonywaniem warstw bitumicznych, dołączenie raportu do dokumentów odbiorowych (koszt ułożenia kanałów deszczowych wycenić wraz z ceną ich podwójnej inspekcji) 9.13. wyrównania zjazdów na posesje destruktem 9.14. sporządzenia dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach dla każdej branży 9.15. sporządzenia i umieszczenie na terenie budowy 2 banerów – wg wzoru przekazanego przez zamawiającego. 10. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. 11. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. 12. Zamawiający sugeruje, aby realizację zadania rozpocząć od Alei 3-go Maja i postępować etapami w kierunku ulicy Krakowskie Przedmieście. 13. Roboty należy etapować rozpoczynając od robót wykonywanych na zgłoszenie /niewymagających pozwolenia na budowę/, następnie roboty wykonywane na pozwolenie na budowę. 14. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: 14.1. Czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę na rzecz wykonawcy jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia: roboty drogowe – nawierzchnie chodników 14.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 14.2.1. osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 14.2.2. wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego (koordynatorowi) poniżej wskazanych dowodów:  list osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy – przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;  umów o pracę pracowników wskazanych na ww. listach – na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego (koordynatora). Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 14.3. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno – Użytkowy (dalej: PFU).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: do dnia 07.03.2018r. do godz. 9:00 w wysokości 50.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: PRZEBUDOWĘ PLACU NIEPODLEGŁOŚCI WRAZ Z PRZEDMURZEM LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. BOLESŁAWA CHROBREGO I ZAKONU JEZUITÓW W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: „REWITALIZACJA TERENÓW PODZAMCZA – MŁODE – STARE MIASTO W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM” REALIZOWANE WG ZASADY „PROJEKTUJ I WYBUDUJ”– znak SPZ.271.6.2018. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za wniesione 4. w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b. 7. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach