Przetargi.pl
„PRZEBUDOWA PLACU MIEJSKIEGO” na nieruchomości składającej się z działek ew. nr 3/2, 4/2, 5/2, 10/4, 11/7, obręb 4-10 w kwartale ulic Al. Marsz. J. Piłsudskiego, Gen. Zajączka i Sportowej w Markach /kategoria obiektu budowlanego – V/.

Urząd Miasta Marki ogłasza przetarg

  • Adres: 05270 Marki, al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7811003 wew. 660 , fax. 7811378
  • Data zamieszczenia: 2018-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Marki
    al. J. Piłsudskiego 95
    05270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7811003 wew. 660, fax. 7811378
    REGON: 52600900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.marki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „PRZEBUDOWA PLACU MIEJSKIEGO” na nieruchomości składającej się z działek ew. nr 3/2, 4/2, 5/2, 10/4, 11/7, obręb 4-10 w kwartale ulic Al. Marsz. J. Piłsudskiego, Gen. Zajączka i Sportowej w Markach /kategoria obiektu budowlanego – V/.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia zgodnie z Decyzją Starosty Wołomińskiego nr 958 pR/2016 z dnia 8 grudnia 2016 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę jest: „Przebudowa Placu Miejskiego” na nieruchomości składającej się z działek ew. nr 3/2, 4/2, 5/2, 10/4, 11/7, obręb 4-10 w kwartale ulic Al. Marsz. J. Piłsudskiego, Gen. Zajączka i Sportowej w Markach /kategoria obiektu budowlanego – V/. w formule „wybuduj” na podstawie dokumentacji projektowej dostarczonej przez zamawiającego. Ze względów organizacyjnych i formalnych niniejsze zamówienie składa się z dwóch części: 1) Przebudowa Placu Publicznego – Część 1 „Park Miejski”, 2) Przebudowa Placu Publicznego – Część 2 „Plac fontannowy z postumentem promocyjnym Wodociągu Mareckiego Sp. z o.o.”, Zakres prac w części 1 i 2 zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: 1) Wykonanie i wyposażenie Siłowni Plenerowej, 2) Wybudowanie i wyposażenie Placu Ćwiczeń dla Dorosłych, 3) Wykonanie i wyposażenie Linowego Placu dla Dzieci, 4) Wybudowanie i wyposażenie Strefy Sezonowej Gastronomii wraz z wszystkimi instalacjami podziemnymi (woda, kanalizacja, energia elektryczna), 5) Wybudowanie i wyposażenie Toalety Publicznej wraz z wszystkimi instalacjami (woda, kanalizacja, energia elektryczna), 6) Wykonanie oświetlenia terenu wraz ze wszystkimi niezbędnymi instalacjami i urządzeniami sterującymi, 7) Wykonanie ścieżek, dróg i pozostałych ciągów komunikacyjnych, 8) Roboty rozbiórkowe, 9) Wykonanie niezbędnych wycinek oraz zaprojektowanych nasadzeń i zieleni parkowej, 10) Wykonanie fontanny i obiektu promocyjnego Wodociągu Mareckiego Sp. z o.o., 11) Wybudowanie kompletnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz przyłącza energetycznego, na terenie parku miejskiego oraz Placu Fontannowego. Szczegółowy zakres robót budowlanych składających się na przedmiot zamówienia, zawiera projekt budowlany i wykonawczy, decyzja pozwolenia na budowę, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych będące załącznikiem nr 1 do SIWZ. Przedmiary robót stanowią dokumenty poglądowe i pomocnicze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 70.000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Przy formach pieniężnych wpłacanych przelewem za termin wniesienia wadium uznaje się termin wpływu na rachunek zamawiającego nr 13 8015 0004 0190 5915 2021 0008 z adnotacją „wadium – przebudowa placu miejskiego ”. 4. Skuteczne wniesienie wadium wnoszonego w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Przy wyborze formy pieniężnej wadium kopia dowodu dokonania wpłaty wadium przelewem musi znajdować się w kopercie z ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia, o którym mowa w pkt. 2, do oferty musi być dołączony oryginał dokumentu ustanawiającego wadium na okres związania ofertą. Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach