Przetargi.pl
Przebudowa placu autobusowego w Czechowicach-Dziedzicach

Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg

  • Adres: 43502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2147110, 32 2105074 , fax. 32 2147152, 2147182
  • Data zamieszczenia: 2017-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
    Plac Jana Pawła II 1
    43502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 32 2147110, 32 2105074, fax. 32 2147152, 2147182
    REGON: 52360800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa placu autobusowego w Czechowicach-Dziedzicach
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Przebudowa placu autobusowego w Czechowicach-Dziedzicach”, polegających m.in. na: - robotach rozbiórkowych, - robotach drogowych, - przebudowie sieci elektroenergetycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - załącznik nr 7 do SIWZ - dokumentacja projektowa, - załącznik nr 8 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - załącznik nr 9 do SIWZ – przedmiar robót (opracowanie pomocnicze), które stanowią integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ze względu na duży rozmiar dokumentacji projektowej Zamawiający zamieszcza załączniki dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i udostępnia je pod adresem: http://czechowice-dziedzice.pl/www_2.0/download/bip-pl-autobusowy/przebudowa-pl-bus-1.zip (863 MB) http://czechowice-dziedzice.pl/www_2.0/download/bip-pl-autobusowy/przebudowa-pl-bus-2.zip (125 MB) http://czechowice-dziedzice.pl/www_2.0/download/bip-pl-autobusowy/przebudowa-pl-bus-3.zip (173 KB) Roboty budowlane realizowane będą na podstawie: 1. Dokumentacji projektowej opracowanej przez Pracownię „DUET” Architektura & Design Wojciech Janik, zatwierdzonym projektem i uzyskanym pozwoleniem na budową decyzją nr 2030/16 przez Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej. 2. Projekt budowlano-wykonawczy stałej i czasowej organizacji ruchu opracowanej przez Pracownię Projektową „Traffic” Inżynieria Drogowa Bronisław Szafarczyk i zatwierdzonej przez Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej. Inne uwarunkowania: 1. Wykonawca winien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac. Zamawiający wymaga, aby teren budowy zabezpieczony był ogrodzeniem pełnym o min. wysokości przęsła ogrodzeniowego 1,7 m. 2. Wykonawca zobowiązany jest poinformować w określonym terminie wszystkich gestorów sieci zawartych w dokumentacji formalno-prawnej o planowanym rozpoczęciu robót, jak również przewidzieć koszty ich nadzoru. 3. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed zamówieniem materiałów. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót, jeżeli zajdzie taka potrzeba. 7. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (m.in. bhp, ppoż. oznakowania tymczasowej organizacji ruchu oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do informowania mieszkańców o wszelkich utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót budowlanych. 9. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót, jak również dróg publicznych i chodników przylegających do terenu budowy. 10. Podane w dokumentacji projektowej przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Zamawiający ubiega się o: Dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 4.5 Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie, Poddziałanie 4.5.2 Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie – RIT Subregion Południowy). Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie) były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz.1666 ze zm.), niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy – załącznik nr 10 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213310-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną