Przetargi.pl
Przebudowa pawilonu (blaszaka) dla potrzeb Instytutu Inżynierii Rolniczej UPWr przy ul. Olszewskiego 25-27 dz. nr 13/1, AM-9,obręb Biskupin, Wrocław wraz z wykonaniem przyłączy do budynku i drogi dojazdowej do obiektów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zlokalizowanych przy ul. Chełmońskiego

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2018-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pawilonu (blaszaka) dla potrzeb Instytutu Inżynierii Rolniczej UPWr przy ul. Olszewskiego 25-27 dz. nr 13/1, AM-9,obręb Biskupin, Wrocław wraz z wykonaniem przyłączy do budynku i drogi dojazdowej do obiektów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zlokalizowanych przy ul. Chełmońskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa pawilonu (blaszaka) dla potrzeb Instytutu Inżynierii Rolniczej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy ul. Olszewskiego 25-27 dz. nr 13/1, AM-9,obręb Biskupin, Wrocław wraz z wykonaniem przyłączy do budynku i drogi dojazdowej do obiektów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zlokalizowanych przy ul. Chełmońskiego, które należy wykonać zgodnie ze: Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności z: a) Decyzja nr 650/2011 z dnia 17.06.2011 i Decyzja zamiennej nr 5303/2016 z dnia 28.09.2016 Wydz. Architektury we Wrocławiu, b) Projektem budowlanym i projektami wykonawczymi c) Specyfikacjom technicznych wykonania i odbioru robót, d) Przedmiarami robót , e) Tabeli wartości robót z opisami elementów prac wg branż, f) Pozostałą dokumentacją projektową w tym decyzjami, zezwoleniami, warunkami przyłączenia, 3.2. Zakres robót obejmuje obejmuję w szczególności: Roboty budowlane : - roboty rozbiórkowe ścian z blachy stalowej, dachu z blachy stalowej, ścianek z cegieł, elementów konstrukcji betonowej - wykonanie ław fundamentowych - wykonanie ścian z bloczków z betonu komórkowego i ścianek działowych z cegły - wykonanie konstrukcji (hale typu lekkiego) i pokrycia dachu z blachy - wykonanie posadzek z płytek o wym. 30 x 30 - licowanie ścian płytkami - wykonanie prac tynkarskich - montaż stolarki i ślusarki - wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej Roboty elektryczne : - wykonanie sieci LAN i telefonicznej -wykonanie linii nn przyłącza do budynku - przebudowa kolizji oświetlenia terenu -wykonanie przyłącza kablowe nn dla urządzeń sanitarnych Roboty sanitarne : - wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej sanitarnej i deszczowej - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznych (układ nawiewno wywiewny) - wykonanie instalacji próżni - wykonanie instalacji sprężonego powietrza - wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania - wykonanie instalacji ciepła technologicznego - wykonanie instalacji gazu - kotłownia gazowa - przyłącze gazowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Tak.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości: 45 000 zł 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. Nr 42, poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późniejszymi zmianami). 3.Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP S.A. Wrocław 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 z dopiskiem: Wadium przetargowe R0AP0000.272.136.2017 . 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem –określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a ) pieniężnej –dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz –oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie umieszczonej w kopercie zwierającej ofertę, a jego kopia w ofercie. 8. Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. b) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. c) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. d) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. f)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełniony i podpisany dokument pn.: Tabela wartości robót - zestawienia cen (sporządzony na podstawie dokumentów zawartych w SIWZ w tym m.in. na podst. dokumentów pomocniczych -przedmiarów robót), wg załącznika nr 7 do SIWZ oraz kosztorysy ofertowe na każą z baraż, c) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty, d) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 7.1, 7.2, 7.3. e) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale - (niezobowiązujący wzór stanowi załącznik do SIWZ), f) oświadczenia umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty. g) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, h) dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw, usług, robót budowlanych (jeśli dotyczy). Kopia dowodu wniesienia wadium. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach